To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Suwałki: Zakup i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA.
Numer ogłoszenia: 367040 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334430 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach, ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 567 80 63, faks 87 567 80 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych w projekcie CIEKAWOŚĆ - PIERWSZY STOPIEŃ DO NOBLA..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz (formularz cenowy). 3. Na materiałach Wykonawca umieści odpowiednie logotypy i informacje opisane w załączniku nr 7 do siwz. Logotypy należy zamieścić na materiałach zgodnie ze wzorami określonymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (w/w wytyczne stanowią załącznik do SIWZ). 4. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki. 8. Po podpisaniu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w wersji elektronicznej 3 propozycje wzorów nadruków do akceptacji. 9. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andrzej Masłowski Zakład Wykonywania Szyldów i Reklam ANGO Andrzej Masłowski,, ul. Mickiewicza 7, 16-400 Suwałki,, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 570,00
Oferta z najniższą ceną: 570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 570,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
- Dostawa materiałów prewencyjnych.
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Organizacja i promocja wydarzeń rowerowych oraz wydarzeń związan. z zakończeniem inwestycji drogowych wraz z dostawą przedmiot. promocyjnych w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachod.
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
- Opracowanie koncepcji rozwoju społeczności energetycznej utworzonej przez GMT,przeprowadzenie warsztatów i wizyty studyjnej dla pracowników UMT i liderów społeczności energetycznej tworzonej przez GMT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.