Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przystosowanie basenu w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach do funkcji zbiornika przeciwpożarowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Najwyższa Izba Kontroli, do kontaktów: Procedury postępowania: Anna Trawińska, pok. nr 89, tel. 444-58-73, e-mail: antra@nik.gov.pl , Przedmiot zamówienia: Elżbieta Chodkiewicz, pok. nr 1020, tel. 444-56-16, e-mail: elch1@nik.gov.pl lub Halina Chmielak - Wojkowska, pok.11b, tel. 022 444 5709, e-mail: hachm@nik.gov.pl, ul. Filtrowa 57, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel.: 22 444 5714, fax: 22 444 54 15, e-mail: ogo@nik.gov.pl, www.nik.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przystosowanie basenu w Ośrodku Szkoleniowym NIK w Goławicach do funkcji zbiornika przeciwpożarowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie zadaszenia basenu (o wymiarach basenu 25 m x 12,5 m) o konstrukcji z drewna klejonego z profilami aluminiowymi wypełnionymi poliwęglanem komorowym wraz z obudową motopompy. Zakres robót obejmuj : 1. Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę. 2. Roboty budowlane związane z wznoszeniem obiektu (fundamenty, montaż elementów konstrukcyjnych i osłonowych). 3. Roboty drogowe zwiazane z doprowadzeniem terenu do stanu przed podjęciem robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ośrodek Szkoleniowy NIK w Goławicach Drugich, 05-180 Pomiechówek, powiat Nowy Dwór Mazowiecki. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.22.10 - Fundamentowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.10 - Fundamentowanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Roboty budowlane a/ wykopy ręczne w gruncie kat. III - 150 m szesc., b/ fundamenty betonowe - 29 m szesc., c/ zbrojenia - 2,1 t, d/ konstrukcja z drewna klejonego 37 m szesc., e/ profile aluminiowe wypełnione poliwęglanem jednokomorowym - 1.040 m kw., f/ ręczne rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki betonowej - 354 m kw., g/ przełożenie minimum dwóch studzienek kanalizacyjnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 31.10.2005;
III.1) Wymagane wadium: 10.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Wymagania stawiane Wykonawcom 1) Po złożeniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zwanych dalej wnioskami, Zamawiający dokona kwalifikacji Wykonawców, sprawdzając czy spełniają postawione przez niego warunki. 2) Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa, zamówień publicznych. 3) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji robót dot. wykonania ruchomych zadaszeń basenowych i w ostatnich trzech latach wykonał minimum dwa zadaszenia o rozpiętości minimum 7 m - patrz pkt III.2.B.2.8 ogłoszenia, 4) Do złożenia ofert zostanie zaproszonych pięciu Wykonawców, którzy przedstawią największą ilość wykonanych zadaszeń basenowych spełniających warunki określone w pkt III.2.A.3. oraz III.2.B.2.8. ogłoszenia, 5) W przypadku takiej samej liczby realizacji zadaszeń basenu przez paru Wykonawców, o kolejności decydować będzie data i godzina złożenia wniosku. 6) Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca, który będzie wykluczony z postępowania nie zostanie zaproszony do złożenia oferty. 7) O terminie składania ofert, Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie. 8) Wraz z zaproszeniem do składania ofert Wykonawcy otrzymają specyfikację istotnych warunków zamówienia. B. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, które musza być załączone do wniosku B. 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia powyższe Wykonawcy składają w oryginałach podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. B.2. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie, ze Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będzie uznane zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub aktualne zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będzie uznane zaświadczenie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. 4) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie min. 200.000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie min. 200.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 + 8 Prawa zamówień publicznych - za aktualną będzie uznana informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. W przypadku Wykonawców będących osobami prawnymi ww. informacja dotyczyć ma wszystkich urzędujących członków władz. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, dot. podmiotów zbiorowych (m.in. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna, spółka jawna, ale nie spółka cywilna czy osoba prowadząca samodzielną działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - za aktualną będzie uznana informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. 7) Wykaz osób kadry inżynieryjno-technicznej Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do wykazu musi być dołączona minimum jedna kserokopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, "Uprawnień budowlanych" do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, jak również zaświadczenie potwierdzające członkostwo ww. osoby we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 8) Wykaz (l.p.; opis przedmiotu zamówienia, wartość brutto, data wykonania, nazwa Zamawiającego, adres i telefon kontaktowy Zamawiającego) wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat wszystkich - minimum dwóch, zadaszeń basenowych o rozpiętości minimum 7 m. Do wykazu muszą być załączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością - np. referencje wystawione przez Zamawiającego, protokół obioru robót itp. Brak dokumentu spowoduje, że robota wyszczególniona w wykazie nie zostanie uwzględniona w ocenie Wykonawcy. 9) Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca posiada aktualne od dnia składania wniosku do dnia 31 października 2005 r. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: deliktowa w kwocie od 200.000 zł sumy ubezpieczenia oraz kontraktowa w kwocie od 300.000 zł sumy ubezpieczenia. W przypadku braku stosownego ubezpieczenia, lub ubezpieczenia na mniejszą wartość lub krótszy termin, Wykonawca musi załączyć do wniosku oświadczenie, że zobowiązuje się w przypadku wyboru Jego oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, do ubezpieczenia zgodnego z wymogami Zamawiającego. 10)W przypadku złożenia wniosku przez Wykonawców działających wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Pełnomocnik i pozostali Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w pkt III.2.B ogłoszenia, z tym że dokumenty wyszczególnione w pkt III.2.B.2.7-III.2.B.2.9 mogą być złożone przez jednego z Wykonawców lecz muszą być podpisane również przez Pełnomocnika. 11) W przypadku składania wniosku przez spółkę cywilną, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszystkich dokumentów wymienionych w pkt III.2.B ogłoszenia (poza pkt III.2.B.2.5 i pkt III.2.B.2.6), a każdy ze wspólników dokumentów wymienionych w pkt III.2.B.2.1-III.2.B.2.3 i III2.B.2.5 ogłoszenia. 12) W przypadku składania dokumentów wyszczególnionych w pkt II1.2.B.2 ogłoszenia w formie kopii, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: najniższa cena - 95% termin wykonania - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie wodociągowej instalacji hydrantowej p.poż w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Łukowska 7 i Tarnowiecka 3.
- 323/2025 Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51 m 9 i ul. Włókienniczej 55 m 11 w Warszawie.
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia oraz wynajmu sal szkoleniowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie w związku z organizacją kursu podsumowującego
- Naprawa balustrad balkonowych budynku mieszkalnego w m. Łask, ul. Topolowa 1
- KZP/09/2025 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- Zakup kamizelek kuloodpornych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- Budowa miejsc odpoczynku w Nadleśnictwie Limanowa - II postępowanie
- MODERNIZACJA OGRODZENIA NIERUCHOMOŚCI CENTRUM RZEŹBY POLSKIEJ W OROŃSKU
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w obrębie Łomy i Pupki w gminie Jonkowo - Budowa sieci wodociągowej Łomy Pupki
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.