Ogłoszenie z dnia 2006-07-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: wykonanie robót remontowych Ośrodka Szkoleniowego RODN "WOM" Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli "WOM', do kontaktów: Janina Kuczyńska-Kwasek, Al. Jana Pawła II 126/130, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3606014, 3668778, fax 034 3606239, e-mail: info@womczest.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.womczest.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych Osrodka Szkoleniowego RODN "WOM". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Kościuszki 99, Złoty Potok, 42-253 Janów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty remontowe w Ośrodku Szkoleniowym RODN "WOM" w Złotym Potoku. Zgodnie z zakresem prac określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót do wykonania: 1. Osuszenie i izolacja ścian fundamentowych od zewnątrz., 2. Remont pomieszczeń i korytarzy w piwnicach budynku - odbijanie tynków, osadzanie kanałów wentylacyjnych, wykonanie izolacji p.wodnej z folii płynnej, odgrzybianie ścian, wykonanie tynków, malowanie ścian i stolarki, położenie posadzek z płytek gresowych. 3. Remont pomieszczeń i korytarzy na parterze i piętrach budynku, wstawienie drzwi ognioodpornych. 4. Remont tarasu - wymiana posadzki, wykonanie izolacji oraz wymiana obróbek blacharskich. 5. Remont klatek schodowych - wymiana drzwi wejściowych, wymiana okien, położenie płytek gresowych, malowanie, wymian oświetlenia. 6. Naprawa dachu - uzupełnienie pokrycia z gontów bitumicznych. 7. Wykonanie instalacji p.poż 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 4 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. Nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Posiadający doświadczenie w wykonywaniu robót remontowo-budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.: udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej pięciu robót remontowo- budowlanych w podobnym zakresie; 3. Posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony formularz oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z rejestru przedsiębiorców z KRS wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Numer REGON; - Numer NIP; - Oferent spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, co potwierdza odpowiednim oświadczeniem; - Oferent złoży oświadczenie o nie wykluczenie z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ustawy; - Oferent złoży oświadczenie o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat oraz ksero uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia dla przewidywanego kierownika budowy; - Zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego przynależność Wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert; - Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek ZUS; - Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do Urzędu Skarbowego; - Dowód wniesienia wadium; - Wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie; - Projekt harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.womczest.edu.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką w kasie RODN "WOM", a w przypadku przesłania pocztą - za pobraniem plus koszt wysyłki. Dostępne do 2006-08-07. Siedziba zamawiającego, pokój 214 i na stronie internetowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00, Siedziba zamawiajacego, sala 206. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiajacego, sala 208.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Roboty brukarskie na terenach stan. zas. kom. gminy, admin. i zarz.przez ZGM TBS w Sp.z o.o. ul. POW 24,42-200 Częstochowa oraz stanowiących własność ZGM TBS Sp.z o.o. ul. POW24,42-200 Częstochowa"
- "Remont pomieszczeń administracji w Areszcie Śledczym w Częstochowie"
- Dostawa stanowiska do badania procesów beztlenowych w warunkach półciągłych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zamówienie na zakup i dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja Sali Szkoleniowo - Specjalistyczej dla PCPR realizowana w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Remont pracowni nauki przedmiotów gastronomicznych
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Statystycznego w Rzeszowie Oddział w Tarnobrzegu oraz remont łazienki damskiej na III piętrze w budynku Urzędu Statystycznego w Rzeszowie.
- Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn - II postępowanie
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego Al. Wyzwolenia, Skwer Wałbrzyskich Górników, Śródmieście 58-300 Wałbrzych"
- Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łaszczowie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.