Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Nowe Brzesko: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH ORAZ ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI W RAMACH PROJEKTU MOJA DROGA DO WSZECHSTRONNEJ EDUKACJI
Numer ogłoszenia: 368432 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Nowe Brzesko , ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie, tel. 12 385-20-94, faks 12 385 03 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH ORAZ ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI W RAMACH PROJEKTU MOJA DROGA DO WSZECHSTRONNEJ EDUKACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiot zamówienia składa się z trzech części i jest realizowany w ramach projektu Moja droga do wszechstronnej edukacji CZEŚĆ I: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH Przedmiotem zamówienia dla części I zamówienia jest: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. 1.Poszczególne elementy ww dostawy zawiera opis przedmiotu zamówienia dla części I, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 2.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Zaproponowane nazwy towarowe produktów znajdujących się w załączniku nr 2 do SIWZ są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów o parametrach równoważnych - czyli nie gorszych od produktów zaproponowanych. 5.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 6.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 2 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. CZEŚĆ II: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI 1.Przedmiotem zamówienia dla części II zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu do multimedialnych prezentacji. 2.Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia dla II części znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Miejscem dostawy i montażu są: Szkoła Podstawowa w Nowym Brzesku, ul. Krakowska 29 oraz Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53 7.Zastosowane w załączniku nr 3 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty urządzenia, dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 3 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. CZEŚĆ III: ZAKUP I DOSTAWA PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH 1.Przedmiotem zamówienia dla części III zamówienia jest: zakup i dostawa programów multimedialnych. 2.Szczegółowe określenie całego asortymentu i ilości zamówienia dla części III znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 4.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Zastosowane w załączniku nr 4 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 7.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 4 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1000, 00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2)Termin wnoszenia wadium - do dnia składania ofert do godz. 8:30. 3)Wadium można wnieść w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 4)Wadium wnoszone w gotówce należy wpłacić na rachunek nr 48 8591 0007 0260 0000 0286 0040 w KBS O/Nowe Brzesko z dopiskiem: wadium w sprawie przetargu znak: I.IV.271.12.2012 dołączając do oferty kserokopię dowodu wpłaty. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty). 5)Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty. 6)Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium, tj.: -kopię potwierdzenia dokonania przelewu - w przypadku pieniądza, lub -oryginał odpowiedniego dokumentu finansowego (poręczenie, gwarancja) Zwrot wadium zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy PZP
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy złożyć podpisane oświadczenie (oświadczenie o spełnianiu ww. warunków zawarte jest w formularzu ofertowym - zał. nr 1 do siwz).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, formularze cenowe stanowiące odpowiednio dla każdej części zadania załaczniki: dla części I - zał. nr 2 do SIWZ, dla części II - zał. nr 3 do SIWZ, dla części III - zał. nr 4 do SIWZ, wzór umowy - wg zał. nr 5, pełnimocnictwo (jeśli dotyczy) - wg zał. nr 6 do SIWZ oraz wykaz potwierdzający wykonanie dostaw wg zał. nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowe-brzesko.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko, pok. 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko, ul. Krakowska 44, 32-120 Nowe Brzesko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NINIEJSZE ZAMÓWIENIE JEST WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Poszczególne elementy w/w dostawy zawiera opis przedmiotu zamówienia dla części I, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 2.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Zaproponowane nazwy towarowe produktów znajdujących się w załączniku nr 2 do SIWZ są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów o parametrach równoważnych - czyli nie gorszych od produktów zaproponowanych. 5.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 6.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów / urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty / urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów / urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 2 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU DO MULTIMEDIALNYCH PREZENTACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia dla części II zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu do multimedialnych prezentacji. 2.Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia dla II części znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 4.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Miejscem dostawy i montażu są: Szkoła Podstawowa w Nowym Brzesku, ul. Krakowska 29 oraz Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53 7.Zastosowane w załączniku nr 3 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów / urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty / urządzenia, dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów / urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 3 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAKUP I DOSTAWA PROGRAMÓW MULTIMEDIALNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia dla części III zamówienia jest: zakup i dostawa programów multimedialnych. 2.Szczegółowe określenie całego asortymentu i ilości zamówienia dla części III znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ - będący jednocześnie formularzem cenowym dla tej części zadania - Wykonawca zobowiązany jest dokładnie wycenić oraz wypełnić wszystkie pozycje zawarte w formularzu cenowym. 3.Do oferowanych produktów równoważnych należy dołączyć niezbędne dokumenty np.: deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. 4.Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w jakikolwiek sposób. 5.Zamawiający wymaga minimalnie 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (jednak nie krótszej niż gwarancja producenta) oraz bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego bez uwag. 6.Zastosowane w załączniku nr 4 do SIWZ nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. 7.Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Sierosławicach, Sierosławice 53, 32-120 Nowe Brzesko. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (produktów / urządzeń równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty / urządzenia dla których wskazano w SIWZ znaki towarowe (nazwy producentów), przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki produktów / urządzeń oraz efekt muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), jakie zakładano w załączniku nr 4 do SIWZ. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu specjalistycznego dla szkół podstawowych z terenu Gminy Władysławowo w ramach projektu "Dostępne szkoły w powiecie puckim i w Gdańsku"
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji stanowisk edukacyjnych z robotem przemysłowym wraz z wyposażeniem przeznaczonych do Pracowni Robotyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji drukarek 3D i skanerów 3D przeznaczonych do Pracowni - Centrum Informatyki w Swarzędzu.
- Dostawa, instalacja, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie eksploatacji tokarek sterowanych numerycznie CNC przeznaczonych do Pracowni Obróbki Mechanicznej, w Swarzędzu.
- Dostawa wraz z montażem mebli, sprzętu multimedialnego, komputerowego i urządzeń audio oraz pomocy terapeutycznych na potrzeby na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szewcach
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.