eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewozaprojektowanie i budowa nawierzchni dróg powiatowych nr 1598N i 1799N w powiecie węgorzewskim



Ogłoszenie z dnia 2006-07-14

POZYCJA 36816

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Węgorzewo: zaprojektowanie i budowa nawierzchni dróg powiatowych nr 1598N i 1799N w powiecie węgorzewskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Węgorzewski, do kontaktów: Andrzej Lachowicz, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, fax 087 4270961, e-mail: starostwo@powiatwegorzewski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiatwegorzewski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i budowa nawierzchni dróg powiatowych nr 1598N i 1799N w powiecie węgorzewskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo Warmińsko-Mazurskie, powiat węgorzewski, gmina Wegorzewo, droga powiatowa Nr 1598N od km ok. 5+750 do km ok. 7+500, droga powiatowa Nr 1799N od km ok. 3+480 do km ok. 10+880. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie odnowy nawierzchni na drogach powiatowych oraz remont mostu w gminie Węgorzewo: - Droga Nr 1598N (Bajory Małe - Marszałki - Guja - Prynowo - Wilkowo - Jakunowo), na odcinku od km ok. 5+750 do km ok. 7+500 (Guja - Dąbrówka Mała), - Droga Nr 1799N (Perły; droga krajowa Nr 63 - Przystań - Radzieje - Suchodoły - droga powiatowa Nr 1725N), na odcinku od km ok. 3+480 do km ok. 10+880 (Biedaszki - Dąbrówka Mała - Węgielsztyn - droga wojewódzka Nr 650) - Przepusty rurowe pod zjazdami indywidualnymi szt. 2 w ciągu drogi Nr 1799N w km ok. 1+198 oraz w km ok. 8+545 - Most na rzece Rawda w ciągu drogi Nr 1598N w km ok. 5+850 w miejscowości Guja. Zamówienie obejmuje: -sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, -wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zawartość oferty: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). A. Do formularza oferty /załącznik nr 2/ muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /załącznik nr 5/, 2. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 4. Aktualny wypis / opis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga 1: w przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, z wykazaniem wysokości kapitału zakładowego; Uwaga 2: w przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 7. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /zał. 3/, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. 3a/, 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca /zał. 3b/, 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. Kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - co najmniej do kwoty wartości niniejszego zamówienia, 12. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, 13. Zaakceptowany projekt umowy /załącznik nr 4/. B. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. C. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. D.Wszystkie strony oferty muszą być numerowane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzi zaprojektowanie i wykonanie odnowy nawierzchni na drogach powiatowych oraz remont mostu w gminie Węgorzewo: - Droga Nr 1598N (Bajory Małe - Marszałki - Guja - Prynowo - Wilkowo - Jakunowo), na odcinku od km ok. 5+750 do km ok. 7+500 (Guja - Dąbrówka Mała), - Droga Nr 1799N (Perły; droga krajowa Nr 63 - Przystań - Radzieje - Suchodoły - droga powiatowa Nr 1725N), na odcinku od km ok. 3+480 do km ok. 10+880 (Biedaszki - Dąbrówka Mała - Węgielsztyn - droga wojewódzka Nr 650), - Przepusty rurowe pod zjazdami indywidualnymi szt. 2 w ciągu drogi Nr 1799N w km ok. 1+198 oraz w km ok. 8+545, - Most na rzece Rawda w ciągu drogi Nr 1598N w km ok. 5+850 w miejscowości Guja. Zamówienie obejmuje: -sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, -wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Zamawiający oczekuje, że wykonawca opracuje i przedłoży do oceny koncepcję projektową zamierzenia budowlanego. Zamawiający zgłosi swoje uwagi do proponowanych rozwiązań i wyda zalecenia do uwzględnienia w dokumentacji. W zakres zobowiązań wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wchodzi również opracowanie: 1) projektów wykonawczych, stanowiących podstawę wykonania robót budowlanych oraz 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga również przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno-użytkowego i umowy. Ponadto wykonawca powinien zapewnić wykonanie: - harmonogramu realizacji inwestycji, - harmonogramu płatności, - projektu organizacji robót, - projektu organizacji ruchu na czas robót oraz docelowego, - informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), - planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 26.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w formie przewidzianej w ustawie (art. 45 ust. 6), w wysokości 35.914,60 zł. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione , nie później niż w terminie składania oferty . W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej , za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzach należy wpłacić przelewem na konto: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie Bank Spółdzielczy w Węgorzewie 64 9348 0000 0000 0097 2000 0020. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieniach publicznych. 6.Posiadają uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. 7.Posiadają potrzebne uprawnienia budowlane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Polega na wstępnej weryfikacji oferty przedstawionej przez wykonawcę pod kątem zawartości i ilości wymaganych przez zamawiającego dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). A. Do formularza oferty /załącznik nr 2/ muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych /załącznik nr 5/, 2. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 4. Aktualny wypis / opis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga 1: w przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, z wykazaniem wysokości kapitału zakładowego; Uwaga 2: w przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 7. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /zał. 3/, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. 3a/, 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca /zał. 3b/, 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. Kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - co najmniej do kwoty wartości niniejszego zamówienia, 12. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, 13. Zaakceptowany projekt umowy /załącznik nr 4/. B. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. C. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. D.Wszystkie strony oferty muszą być numerowane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, sala konferencyjna, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.