To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-21
Chorzów: ZP12/11/2010 Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie.
Numer ogłoszenia: 367319 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368450 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP12/11/2010 Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na dostawie urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków organizacyjnych i technicznych został wykazany w: - specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ PODWYKONAWCY: Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, zgodnie z wymaganym asortymentem, ilościami i opisem przedstawionym w poniższym zestawieniu parametrów technicznych urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Zakres prac po stronie Wykonawcy: - miejsce dostawy: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr Józefa Rostka 2; W zestawieniu Zamawiający podał wzorcowe urządzeń i akcesoriów komputerowych. Zamawiający przedstawił w kolumnie nr 4 minimalne parametry przedmiotu zamówienia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie fabrycznie nowego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, co najmniej -równoważnych jakościowo- do przedstawionych w zestawieniu parametrów technicznych jako wzorcowych. Przez równoważność rozumie się to, że zaoferowany sprzęt musi posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe parametry techniczne, konfiguracje i normy na poziomie co najmniej takim jak wzorcowa z zachowaniem pełnej zgodności systemowej. Przy zaoferowaniu innych modeli niż wzorcowe musi być zachowana pełna funkcjonalność urządzeń zgodna z wzorcowymi. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. Wykonawca oferujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest wypełnić poszczególne pozycje formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ podając: - nazwę handlową lub model oferowanego produktu; - producenta oferowanego produktu. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załącznikach spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, transportem zapewniającym należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. Do czasu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. Podane wyżej parametry techniczne zawierają wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty gwarancją liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru: - na serwer (poz.1 zał. nr 4 do SIWZ)- 36 miesięcy od dnia dostawy i podpisania ostatniego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; - na konsolę zarządzającą (poz.2 zał. nr 4 do SIWZ)- 24 miesięcy od dnia dostawy i podpisania ostatniego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; - na urządzenie wielofunkcyjne (poz.3 zał. nr 4 do SIWZ)- 12 miesięcy od dnia dostawy i podpisania ostatniego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; - na streamer oraz kabel (poz. 4 i 5 zał. nr 4 do SIWZ)- zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zobowiązany jest przyjmować sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Koszty dostarczenia sprzętu oraz zwrot sprzętu Zamawiającemu, przyjętego do naprawy gwarancyjnej pokrywa Wykonawca. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji przedmiotu umowy usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania. Usługa serwisu gwarancyjnego obejmuje bezpłatne usuwanie wad, a także wymianę wadliwych elementów przedmiotu umowy na wolne od wad. Czynności usługi gwarancyjnej Wykonawca zobowiązany jest podjąć w ciągu 48 godzin od zgłoszenia wady przez Zamawiającego, a zakończyć w terminie ustalanym przez strony każdorazowo w dniu rozpoczęcia czynności, nie dłuższym jednak niż 7 dni. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamiast rzeczy wadliwych takie same wolne od wad-nowe, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymianę rzeczy Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty, nawet gdyby w międzyczasie ceny na takie rzeczy uległy zmianie. Zgłoszenie ujawnionej przez Zamawiającego wady powinno nastąpić pisemnie poprzez przesłanie do Wykonawcy zgłoszenia faxem bądź e-mailem. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie, o którym mowa w pkt. 13, pomimo pisemnego ostrzeżenia Zamawiającego, w kolejnym wyznaczonym w piśmie terminie, ich usunięcie może być zlecone przez Zamawiającego osobie trzeciej, o czym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający obciąża Wykonawcę kosztem takiego usunięcia wad, a Wykonawca zapłaci za zastępcze usunięcie wad w terminie 14 dni od otrzymania refaktury. Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia przedmiotu umowy na własny koszt do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry-opcje. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT-COM SPÓŁKA JAWNA A.ZIĘĆ, D.PRADELOK
jakie przetargi wygrała firma
IT-COM SPÓŁKA JAWNA A.ZIĘĆ, D.PRADELOK
- iT-Com Spółka Jawna A. Zięć, D. Pradelok, E. Sadowski, Chrobrego 17, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46721,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42622,00
Oferta z najniższą ceną: 42622,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76337,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2025
- "Wymiana pokrycia dachu wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych więźby dachu Młyna z Imielina"
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2025
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 3
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa klastra obliczeniowego złożonego z 46 jednostek typu mini PC dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.