Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Dąbrowa Górnicza: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku dla Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 36716 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623422, fax 032 2623422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku dla Szpitala Specjalistycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ponizej 206 000 Euro Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku dla Szpitala Specjalistycznego Podział na pakiety (pakietów 13)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a tego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2.Formularz ofertowy wzór - załącznik nr 1 3.Formularz cenow wzór - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpoital Specjalistyczny w Dabrowie Górniczej ul. Szpitalna13, 41-300 Dabrowa górnicza , Dział Zamówień Publiczny i Umów (Administracja pok.213).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Dabrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 : Dostawa rurek intubacyjnych do zabiegów z laserem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 : Dostawa rurek intubacyjnych do zabiegów z laserem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 : Dostawa strzykawek medycznych i igieł.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 : Dostawa strzykawek medycznych i igieł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 : Dostawa igieł do znieczuleń splotów za pomocą stymulatora nerwów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 : Dostawa igieł do znieczuleń splotów za pomocą stymulatora nerwów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Dostawa siatki do wydobywania usuniętych polipów w czasie zabiegu polipectomii endoskopowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - Dostawa siatki do wydobywania usuniętych polipów w czasie zabiegu polipectomii endoskopowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dostawa elektrod do zabiegów fizykalnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - Dostawa elektrod do zabiegów fizykalnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Dostawa igieł do stereotaksji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - Dostawa igieł do stereotaksji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Dostawa linii tętniczych do krwawienia pomiaru ciśnienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - Dostawa linii tętniczych do krwawienia pomiaru ciśnienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Dostawa płatków ceramicznych do zastawek jednokierunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - Dostawa płatków ceramicznych do zastawek jednokierunkowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Dostawa igieł do punkcji zatoki Douglasa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - Dostawa igieł do punkcji zatoki Douglasa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Dostawa bezpiecznego aparatu do pobierania i podawania leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - Dostawa bezpiecznego aparatu do pobierania i podawania leków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Dostawa sprzętu mikrobiologicznego jednorazowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - Dostawa sprzętu mikrobiologicznego jednorazowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 -Dostawa jednorazowego sprzętu laparoskopowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 -Dostawa jednorazowego sprzętu laparoskopowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13-Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13-Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla uczestników/uczestniczek projektu pn.: "Rodzina - dom budowany miłością III"
- Usługa serwisowa systemu Bright View
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Dąbrowie Górniczej oraz wykonywanie prac gospodarczo-konserwatorskich.
- Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania "Modernizacja pustostanów do przesiedleń" - II etap
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego specjalistycznego sprzętu kardiologicznego II postępowanie.
- Dostawa jednorazowego specjalistycznego sprzętu kardiologicznego II postępowanie.
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - trzecie postępowanie
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Bloku Operacyjnego i OAiIT
- Dostawa czyściw, ubrania medyczne, kombinezonów do pracy z cytostatykami
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.