eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecInstalacja sygnalizacji przeciwpożarowej i oddymiającej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Grójec: Instalacja sygnalizacji przeciwpożarowej i oddymiającej
Numer ogłoszenia: 368400 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Piotra Skargi 10, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6643081 w. 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgrojec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja sygnalizacji przeciwpożarowej i oddymiającej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja sygnalizacji przeciwpożarowej i oddymiającej w SP ZOZ w Grójcu; szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia - 68.000 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia; 2) musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający nie stawia szczegółowego wymogu w tym zakresie; 3) nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w ogłoszeniu potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - Załącznik numer 3 do siwz; * W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania - ukazania się ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. budowa instalacji pożarowej wraz z montażem urządzeń - Załącznik numer 5 do siwz; 4) Potwierdzenia od podmiotów na rzecz, których wykonane zostały roboty, o których mowa w pkt 4.1.3 siwz, że zostały wykonane należycie; 5) Dane osoby posiadającej uprawnienia budowlane konieczne do wykonania praca objętych przedmiotem zamówienia i przewidzianej jako kierownik budowy i kierownicy robót branżowych (kierownik robót w branży: elektrycznej) - Załącznik numer 7 do siwz; 6) Zaświadczenie wydane dla kierownika budowy potwierdzające posiadanie przez niego uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i kierowników robót branżowych oraz ważne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.2. Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.2, 3.1.3 i 3.1.5 siwz mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów. 3.4. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: a) warunek wskazany w pkt 3.1.3 siwz mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego; b) dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1 i 3.1.2 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. 3.5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ, Ul. Piotra Skargi 10. Grójcec, pok. zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ, Ul. Piotra Skargi 10. Grójcec, pok. zamówień publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.