eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wymiana dźwigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu przy ul. Brysza 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Zabrze: Wymiana dźwigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu przy ul. Brysza 3.
Numer ogłoszenia: 367088 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305116 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 3, ul. Brysza 3, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2713861, faks 032 2713861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu przy ul. Brysza 3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Wymiana dźwigu hydraulicznego osobowego zlokalizowanego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Zabrzu przy ul. Brysza 3 2. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej wykonawczej obejmującej wszystkie elementy wymienione w PFU, dokumentacja projektowa dźwigu podlega ocenie zgodności w procesie certyfikacji i będzie stanowić załącznik do książki rewizyjnej dźwigu, 2) zgłoszenie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa robót do organu nadzoru budowlanego, 3) wygrodzenie terenu prac przegrodami tymczasowymi pełnymi chroniącymi przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, 4) demontaż istniejącego dźwigu, 5) dostawę i montaż windy, 6) wykonanie robót budowlanych niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji dźwigu, 7) wykończeniowe roboty budowlane w tym tynkarskie, malarskie i posadzkarskie, stolarskie konieczne przy montażu dźwigu i wykonaniu prac odtworzeniowych na wygrodzonym terenie budowy, służące poprawie estetyki w rejonie drzwi szybowych. 8) roboty elektryczne zarówno w pomieszczeniu maszynowni, szybie dźwigowym, oraz w pomieszczeniach w których nastąpiła ingerencja wykonawcy w instalację elektryczną podczas prowadzenia prac, 9) prace związane z likwidacją tymczasowego wygrodzenia terenu robót, 10)wykonanie dokumentacji eksploatacyjnej dźwigu, koniecznej dla celów jego użytkowania oraz szkolenia wytypowanych osób w zakresie uwalniania pasażerów z dźwigu, 11) wykonanie i skompletowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie spełniające wymagania ustawy Prawo Budowlane oraz wynikające z przepisów UDT, 12) uzyskanie dopuszczenia dźwigu do eksploatacji. 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: -wykonanie projektu budowlanego zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego i praw pokrewnych, Dokumentację projektową (projekt budowlany i projekty wykonawcze) należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeniami z niego wynikającymi, przy zachowaniu zapisów Eurokodów i Polskich Norm dotyczących projektowania i wznoszenia obiektów budowlanych. Z uwagi na obowiązek stosowania przez Zamawiającego ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku nr 113 poz. 759 z późn. zm.) wraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie - dokumentacja projektowa powinna odpowiadać przepisom zawartym w: rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 02.09. 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami) oraz: rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn.18.05.2004 r. (Dz. U 130. poz. 1389 z późn. zm.) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 Nr 130 poz.1398), a także rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003 r.) z późniejszymi zmianami i rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późniejszymi zmianami). -sporządzenie projektów wykonawczych w niezbędnym zakresie, w tym między innymi: - część konstrukcyjno-budowlana - część instalacyjna (instalacje wewnętrzne) - część techniczno-technologiczna z zestawieniami elementów budowlanych, urządzeń i wyposażenia - opracowania kosztowe dla poszczególnych asortymentów robót i zadań. -opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, -opracowanie przedmiarów robót i zestawienia wartościowego grup robót zadań i urządzeń. 2.2. Prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie budowy 2.3. Opracowanie rzeczowo-finansowego Harmonogramu realizacji inwestycji, (niewykraczającego poza cenę ofertową). Harmonogram realizacji robót opracować w ujęciu rzeczowo - finansowym z opisem elementów robót. Będzie on stanowił podstawę do wystawiania faktury za realizację przedmiotu zamówienia. 2.4. Wykonanie robót na podstawie opracowanych projektów (po ich akceptacji przez Zamawiającego). 2.5. Przygotowanie kompletnych materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, która w szczególności będzie stanowić warunek podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót. 2.6. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym m.in.: -Wykonanie dokumentacji powykonawczej, budowlanej wraz z wersją elektroniczną -Wykonanie badań powykonawczych pomiary skuteczności zerowania, ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, itp.), -Roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych), -Składanie Zamawiającemu raportów miesięcznych z realizacji Umowy w terminie 4 dni po upływie miesiąca kalendarzowego na jego żądanie. -Przeszkolenie osób wskazanych przez użytkownika w zakresie obsługi urządzeń i systemów zainstalowanych w obiekcie, -Założenie książki obiektu, oraz opracowanie instrukcji użytkowania. 3. Zakres i forma dokumentacji projektowej 3.1. Zamawiający wymaga złożenia dokumentacji projektowej dla poszczególnych faz opracowania w następującej ilości egzemplarzy: -Projekt budowlano - wykonawczy -Przedmiary robót -Wykaz cen poszczególnych elementów rozliczeniowych -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumenty będą opracowane i przekazane Zamawiającemu w sposób następujący: -wersja papierowa w 3 egz. -Wersja elektroniczna wersji papierowej w formacie zapisu DVD oraz CD: Powyższe dokumentacje projektowe należy również złożyć w formie elektronicznej na płytach CD w formacie PDF (3 egz.), 3.2. Przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz w załącznikach do niego ewentualne wskazania na urządzenia techniczne lub materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, określające wymagane standardy techniczno-jakościowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym jw. rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w programie funkcjonalno użytkowym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Szczególne obowiązki Wykonawcy i wymagania odnośnie sposobu prowadzenia robót: 4.1. Zabezpieczenie realizacji przedmiotu zamówienia: -Najpóźniej w dniu następnym po zakończeniu projektowania a przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: -oświadczenie Kierownika Budowy o przyjęciu obowiązków, -oświadczenie Kierownika Budowy o sporządzeniu planu BIOZ, -aktualne uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia o przynależności Kierownika Budowy oraz Kierowników robót ze strony Wykonawcy i podwykonawców do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju, -Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: -aktualne uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia o przynależności projektantów ze strony Wykonawcy i podwykonawców do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju, -Zamawiający nie przewiduje zaliczkowania materiałów i robót 5. Uwagi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną przez siebie dokumentacją projektową na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, z materiałów fabrycznie nowych I-go gatunku, 5.2 Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem budowlanym, Prawem ochrony środowiska, , Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie Robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. 5.3 Roboty winny być tak prowadzone, aby do minimum ograniczyć przerwę w funkcjonowaniu transportu pionowego związanego z wymianą dźwigu. 6. Transport i składowanie odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (Dz. U. nr (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) w tym: -przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie, -ponosi koszty z tytułu jw., -na wniosek Zamawiającego wskaże miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z wyżej wymienioną ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 7. Wykonawca udziela 36 miesiecy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 8. Zastosowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania art. 10 ustawy Prawo Budowlane być wykonane zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się wynikające z art. 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: -europejskie aprobaty techniczne, -wspólne specyfikacje techniczne, -Polskie Normy przenoszące normy europejskie, -normy państw członkowskich Unii Europejskiej przenoszące europejskie normy zharmonizowane, -Polskie Normy wprowadzające normy międzynarodowe, -Polskie Normy, -polskie aprobaty techniczne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Urządzeń Dźwigowych Spółka z o. o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108783,00

  • Oferta z najniższą ceną: 88884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156870,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.