eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinKursy zawodowe dla osób niepełnosprawnych. 1. Kurs komputerowy - 2 osoby. 2. Kurs grafiki komputerowej - 1 osoba. 3. Kurs komputerowy z obsługą kasy fiskalnej - 1 osoba. 4. Kurs komputerowy z językiem angielskim - 1 osoba. 5. Kurs florystyki - 2 osoby. 6. Kurs kosmetyczny - 1 osoba. 7. Kurs kadr i obsługa programów Symfonia i Optima - 1 osoba.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-14

Koszalin: Kursy zawodowe dla osób niepełnosprawnych. 1. Kurs komputerowy - 2 osoby. 2. Kurs grafiki komputerowej - 1 osoba. 3. Kurs komputerowy z obsługą kasy fiskalnej - 1 osoba. 4. Kurs komputerowy z językiem angielskim - 1 osoba. 5. Kurs florystyki - 2 osoby. 6. Kurs kosmetyczny - 1 osoba. 7. Kurs kadr i obsługa programów Symfonia i Optima - 1 osoba.
Numer ogłoszenia: 367352 - 2010; data zamieszczenia: 14.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe dla osób niepełnosprawnych. 1. Kurs komputerowy - 2 osoby. 2. Kurs grafiki komputerowej - 1 osoba. 3. Kurs komputerowy z obsługą kasy fiskalnej - 1 osoba. 4. Kurs komputerowy z językiem angielskim - 1 osoba. 5. Kurs florystyki - 2 osoby. 6. Kurs kosmetyczny - 1 osoba. 7. Kurs kadr i obsługa programów Symfonia i Optima - 1 osoba..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 3 - 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1, 80.40.00.00-0, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę szkoleniową w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej, odpowiadające swoim rodzajem usługom szkoleniowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległej płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego- spełnia/niespełna. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W następujących przypadkach: przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji szkolenia, złożenie odwołania dopuszcza się przesuniecie terminu realizacji szkolenia, wyrekrutowania mniejszej liczby uczestników szkolenia w stosunku do zakładanej liczby uczestników dopuszcza się zmianę liczby uczestników, wynagrodzenia wykonawcy, losowych uniemożliwiających realizację szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji szkolenia, uniemożliwiający realizację szkolenia w miejscu organizacji kursu dopuszcza się zmianę miejsca organizacji kursu, pod warunkiem, że jeżeli szkolenie odbywa się poza Koszalinem- jednostka Szkoleniowa musi zapewnić dowóz osób skierowanych przez Zamawiającego na szkolenie spod siedziby Zamawiającego, a także zakwaterowanie i wyżywienie, koszty te nie mogą spowodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, pokój nr 217..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY - PRIORYTET VII..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Kurs komputerowy - 2 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs komputerowy na poziomie podstawowym. przypadająca na uczestnika - 30 godzin (1 godzina - 45 minut). Metoda szkolenia - blended learning, czyli szkolenie kursowe + elementy learning. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy - do 15.12. 2010 r. Miejsce realizacji: Koszalin Wymagane moduły: Moduł 1: Podstawy technik informatycznych. Moduł 2: Użytkowanie komputerów. Moduł 3: Przetwarzanie tekstów. Moduł 4: Arkusze kalkulacyjne. Moduł 5: Bazy danych. Moduł 6: Grafika menadżerska i prezentacyjna. Moduł 7: Usługi w sieciach informatycznych. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu końcowego. Metoda szkolenia - blended learning, czyli szkolenie kursowe + elementy learning. Zapewnienie dojazdu na trasie: Bobolice - Koszalin - Bobolice ( 1 osoba). Kurowo - Koszalin - Kurowo, gm. Bobolice ( 1 osoba)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs grafiki komputerowej - 1 osoba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs grafiki komputerowej Program Szkolenia 1) 3D Studio Max Stopień I a) Konfiguracja ekranu b) Metody obserwacji c) Jednostki oraz ich ustawienia d) Paski narzędziowe -przesuwanie, obrót, skalowanie e) Gizmo transformacji, układy współrzędnych f) Wyrównywanie, szyk, lustro g) Kopiowanie i wielokrotne repliki h) Standard Primilives i) Extended Primilives j) Compound Objects k) Obiekty parametryczne i edytowalne siatki l) Modelowanie na podstawie splajnów m) Modyfikatory n) Powierzchnie sklejane - Patch Grids o) Powierzchnie typu NURBS p) Elementy architektoniczne 2) 3D Studio Max Stopień II a) Powlekanie i jego opcje b) Materiały i ich parametry - Blend - Compose - Double Sided - Matte/Shadow - Multi/Sub-Object - Raytrace - Shellac - Standard - Top/Bottom c) Shadery - algorytmy cieniowania d) Żródła światła - punktowe - kierunkowe - reflektor - światła typu Lightscape - światło słoneczne e) Środowisko f) Efekty atmosferyczne g) Inne efekty optyczne - soczewka - rozmycie - jasność, kontrast - balans kolorów - ziarnistość Ilość godzin dydaktycznych szkolenia: 40 Miejsce realizacji - Koszalin Termin realizacji - do 15 grudnia 2010r. Ilość osób - 1 osoba Zapewnienie transportu na trasie: Giezkowo gm. Świeszyno - Koszalin - Giezkowo (1 osoba).