eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Gdańsk: Dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych.
Numer ogłoszenia: 368010 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343014 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego, ul. Gnilna 3, 80-847 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3209950, faks 58 3209950.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna szkoła artystyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych instrumentów i akcesoriów perkusyjnych dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Nowowiejskiego w Gdańsku ul. Gnilna 3 80-847 Gdańsk wraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego - nr postępowania II/3042/P/2011. Instrumenty mają być kompletne, sprawne i gotowe do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Przedmiot zamówienia wyszczególniono w dwóch pozycjach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w formularzu ofertowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest również odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie w trakcie dostawy do siedziby Zamawiającego instrumentów i akcesoriów perkusyjnych oraz ich transport i i dostawa do siedziby Zamawiającego. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące od protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, przybycie lub reakcję serwisu w ciągu 48 godzin w dni robocze, obowiązek zapewnienia przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego, obowiązek naprawy przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia awarii oraz pokrycie kosztów transportu z i do siedziby Zamawiającego w przypadku niemożności naprawy w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca składa ofertę na cały przedmiot zamówienia, Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych. Propozycje rozwiązań alternatywnych nie będą brane pod uwagę. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne 37.32.15.00 - Akcesoria do instrumentów perkusyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup instrumentów i akcesoriów perkusyjnych będzie finansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury - Program: Rozwój Szkolnictwa Artystycznego Priorytet: Instrumenty dla szkolnictwa artystycznego Zadanie: Zakup instrumentów na potrzeby klasy perkusji i orkiestry szkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAGTIME Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anna Lasek, ul. 1 Maja 19 of., 45-068 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74978,34

  • Oferta z najniższą ceną: 74978,34 / Oferta z najwyższą ceną: 74978,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.