eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 rokuZadanie AUtrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie BBieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Sulechów: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki
Numer ogłoszenia: 366971 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II, w tym m.in.: 1) utrzymanie czystości, w tym w szczególności: a) utrzymanie czystości na targowisku tj. zamiatanie, grabienie, zebranie odpadów i złożenie ich do kontenera, w okresie zimowym usuwanie śliskości (powierzchnia targowiska pod-legająca ww. czynnościom 2.907 m2), czynność realizowana przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, b) wywóz odpadów stałych z targowiska wraz z kosztem transportu i złożeniem odpadów na wysypisku, wywóz odpadów 6 x w tygodniu od poniedziałku do soboty, c) udostępnienie pojemników na odpady stałe o pojemności od 110 litrów do 1.100 litrów w ilości 2 szt. w okresie zamówienia. Zamawiający dopuszcza ustawienie innych, za-miennych pojemników. 2) bieżącą eksploatację i utrzymanie szaletu publicznego, w tym w szczególności: a) obsługa (udostępnienie) pomieszczenia szaletu dla osób handlujących na targowisku tj. osób, które uiściły dzienną opłatę targową, bez pobierania opłat za korzystanie z szaletu, b) obsługa (udostępnianie) pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla pozostałych osób. c) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego, d) utrzymanie pomieszczeń szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, e) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, f) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wy-miana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. 3) Czas funkcjonowania szaletu publicznego: - od poniedziałku do soboty w godz. 6.00 - 20.00 - w niedziele i święta w godz. 10.00 - 18.00, 4) W celu realizacji usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy do użytkowania budynek szaletu publicznego położony w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II wraz z wyposażeniem. Przekazanie szaletu następuje w dniu podpisania umowy protokołem zdawczo-odbiorczym. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe funkcjonowanie szaletu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz wymogami przepisów sanitarnych. 6) Wykonawca odpowiada za zawinione przez niego szkody powstałe w trakcie eksploatacji szaletu. 1.2. Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Kościuszki, w tym m.in.: a) obsługę pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla osób, b) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego - Zamawiający ustala górną stawkę opłaty za korzystanie z szaletu w kwocie 1,50 zł., c) utrzymanie budynku szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, d) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, e) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu za-istniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien, f) ustala się czas funkcjonowania szaletu publicznego: (od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00; w niedzielę i święta w godz. 10.00 - 18.00)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie - zadanie A: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. prowadzeniem i obsługą szaletów oraz utrzymaniem czystości. Wiedza i doświadczenie - zadanie B: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. prowadzeniem i obsługą szaletów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie ze wzorem zamieszczonym w rozdziale III SIWZ osobno dla każdego z zadań (A, B). 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobo-wiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do re-alizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do od-dania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu za-mówienia. 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt III.4.2).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eks-ploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II, w tym m.in.: 1) utrzymanie czystości, w tym w szczególności: a) utrzymanie czystości na targowisku tj. zamiatanie, grabienie, zebranie odpadów i złożenie ich do kontenera, w okresie zimowym usuwanie śliskości (powierzchnia targowiska pod-legająca ww. czynnościom 2.907 m2), czynność realizowana przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, b) wywóz odpadów stałych z targowiska wraz z kosztem transportu i złożeniem odpadów na wysypisku, wywóz odpadów 6 x w tygodniu od poniedziałku do soboty, c) udostępnienie pojemników na odpady stałe o pojemności od 110 litrów do 1.100 litrów w ilości 2 szt. w okresie zamówienia. Zamawiający dopuszcza ustawienie innych, za-miennych pojemników. 2) bieżącą eksploatację i utrzymanie szaletu publicznego, w tym w szczególności: a) obsługa (udostępnienie) pomieszczenia szaletu dla osób handlujących na targowisku tj. osób, które uiściły dzienną opłatę targową, bez pobierania opłat za korzystanie z szaletu, b) obsługa (udostępnianie) pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla pozostałych osób. c) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego, d) utrzymanie pomieszczeń szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, e) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, f) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wy-miana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. 3) Czas funkcjonowania szaletu publicznego: - od poniedziałku do soboty w godz. 6.00 - 20.00 - w niedziele i święta w godz. 10.00 - 18.00, 4) W celu realizacji usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy do użytkowania budynek szaletu publicznego położony w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II wraz z wyposażeniem. Przekazanie szaletu następuje w dniu podpisania umowy protokołem zdawczo-odbiorczym. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe funkcjonowanie szaletu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz wymogami przepisów sanitarnych. 6) Wykonawca odpowiada za zawinione przez niego szkody powstałe w trakcie eksploatacji szaletu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Kościuszki, w tym m.in.: a) obsługę pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla osób, b) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego - Zamawiający ustala górną stawkę opłaty za korzystanie z szaletu w kwocie 1,50 zł., c) utrzymanie budynku szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, d) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, e) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu za-istniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien, f) ustala się czas funkcjonowania szaletu publicznego: (od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00; w niedzielę i święta w godz. 10.00 - 18.00)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.