eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywne świadczenie usług prania dla obiektów Centrum Usług Logistycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Warszawa: Sukcesywne świadczenie usług prania dla obiektów Centrum Usług Logistycznych
Numer ogłoszenia: 366940 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cul.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług prania dla obiektów Centrum Usług Logistycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa prania, która będzie realizowana wg potrzeb Zamawiajacego dla obiektów Centrum Usług logistycznych 2. Zamówienie zostało podzielone na 12 niżej wymienionych części: 1)Część nr 1-Warszawa, 2)Część nr 2 - Jurata, 3)Część nr 3 - Międzyzdroje, 4)Część nr 4 - Szklarska Poręba, 5)Część nr 5 - Polańczyk, 6)Część nr 6 - Świnoujście, 7)Część nr 7 - Dziwnów, 8)Część nr 8 - Szczecin, 9)Część nr 9 - Wrocław, 10)Część nr 10 - Ustka Uroczysko, 11)Część nr 11 - Zakopane, 12)Część nr 12 - Poznań. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub wiekszej ilości części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie (w przypadku usług wykonywanych - ilość umowna), w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi prania rzeczy w ilości nie mniejszej niż: a) 20 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 1 - Warszawa; b) 10 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 2 -Jurata; c) 6 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 3 - Międzyzdroje; d) 12 000, 00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 4 - Szklarska Poręba; e) 6 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 5 - Polańczyk; f) 2 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 6 - Świnoujście; g) 4 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 7 - Dziwnów; h) 6 000,00 kg , w przypadku złożenia oferty do Części 8 - Szczecin; i) 4 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 9 - Wrocław; j) 2 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 10 - Ustka Uroczysko; k) 15 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 11 - Zakopane; l) 10 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 12 - Poznań oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę do dwóch lub większej ilości części, Zamawiający uzna, że spełnił warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy wykaże wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 usługę prania rzeczy w ilości nie mniejszej niż największa spośród wymaganych dla części, do której składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 1 usługi prania rzeczy w ilości nie mniejszej niż: a) 20 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 1 -Warszawa; b) 10 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 2 - Jurata;c)6 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 3 - Międzyzdroje; d) 12 000, 00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 4 - Szklarska Poręba; e) 6 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 5 - Polańczyk;f)2 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 6 - Świnoujście; g) 4 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 7 - Dziwnów; h) 6 000,00 kg , w przypadku złożenia oferty do Części 8 - Szczecin; i) 4 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 9 - Wrocław; j) 2 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 10 - Ustka Uroczysko; k) 15 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 11 - Zakopane; l) 10 000,00 kg, w przypadku złożenia oferty do Części 12 - Poznań, wraz z dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z odpowiednimi formularzami kalkulacji cenowej. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegajacy się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o tresci wymaganej w art. 23 ust.2 ustawy-dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upowaznionych przedstawicieli każdego zWykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomicnikiem/Koordynatorem. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postepowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. W przypadku gdy Wykonawca w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu bedzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiazany jest - w celu oceny przez Zamawiajacego, czy dany Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu nezbednym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączacy danego Wykonwcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostep do ich zasobów - przedstawić stosowne dokument dotyczace, w szczególności: 1)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 3) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; 4) ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia spowodowana wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 2) Dopuszczalna jest zmiana godzin określonych § 2 ust. 3, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku określonym § 2 ust. 3 pkt. 1 czas pomiędzy zgłoszeniem, a odbiorem nie może być krótszy niż 2 godziny. 3) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy a dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję wysokości zmiany kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku obopólnych ustaleń, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia. Powyższa zmiana (w ppkt. 3) dotyczy tylko zamówienia określonego w dla części 12 2. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, numerów rachunków bankowych, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych w Warszawie, Zespół Obiektów Olimpia i Jowisz w Poznaniu 60 - 790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 13:30, miejsce: Centrum Usług Logistycznych w Warszawie , Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, 60-790 Poznań, ul. Taborowa 8, recepcja..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.