To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-17
Starogard Gdański: Zakup sprzętukomputerowego dla Specjalistycznego Szpitala św. Jana w Starogardzie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 368505 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240456 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital św. Jana, ul. dr Józefa Balewskiego 1, Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 562 30 31 w. 1108, faks 058 562 48 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętukomputerowego dla Specjalistycznego Szpitala św. Jana w Starogardzie Gdańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętukomputerowego dla Specjalistycznego Szpitala św. Jana w Starogardzie Gdańskim. Wartość zamówienia poniżej 206 000 EUR..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54768.7 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zestawy komputerowe wraz z systemem operacyjnym
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. H. U. DRACO, ul. Gen. Stanisława Maczka 8,, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39127.60
- Oferta z najniższą ceną: 39127.60 oferta z najwyższą ceną: 46655.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: drukarki laserowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZEUS Computer Systems, ul. Sobieskiego7, 80-216 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7808
- Oferta z najniższą ceną: 7808 oferta z najwyższą ceną: 10230.68
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: monitory LCD
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. H. U. DRACO, ul. Gen. Stanisława Maczka 8, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18951.85
- Oferta z najniższą ceną: 18951.85 oferta z najwyższą ceną: 19690.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Przebudowa i modernizacja systemu oddymiania oraz wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego na pionowych drogach ewakuacyjnych (klatki schodowe A do E) w budynkach A, B i C
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku IV postępowanie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. "Obsługa wózków jezdniowych" dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych
- Renowacja murów obronnych w Starogardzie Gdańskim - odcinki A-B-C i D-E
- Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej ciągnionej do Miejskiego Zakładu Komunikacji w Starogardzie Gdańskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia"
- Zakup sprzętu komputerowego, elektronicznego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
- Zakup i dostawa sprzętu IT
- Zakup komputerów stacjonarnych (numer postępowania UD-IX-ZP-53-2025)
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem dla Urzędu Miejskiego w Jedlni-Letnisku
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.