eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa urządzeń komputerowych II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Zabrze: Dostawa urządzeń komputerowych II
Numer ogłoszenia: 367517 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307825 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem, laptopa z oprogramowaniem, 10 drukarek laserowych czarno-białych i dodatków zgodnie z wymaganiami sprzętowymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Laptop, o którym mowa w ust. 1 zostanie zakupiony ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekt pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze 3. Oferowany sprzęt i dodatki muszą być fabrycznie nowe. 4. Gwarancja. Oferowany sprzęt musi być objęty gwarancją wynoszącą minimum:, 1. 18 miesięcy na drukarki. 2. 24 miesiące na sprzęt komputerowy i laptopa (części i robocizna). 5. Czas reakcji od daty pisemnego zawiadomienia wykonawcy przez zamawiającego o awarii do daty rozpoczęcia naprawy nie może przekroczyć 24 godzin, 6. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport od zamawiającego do punktu serwisowego i z powrotem, 7. Wykonawca zagwarantuje sprzęt zamienny w przypadku, gdy czas naprawy gwarancyjnej według oświadczenia serwisu przekroczy 48 godzin. 8. Wykonawca musi dostarczyć sprzęt w dni robocze, nie później niż do godziny 11.00 po uprzednim (co najmniej dzień wcześniej) skutecznym powiadomieniu zamawiającego o terminie dostawy. 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego w Zabrzu przy ul. Roosevelta 40, 10. Dostawa może zostać zrealizowana jednorazowo lub częściami, 11. Wykonawca musi zapewnić własnych pracowników do transportu sprzętu w docelowe miejsce dostawy oraz do rozładunku sprzętu, 12. Wykonawca musi zabezpieczyć czas dla swoich pracowników na dokonanie dostawy i szczegółowego odbioru co najmniej do godziny 15.00 w dniu dostawy. 13. Wykonawca musi zaktualizować systemy operacyjne we wszystkich komputerach o wszystkie możliwe poprawki dostępne maksymalnie na 2 dni przed dostawą sprzętu. 14. Termin płatności za dostarczony sprzęt - 14 dni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45901.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego projekt pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPRO Firma Komputerowa Marcin Spaczyński, ul. Tarninowa 5, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 45901.00
  • Oferta z najniższą ceną: 45901.00 oferta z najwyższą ceną: 59195.69
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.