Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-09-11
Rzeszów: Roboty remontowe w KPP w Nisku zwi±zane z usuwaniem anomalii pogodowych
Numer og³oszenia: 368216 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. D±browskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Roboty remontowe w KPP w Nisku zwi±zane z usuwaniem anomalii pogodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty remontowe w KPP w Nisku zwi±zane z usuwaniem anomalii pogodowych. 2. Je¿eli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w za³±cznikach do niej, tj. w szczególno¶ci w Za³±czniku nr 1, przedmiarze robót, zosta³y wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów czy urz±dzeñ s³u¿±cych do wykonania niniejszego zamówienia - wszêdzie tam Zamawiaj±cy dodaje wyrazy lub równowa¿ne. 3. Okres gwarancji ustala siê na 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do specyfikacji. 5. Integraln± czê¶ci± opisu przedmiotu zamówienia jest przedmiar robót..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie tego warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie tego warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie tego warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia - kierownikiem budowy - osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów, oraz co najmniej 3 - letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu budow±. Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania ww. warunku na podstawie dokumentów okre¶lonych w punkcie 4 ppkt 1 lit. a) i b), V rozdzia³u SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie tego warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, musi przybieraæ formê pisemn± i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em. Jedynie z³o¿enie orygina³u dokumentu zawieraj±cego podpis osoby pod tre¶ci± o¶wiadczenia spe³nia wymóg formy pisemnej zobowi±zania, okre¶lonej w art. 26 ust. 2b ustawy. UWAGA! Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiaj±cy w celu oceny, czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, bêdzie móg³ ¿±daæ dokumentów dotycz±cych: 1) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian w umowie w stosunku do tre¶ci oferty, w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej:. 1) zmiana terminu wykonania umowy - w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót lub dokonywanie odbiorów, 2) zmian kluczowych specjalistów: a) Wykonawca z w³asnej inicjatywy proponuje zmianê osób wyszczególnionych w rozdziale V pkt 4, ppkt 1) lit. a) specyfikacji w nastêpuj±cych przypadkach: - ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych kluczowego specjalisty, - je¿eli zmiana sta³a siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, - nie wywi±zywania siê kluczowego specjalisty z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, b) Zamawiaj±cy mo¿e tak¿e za¿±daæ od Wykonawcy zmiany osób, uczestnicz±cych ze strony Wykonawcy w realizacji zamówienia, je¿eli nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni od daty z³o¿enia wniosku Zamawiaj±cego. 2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem niewa¿no¶ci musz± byæ dokonane w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie,
Sekcja Zamówieñ Publicznych,
ul. D±browskiego 30,
35-036 Rzeszów,
budynek C, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Sekcja Zamówieñ Publicznych, ul. D±browskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pe³nienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa miêsa, produktów miêsnych oraz wêdlin do sto³ówki Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ biurowych Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposa¿eniem
- Poprawa bezpieczeñstwa ruchu w ci±gu dróg powiatowych administrowanych przez Zarz±d Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energoch³onnych stalowych
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeñ parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raci±¿ku
- "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemys³owej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. ¦w. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowo¶ci Kra¶nik
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





