To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-21
Mielec: ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU
Numer ogłoszenia: 367631 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334077 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza, ul. Tadeusza Kościuszki 10, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. (017) 586 29 76, faks (017) 586 29 76.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym fabrycznie nowego ręcznie wykonanego instrumentu muzycznego, którego rodzaj oraz ilość zostały opisane w punkcie 2 niniejszego rozdziału. Zakup instrumentu realizowany jest w ramach podpisanej przez szkołę z Ministrem Kultury i Dziedzictwa Narodowego umowy na dofinansowanie projektu pod nazwą Zakup nowego fortepianu do celów ćwiczeniowych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia, im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - fortepian marki BOSTON model GP-178 - 1 szt. W ramach przedmiotu zamówienia wraz z instrumentem należy dostarczyć: a. ławę fortepianową z regulowaną wysokością siedzenia - 1 szt. b. dopasowany do dostarczanego instrumentu pokrowiec z materiału - 1 szt. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego celem oceny kryteriów przydatności. 3. Za równoważny instrument pod względem budowy zostanie uznany ten który będzie charakteryzował się m. in. następującymi cechami: a) długość 170 - 180 cm, b) szerokość 150 - 160 cm, c) wysokość 100 - 103 cm, d) wyposażony w pedał sostenuto, e) wykonanie ręczne, f) płyta rezonansowa - lity świerk, g) wyposażony w zamek klapy i płynne łagodne zamykanie pokrywy klawiatury - tak, h) pokrycie klawiszy - zapobiegające ślizganiu się palców, i) pozycje ustawienia pulpitu - 5, j) wykończenie - czarny połysk, k) rodzaj materiału z którego są wykonane klawisze - heban. Uwagi: a. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, Zamawiający żąda dostarczenia instrumentu do siedziby Zamawiającego lub udostępnienia w siedzibie Wykonawcy celem oceny kryteriów przydatności. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. c. Przedmiot zamówienia obejmuje również strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. d. Za równoważny w stosunku do wskazanego instrumentu muzycznego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: - artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, - technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrumenty i akcesoria, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. 4. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego - Mielec, ul. T. Kościuszki 10. 5. Realizacja zamówienia publicznego: od momentu podpisania umowy do dnia 27.12.2010 roku. 6. Kod CPV: - 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne - 37.31.10.00-4 - instrumenty klawiszowe; - 37.32.16.00-0 - pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria; - 39.11.35.00-2 - stołki; 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 7, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy instrumentu - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, b. płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.10.00-4, 37.32.16.00-0, 39.11.35.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROPIANOFOERTE Spółka z o. o., ul. Graniczna 19, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66541,00
Oferta z najniższą ceną: 49180,33 / Oferta z najwyższą ceną: 66541,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wzmacnianie Ochrony Miasta Mielca w Środowisku Cyfrowym w ramach Projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- 34.2025 Sprzedaż i dostawa asortymentu dla potrzeb Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Wymiana nawierzchni tarasu przy Przedszkolu Miejskim nr 4 w Mielcu
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. "Doposażenie placu zabaw przy Filii Żłobka Miejskiego nr 7 w Mielcu" - Aktywne Place Zabaw 2025
- Modernizacja kuchni w Szkole Podstawowej Nr 9 przy ul. Drzewieckiego 11 w Mielcu
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.