To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-07
Gdańsk: Dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych.
Numer ogłoszenia: 368010 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343014 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego, ul. Gnilna 3, 80-847 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3209950, faks 58 3209950.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła artystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Nowowiejskiego w Gdańsku ul. Gnilna 3 80-847 Gdańsk wraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego - nr postępowania II/3042/P/2011. Instrumenty mają być kompletne, sprawne i gotowe do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Przedmiot zamówienia wyszczególniono w dwóch pozycjach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w formularzu ofertowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest również odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie w trakcie dostawy do siedziby Zamawiającego instrumentów i akcesoriów perkusyjnych oraz ich transport i i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, przybycie lub reakcję serwisu w ciągu 48 godzin w dni robocze, obowiązek zapewnienia przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego, obowiązek naprawy przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii oraz pokrycie kosztów transportu z i do siedziby Zamawiającego w przypadku niemożności naprawy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia, Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych. Propozycje rozwiązań alternatywnych nie będą brane pod uwagę. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne 37.32.15.00 - Akcesoria do instrumentów perkusyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup instrumentów i akcesoriów perkusyjnych będzie finansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury - Program: Rozwój Szkolnictwa Artystycznego Priorytet: Instrumenty dla szkolnictwa artystycznego Zadanie: Zakup instrumentów na potrzeby klasy perkusji i orkiestry szkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAGTIME - WOJCIECH LASEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RAGTIME - WOJCIECH LASEK SPÓŁKA JAWNA
- RAGTIME Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anna Lasek, ul. 1 Maja 19 of., 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74978,34
Oferta z najniższą ceną: 74978,34 / Oferta z najwyższą ceną: 74978,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie Dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z pełnieniem przyszłego nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas (chromatograph GC-MS) na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.