eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn Zdrójdostawa urządzeń typu Hydro-Jet



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Połczyn Zdrój: dostawa urządzeń typu Hydro-Jet
Numer ogłoszenia: 367406 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Połczyn S.A. , ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3662424; 3662626 w.328, faks 94 3662470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń typu Hydro-Jet.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia na wykonanie zadania obejmuje dostawę używanych aparatów medycznych w ilości i o parametrach określonych w dziale III ustęp 1.6. SIWZ. 2. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego urządzenia określonego w rozdziale III ustęp 1.6. SIWZ koszt jego dostawy i montażu we wskazanych przez Zamawiającego obiektach leczniczych w Połczynie Zdroju. 3. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego aparatu określonego w rozdziale III ustęp 1.6. SIWZ koszt przeszkolenia upoważnionych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi aparatów i urządzeń w siedzibie Zamawiającego w Połczynie Zdroju. 4. W przypadku wymogu określonego w przepisach aktów prawnych o charakterze powszechnie obowiązującym na terenie RP, przeprowadzenia testów akceptacyjnych aparatów, wystawienia właściwych dokumentów dopuszczających aparaty do użytku. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego aparatu określonego w rozdziale III ustęp 1.6. SIWZ koszt przeprowadzenia testów akceptacyjnych, wystawienia i przekazania Zamawiającemu właściwych dokumentów dopuszczających aparaty do użytku. 5. Przedmiotem zamówienia na wykonanie zadania jest dostawa następujących 4 szt. używanych aparatów medycznych : 6. Urządzenie do masażu, typu Hydro-jet Ciśnienie w dyszach do masażu 0,5 do 4,4 bar (regulacja co 0,1 bar) Regulacja temperatury masażu 25 do 40 st. C (regulacja co 1 st. C) Wymiary urządzenia 224 x 102 x 65 cm Ciężar pustego urządzenia 130 kg Pojemność zbiornika wodnego 420 litrów Całkowity pobór mocy 2,7 kW Zasilanie 220 V lub 380 V Atest medyczny Tak 7. Wszystkie urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodnie z obecnie obowiązującymi normami oraz muszą być odpowiednio oznakowane (min. zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych) 8. Zamawiający wymaga aby używane urządzenia objęte były minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji. 9. Przewidywany czas prawidłowego użytkowania bez kapitalnego remontu wynosi minimum 3 lata. 10. Zamawiający wymaga , aby oferowane urządzenia były kompletne i po dostawie gotowe do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi oferowanych urządzeń medycznych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.2. Dowód wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujący komplet dokumentów : Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy , załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, załącznik nr 4, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wiek urządzenia - 20
  • 3 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Połczyn Spółka Akcyjna ulica Zdrojowa 6 w 78-320 Połczyn Zdrój,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Połczyn Spółka Akcyjna ulica Zdrojowa 6 w 78-320 Połczyn Zdrój,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.