Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Radom: ZP.2010-3/11
Numer ogłoszenia: 36710 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.2010-3/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są świadczone na rzecz Zamawiającego szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych w zakresie Prawo jazdy kategorii C wraz ze świadectwem kwalifikacji wstępnej na przewóz rzeczy oraz Prawo jazdy kategorii C+E.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania -oświadczenie z art. 22
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy; posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoły nauki jazdy kategorii C (w przypadku składania oferty na Część I zamówienia) lub szkoły nauki jazdy kategorii C+E (w przypadku składania oferty na Część II zamówienia) -minimum dwa lata. - 11) potwierdzenie posiadanego przez jednostkę szkoleniową minimum dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu szkoły nauki jazdy w zakresie danej kategorii
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składający ofertę na wykonanie części I zamówienia muszą dysponować co najmniej 2 samochodami ciężarowymi, spełniającymi wymagania niniejszego kursu (dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy), każdy nie starszy niż 15 letni (rok produkcji 1996 lub później) oraz placem manewrowym odpowiednim wg odrębnych przepisów do przeprowadzenia szkolenia praktycznego. Wykonawcy składający ofertę na wykonanie części II zamówienia (szkolenie Prawo jazdy kat. C+E muszą dysponować co najmniej 2 samochodami ciężarowymi z przyczepą spełniającymi wymagania niniejszego kursu, każdy nie starszy niż 15 letni (rok produkcji 1996 lub później) oraz placem manewrowym odpowiednim wg odrębnych przepisów do przeprowadzenia szkolenia praktycznego. - informacja dot. dysponowania sprzętem tj. samochodami (wraz z dokumentami wskazującymi na rok produkcji- np. kserokopia dowodu rejestracyjnego) -informacja dotycząca miejsca prowadzenia teoretycznej części szkolenia (budynek, sale wykładowe), oraz informacja i dokumenty potwierdzające dysponowaniem placem manewrowym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy winni dysponować wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną, tj.: - dwoma instruktorami nauki jazdy kat. C posiadającymi aktualne uprawnienia do szkolenia kandydatów na kierowców tej kategorii (w przypadku składania oferty na Część I zamówienia), - instruktorem doskonalenia techniki jazdy (w przypadku składania oferty na Część I zamówienia) - dwoma instruktorami nauki jazdy kat. C+E posiadającymi aktualne uprawnienia do szkolenia kandydatów na kierowców tej kategorii (w przypadku składania oferty na Część II zamówienia), Na potwierdzenie dysponowania w/w kadrą dydaktyczną Wykonawcy złożą jedynie wykaz kadry (zał. 3), do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu wykładowców. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo do sprawdzenia wpisanych informacji poprzez zażądanie przedstawienia dokumentów potwierdzających powyższe od wybranych wykonawców.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
-informacja dot. dysponowania sprzętem tj. samochodami spełniającymi wymagania Zamawiającego (wraz z dokumentami wskazującymi na rok produkcji- np. kserokopia dowodu rejestracyjnego) -oświadczenie o przystosowaniu wszystkich pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy szkolenia pod względem BHP, sanitarnym ppoż
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-formularz ofertowy, -parafowany projekt umowy, -kalkulacja kosztów szkolenia na jednego uczestnika z uwzględnieniem wymagań wskazanych w zał. 2 do SIWZ -oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy lub potwierdzenie w/w wpisu -oświadczenie wykonawcy, iż program i harmonogram szkolenia jest zgodny w wymaganiami wskazanymi w zał. 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 73
- 2 - Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3 - Zdawalność egzaminów przez absolwentów szkoły nauki jazdy - 22
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: -zmiany w terminach szkoleń, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę a także na wniosek Zamawiającego. -zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub większymi kwalifikacjami. - zmiany w liczbie szkolonych bezrobotnych, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby bezrobotnych. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwoty, wskazane w kalkulacji stanowiącej zał. 10 do oferty, jako: koszty materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, badań, koszty egzaminów, na każdego uczestnika. - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 26-600 Radom pok. 139.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3 26-600 Radom pok. 137 -Kancelaria Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Prawo jazdy kategorii C wraz ze świadectwem kwalifikacji wstępnej na przewóz rzeczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W Szkoleniu Prawo jazdy kategorii C wraz ze świadectwem kwalifikacji wstępnej na przewóz rzeczy udział weźmie 20-30 osób bezrobotnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 73
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Zdawalność egzaminów przez absolwentów szkoły nauki jazdy - 22
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Prawo jazdy kategorii C+E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W szkoleniu Prawo jazdy kategorii C+E weźmie udział 10-15 osób bezrobotnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 73
- 2. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu ISO 9001 - 5
- 3. Zdawalność egzaminów przez absolwentów szkoły nauki jazdy - 22
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Modernizacja kortów tenisowych i boiska wielofunkcyjnego przy PSP nr 6
- Budowa lokalnej sieci komputerowej LAN w głównym budynku adm. Starostwa Powiatowego w Radomiu oraz modernizacja okablowania światłowodowego pomiędzy budynkami adm. Starostwa Powiatowego w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości rynkowej prawa własności wraz z nakładami poniesionymi na gruncie nieruchomości położonej przy ul. Żeromskiego w Radomiu.
- Sukcesywna dostawa wody wraz z transportem dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany "Danuty" Kijewskiej, ul. Struga 88, 26-600 Radom w 2025r.
- Dostawę materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- Dostawa odczynników chemicznych i artykułów medycznych dla PSSE w Radomiu 2025r.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego. SZKOLENIA GRUPOWE.
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego. SUPERWIZJA GRUPOWA.
- Przeprowadzenie konsultacji treści szczegółowych 25 kursów w celu modyfikacji kierunków oraz udział ekspertów w prowadzeniu zajęć w ramach 22 kursów na Wydziale Biologii -"Key to the future ..."
- Organizacja szkolenia stacjonarnego "Współczesna szerokopasmowa sieć telekomunikacyjna" wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej
- Cyberbezpieczny samorząd
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.