eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Remont budynku przedszkola w Obornikach - III etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-12

Oborniki: Remont budynku przedszkola w Obornikach - III etap.
Numer ogłoszenia: 3674 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przedszkola w Obornikach - III etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przedszkola po Zespole Szkół Zawodowych, mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 2a w Obornikach - III etap. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo-budowlanych, remont instalacji elektrycznej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej. 3)Remontowany budynek jest budynkiem dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym, ściany zewnętrzne warstwowe, wykonane z cegły pełnej. 4)Planowane roboty to m.in.: a)roboty budowlane wewnątrz budynku, b)remont i wymiana stolarki okiennej, c)wymiana instalacji grzewczej, d)remont i uzupełnienie instalacji wod.-kan. e)wymiana instalacji elektrycznej, f)przygotowanie ogólnobudowlane i instalacyjne zaplecza kuchennego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 12.01.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa lub remont budynku o wartości każdej z robót minimum 500.000,00 zł netto. 4)Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówieni lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a)kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, b)kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji co i wodno-kanalizacyjnej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego c)kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych lub pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 5)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC delikt) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (lub jej równowartość). Inne warunki: Wykonawca zobowiązany jest: 1)Złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy. 2)Wnieść wadium. 3)Potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego dokumentu, o którym mowa w Dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 Ustawy (Załącznik nr 2 SIWZ). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 12.01.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 SIWZ). Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (referencje, listy polecające, protokoły odbioru robót) muszą zawierać następujące dane: nazwę i siedzibę inwestora, nazwę i siedzibę wykonawcy robót, rodzaj wykonanych robót, wartość wykonanego zamówienia, ocenę czy zamówienie wykonano z należytą starannością, identyfikacja oraz podpis osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu inwestora. 4)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 4 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierownika budowy i kierowników robót): a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c)zaświadczenie potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (jeżeli decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych wymaga niniejszego wpisu). 6)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Inne dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 SIWZ). 2)Kosztorysy ofertowe jako dokumenty pomocnicze sporządzone w oparciu o Dokumentację projektową przedłożoną przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące kosztorysów ofertowych określa Dział VIII SIWZ. 3)Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219, II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.03.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.