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs komputerowy z obsługą kasy fiskalnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs komputerowy z obsługą kasy fiskalnej Podstawy obsługi komputera 20 godzin Obsługa programów komputerowych subiekt, WF-MAG, PC MARKET 10 godzin Obsługa kas fiskalnych 10 godzin Negocjacji handlowych 2 godziny Prezentacji towarów i usług 2 godziny Warsztaty 6 godzin Łącznie 50 godzin Miejsce realizacji - Koszalin Termin realizacji - do 15 grudnia 2010r. Zapewnienie przejazdu na trasie: Gołogóra - Koszalin - Gołogóra, gm. Polanów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs komputerowy z językiem angielskim - 1 osoba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia kurs komputerowy z językiem angielskim Kurs języka angielskiego: 40 godzin lekcyjnych Kurs obsługi komputera: 30 godzin lekcyjnych Opis metodyki szkolenia Zajęcia języka angielskiego będą prowadzone metodą komunikacyjną wzmocnioną elementami klasycznych technik nauczania. (wykłady, ćwiczenia, konwersacje). Zajęcia obsługi komputera będą prowadzone w formie ćwiczeń i wykładów. Zajęcia z zakresu rozwoju osobistego będą prowadzone w formie warsztatów, case study. Kwalifikacjach po ukończeniu szkolenia uczestnicy kursów rozwiną następujące umiejętności i kompetencje: - porozumiewanie się w języku angielskim; - wykorzystywania pakietu MS Office w codziennej pracy (Excel, Word, PowerPoint, Outlook Express i Internet Explorer. Zakres usług wchodzących w szkolenie Kurs języka angielskiego połączony jest z kursem komputerowym oraz warsztatami interpersonalnymi Termin realizacji - do 15 grudnia 2010r. Miejsce realizacji - Koszalin Zapewnienie dowozu na trasie: Wierciszewo - Koszalin - Wierciszewo ( 1 osoba)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs florystyki - 2 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs florystyczny z technikami zdobienia - decoupage. Ilość osób: 2 osoby Miejsce realizacji : Koszalin. Termin - do 15 grudnia 2010r. Czas trwania szkolenia : 100 godzin zegarowych Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe Wykonawca musi: a) zapewnić salę szkoleniową z możliwością skorzystania z pomieszczeń sanitarnych i socjalny, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce tj. 2 stanowisk szkoleniowych oraz zapewnić środki dydaktyczne w tym co najmniej: tablice, projektor multimedialny, ekran, b) przedstawić informację o podstawie do dysponowania wymienionym pomieszczeniem i wyposażeniem wskazanym do realizacji zamówienia, c) zapewnić odpowiednie miejsce do realizacji części praktycznej szkolenia z możliwością skorzystania z zaplecza sanitarnego i socjalnego spełniające przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, wyposażone w odpowiednie przedmioty typu: pudełka, skrzynki, wizytowniki, biżuteria, ramki do zdjęć, itp. oraz narzędzia i materiały typu: nożyczki, nóż florystyczny, żyletki, pędzle, gąbki kuchenne, waciki, patyczki, kleje, farby, lakiery, papier ryżowy, serwetki papierowe, papier do decoupage, sznurek bawełniany, drut owinięty w papier, drut dekoracyjny, drut papierowy, kora brzozy, kalka, szablony, kredki, węgiel prasowany, ozdoby na klipsie, werniks, materiały florystyczne typu: rafia, sizal, rattan, sznurki, taśmy wodoodporne, klejące, dekoracyjne, fizelina, organtyna, papiery i folie dekoracyjne, gąbki florystyczne, pinholdery, nabłyszczacze, brokaty i inne materiały dekoracyjne oraz kolcowniki, zraszacze do wody, nitownice, pistolety do kleju, dłutka, cążki do drutu, kwiaty cięte, kwiaty suszone, kwiaty sztuczne, roślinne materiały dekoracyjne, pojemniki dekoracyjne, świece różnej wielkości i kształtu itp. tak aby każdy z uczestników szkolenia miał zapewnione indywidualne odbycie części praktycznej szkolenia, Zapewnienie dowozu na trasie: Bobolice - Koszalin - Bobolice ( 1 osoba). Kurowo - Koszalin - Kurowo, gm. Bobolice ( 1 osoba). 80.50.00.00-9,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs kosmetyczny - 1 osoba..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs kosmetyczny z elementami wizażu. Moduł kosmetyczny z elementami wizażu obejmuje 100 godzin W programie m.in.: analiza kolorystyczna - typy urody, dobór kolorów do typu urody korekta twarzy - techniczne możliwości poprawienia niedoskonałości urody za pomocą makijażu makijaż i stylizacja pielęgnacja twarzy - zabiegi pielęgnacyjne skóry twarzy, wykonanie henny, pielęgnacja kończyn górnych pielęgnacja kończyn dolnych masaż kosmetyczny Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe. Liczba uczestników - 1 osoba Miejsce realizacji - Koszalin Termin - do 15 grudnia 2010r. Zapewnienie transportu na trasie: Sianów - Koszalin - Sianów 80.50.00.00-9,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: . Kurs kadr i obsługa programów Symfonia i Optima - 1 osoba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS KADR I OBSŁUGA PROGRAMÓW SYMFONIA I OPTIMA 1. Zagadnienia kadrowe: Szczególne formy zatrudnienia oraz umowy cywilno - prawne Studium przypadków pracowniczych Czas pracy Zasady wyliczania wynagrodzeń Odpowiedzialność materialna pracowników Zajęcia wynagrodzenia Szczególne uprawnienia pracownicze wynikające z rodzicielstwa Urlopy pracowników PFRON Wypadki przy pracy i choroby zawodowe-zasady podlegania ubezpieczeniu wypadkowemu Świadczenia pozapłacowe Rozwiązanie umowy o pracę BHP 2. Obsługa programu Symfonia - pełna księgowość 3. Obsługa programu Optima- kadry i płace Łącznie - 100 godzin Termin realizacji - do 15 grudnia 2010r. Miejsce realizacji - Koszalin Ilość osób - 1 osoba Zapewnienie transportu na trasie: Sianów - Koszalin - Sianów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.