eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz › Modernizacja samochodu OSP Pruszcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Pruszcz: Modernizacja samochodu OSP Pruszcz
Numer ogłoszenia: 36763 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz , ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5628655, faks 052 5628662.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pruszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja samochodu OSP Pruszcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja samochodu OSP Pruszcz na podwoziu Jelcz 315 rok budowy 1977, Nr rejestr. CSWF 391, która obejmuje: 1. Kabina zespolona - modernizacja: Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa-zespolona w układzie miejsc 1+1+4 -(siedzenia przodem do kierunku jazdy), dobudowana do istniejącej kabiny Wykończenie kabiny zespolonej obejmuje: -wykończenie w nadszybiu przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi -barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym -ocieplenie ścian sufitu i podłogi -wyłożenie wykładziną miękką ścian, drzwi i sufitu -podłoga kabiny załogi wyłożona blachą aluminiową łezkową -wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca+dowódca) w części przedniej -wymiana uszczelek drzwi kabiny -wieszaki na ubrania -stopnie do kabiny załogi, obłożone blachą aluminiową -założenie nowych chlapaczy przy kabinie -siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie -siedzenia dla załogi skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe z miejscem na drobny sprzęt -oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi 2. Zabudowa nadwozia- modernizacja zabudowya pożarniczej- obejmuje: -konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych -poszycie zewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia -pięć schowków na sprzet i wyposażenie, zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi, wyposażone w jeden klucz, który pasuje do wszystkich zamków -dostęp do sprzętu z zachowaniem ergonomii -konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza -spody schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową -ściany schowków wyłożone blacha aluminiową -szuflady i wysuwane tace, automatycznie blokują się w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej, oraz posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wypadnięciem -uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, umożliwiają ich obsługę w rękawicach W schowkach uchwyty do mocowania n/w sprzętu: -armatury:prądownic, rozdzielacza, przełączników, itp. -narzędzi pracy:łom, młot, topór, siekiera itp. -schowki przeznaczone na sprzęt wodny, wyposażone w stojaki na węże 52 i 75 -rozmieszczenie sprzętu wg propozycji Zamawiającego -dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagan ergonomii Schowki przystosowane do wyposażenia w: -miejsce na agregat prądotwórczy -paleta wysuwana na pompę szlamową (Honda WT-40X) -dach zabudowy w formie podestu roboczego-użytkowy, w wykonaniu antypoślizgowym wyłożony blachą aluminiową łezkową -balustrada ochronna boczna-dachu wyłożona blachą aluminiową łezkową -na dachu uchwyty na węże ssawne, drabinę nasadkową, bosak, mostki przejazdowe,wytwornice piany, prądownice pianowe, klucz i stojak hydrantowy, smok, pływak, tłumie itp. -drabinka wejściowa na dach-składana -skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie 3. Zbiornik wody - wymiana zbiornika: -zbiornik wody wykonany ze stali zwykłej, obustronnie konserwowany, ok 5000l. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację -zbiornik wyposażony w falochrony i posiada właz rewizyjny oraz zawór odwadniający -zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec z nasadą 1x75 i zaworem -zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania 4. Autopompa -autopompa jednozakresowa A 32 używana- dostarcza zamawiający -autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu -napęd autopompy poprzez przystawkę odbioru mocy i wały napędowe 4. Instalacja Wodna - modernizacja obejmuje: -instalacja zalewania zbiornika głownego przez autopompę- króciec 1x110 -instalacja niskiego ciśnienia z autopompy- króciec 2x75 -konstrukcja układu wodnego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie -na wlocie ssawnym kolektora pompy, jest zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych W przedziale pracy autopompy znajdują się na tablicy sterującej następujące nowe urządzenia kontrolno-sterownicze pracy autopompy: -manowaukometr -manometr niskiego ciśnienia -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku -regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu- regulacja obrotów autopompy -wyłącznik silnika pojazdu 5. Wyprowadzenie na działko wodne -wyproadzenie na działko na podest dachu z zaworem 2/1/2 -montaż działka- dostarcza zamawiający 6. Szybkie natarcie - kpl. Nowe do uzupełnienia: -wyprowadzenie na szybkie natarcie na kolektorze tłocznym -montaż linii szybkiego natarcia niskociśnieniowego z wężem o długości 40mb z prądownicą i układem zwijania, przekładnią zębatą z hamulcem i z korbą 7. Nowy zbiornik piany: zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatrów 8. Montaż dozownika piany -autopompa wyposazona w dozownik środka pianotwórczego 9. Instalacja elektryczna w modernizacji obejmuje: a) Nowe oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: -wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno- oświetleniowe, akustyczne i świetlne -urządzenie akustyczne umożliwia podawanie komunikatów słownych -z przodu pojazdu na dachu kabiny- belka zespolona -pojedyncza lampa LBO z tyłu pojazdu -montaż panelu sterowania sygnałami w przedniej półce pod nadszybiem -instalacja elektryczna wyposażona w głowny wyłącznik prądu- odcinający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem, tych które wymagają stałego zasilania -pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego -skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w oświetlenie -pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności -pojazd wyposażony w gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego 10. Lakierowanie -nadbudowy specjalnej, kabiny kierowcy lakierami akrylowami, zgodnie z obowiązującymi przepisami -kolorystyka: elementy podwozia czarne -błotniki i zderzaki- białe -kabina, zabudowa- RAL 3000 -konserwacja podwozia 11. Prace uzupełniające przy podwoziu - remont kapitalny układu hamulcowego -przegląd resorów (ewentualna naprawa) 12.) Zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym wraz z dokumentem identyfikacyjnym pojazdu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz wykonanych usług remontowych pojazdów na kwotę minimum 100000 PLN o takich samych lub podobnych parametrach technicznych co przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat (załącznik nr 5 SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy lub odstąpienia od jej realizacji na zasadach określonych w art. 144-145 ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pruszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, pokój Nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, pokój Nr 12 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.