To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-06
Zamość: Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego kalendarzy trójdzielnych promujących projekt pt. Budowa pawilonu dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu.
Numer ogłoszenia: 367160 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219293 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego kalendarzy trójdzielnych promujących projekt pt. Budowa pawilonu dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego 200 szt. kalendarzy trójdzielnych promujących projekt pt. Budowa pawilonu dla żyraf i innych zwierząt Afryki na terenie Ogrodu Zoologicznego w Zamościu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATTYLA WŁADYSŁAW KARDASZ, JACEK KARDASZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATTYLA WŁADYSŁAW KARDASZ, JACEK KARDASZ SPÓŁKA JAWNA
- ATTYLA Władysław Kardasz, Jacek Kardasz Spółka Jawna, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2767,50
Oferta z najniższą ceną: 2767,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2767,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 66 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego objętego postępowaniem wynosi 2.320,00 zł netto, co stanowi 5,38% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego (dla części D). Zamówienie podstawowe zostało zrealizowane na podstawie umowy nr 732/2011 zawartej w dniu 16.11.2011 r. pomiędzy Miastem Zamość a spółką ATTYLA Władysław Kardasz, Jacek Kardasz Spółka Jawna, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość. Przedmiotem zamówienia podstawowego realizowanego na podstawie ww. umowy była usługa polegająca na wykonaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego gadżetów promujących Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu przebudowany i wyremontowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 oraz z Norweskiego Mechanizmu Finansowego. W skład usługi weszło wykonanie następujących rodzajów zadań: Zadanie nr 1 - kalendarze trójdzielne, Zadanie nr 2 - koszulki bawełniane z nadrukiem, Zadanie nr 3 - naklejki z zestawem znaków graficznych. Zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu i dostarczeniu 200 szt. kalendarzy trójdzielnych. Wobec powyższego zakres usług wykonywanych w ramach zamówienia uzupełniającego jest tożsamy z zakresem usług objętych zamówieniem podstawowym. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (opublikowanym w dniu 27.10.2011r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 281835-2011, na stronie www.bip.zamosc.um.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zamość). Przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego Zamawiający uwzględnił wartość zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe uzasadnia wybór trybu zamówienia z wolnej ręki, ponieważ: -zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, -zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, -wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, -przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, -okres udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekracza 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, -do udziału w negocjacjach o udzielenie zamówienia uzupełniającego zaproszono dotychczasowego wykonawcę usług, objętych zamówieniem podstawowym.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługa wykonania i dostarczenia kalendarzy na 2026 rok dla PFRON
więcej: Kalendarze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





