eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzREMONT POKRYCIA DACHOWEGO , WYMIANA OKIEN W WIEŻY KOŚCIOŁA W ŁODZI ( ZADANIE NR 1 ) , ROBOTY MALARSKIE W BUDYNKU NR 3 W ŁODZI ( ZADANIE NR 2) , WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU NR 1 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM ( ZADANIE NR 3 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA DROGACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 4 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA PLACACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 5 ) , REMONT OGRODZENIA W ZGIERZU ( ZADANIE NR 6 ) NUMER SPRAWY 95/ZP/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Zgierz: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO , WYMIANA OKIEN W WIEŻY KOŚCIOŁA W ŁODZI ( ZADANIE NR 1 ) , ROBOTY MALARSKIE W BUDYNKU NR 3 W ŁODZI ( ZADANIE NR 2) , WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU NR 1 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM ( ZADANIE NR 3 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA DROGACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 4 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA PLACACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 5 ) , REMONT OGRODZENIA W ZGIERZU ( ZADANIE NR 6 ) NUMER SPRAWY 95/ZP/13
Numer ogłoszenia: 366904 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO , WYMIANA OKIEN W WIEŻY KOŚCIOŁA W ŁODZI ( ZADANIE NR 1 ) , ROBOTY MALARSKIE W BUDYNKU NR 3 W ŁODZI ( ZADANIE NR 2) , WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU NR 1 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM ( ZADANIE NR 3 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA DROGACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 4 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA PLACACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 5 ) , REMONT OGRODZENIA W ZGIERZU ( ZADANIE NR 6 ) NUMER SPRAWY 95/ZP/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 95/ZP/13) jest robota budowlana : REMONT POKRYCIA DACHOWEGO , WYMIANA OKIEN W WIEŻY KOŚCIOŁA BUDYNEK NR 1 W ŁODZI ( ZADANIE NR 1 ) , ROBOTY MALARSKIE W BUDYNKU NR 3 W ŁODZI ( ZADANIE NR 2) , WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU NR 1 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM ( ZADANIE NR 3 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA DROGACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 4 ) , REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA PLACACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 5 ) , REMONT OGRODZENIA W ZGIERZU ( ZADANIE NR 6 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 - remont budynku nr 1 w Łodzi - Kościół : przedmiar robót ( załącznik nr 8 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 9 do SIWZ ) Dla Zadania nr 2 - remont budynku nr 3 w Łodzi : przedmiar robót ( załącznik nr 10 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 11 do SIWZ ) Dla Zadania nr 3 - remont budynku nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim przedmiar robót ( załącznik nr 12 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 13 do SIWZ ) Dla Zadania nr 4 - remont nawierzchni utwardzonych na drogach w Zgierzu przedmiar robót ( załącznik nr 14 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 15 do SIWZ ) Dla Zadania nr 5 - remont nawierzchni utwardzonych na placach w Zgierzu przedmiar robót ( załącznik nr 16 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 17 do SIWZ ) Dla Zadania nr 6 - remont ogrodzenia w Zgierzu przedmiar robót ( załącznik nr 18 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 19 do SIWZ ) 3.Lokalizacja obiektów: Zadanie nr 1 : Budynek nr 1 Kościół w Łodzi ul. Jerzego 7a , 91-072 Łódź Zadanie nr 2 : Budynek nr 3 w Łodzi ul.1go Maja 90 , 90-766 Łódź Zadanie nr 3 : Budynek nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki Zadanie nr 4 : Drogi na terenie Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz Zadanie nr 5 : Plac Drogi na terenie Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz Zadanie nr 6 : Ogrodzenie na terenie Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.31.70.00-2, 45.44.21.00-8, 45.26.26.00-7, 45.42.11.30-4, 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.11.13.00-1, 45.41.10.00-0, 45.22.32.10-1, 45.26.22.10-6, 45.34.20.00-6, 45.34.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium . Wysokość wadium dla poszczególnych zadań oraz formy wniesienia wadium zawarte są w SIWZ .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ( załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia . Szczegółowy zakres oraz wartość referencji dla poszczególnych zadań określa SIWZ .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zał. nr 2 do SIWZ .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej ( dotyczy zadań nr 1,2,3,6) specjalności konstrukcyjno-drogowej ( dotyczy zadań nr 4,5 ) specjalności elektrycznej ( dotyczy zad nr 1) . Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia tj. załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2573 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon.- pt. 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2573 , 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POK. NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT POKRYCIA DACHOWEGO , WYMIANA OKIEN W WIEŻY KOŚCIOŁA BUDYNEK NR 1 W ŁODZI ( ZADANIE NR 1 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 95/ZP/13) jest robota budowlana : REMONT POKRYCIA DACHOWEGO , WYMIANA OKIEN W WIEŻY KOŚCIOŁA BUDYNEK NR 1 W ŁODZI ( ZADANIE NR 1 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 - remont budynku nr 1 w Łodzi - Kościół : przedmiar robót ( załącznik nr 8 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 9 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.31.70.00-2, 45.00.00.00-7, 45.41.10.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROBOTY MALARSKIE W BUDYNKU NR 3 W ŁODZI ( ZADANIE NR 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 95/ZP/13) jest robota budowlana : ROBOTY MALARSKIE W BUDYNKU NR 3 W ŁODZI ( ZADANIE NR 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 2 - remont budynku nr 3 w Łodzi przedmiar robót ( załącznik nr 10 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 11 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU NR 1 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM ( ZADANIE NR 3 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 95/ZP/13) jest robota budowlana : WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU NR 1 W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM ( ZADANIE NR 3 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 3 - remont budynku nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim przedmiar robót ( załącznik nr 12 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 13 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA DROGACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 4 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 95/ZP/13) jest robota budowlana :REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA DROGACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 4 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 4 - remont nawierzchni utwardzonych na drogach w Zgierzu ; przedmiar robót ( załącznik nr 14 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 15 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA PLACACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 5 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 95/ZP/13) jest robota budowlana : REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH NA PLACACH W ZGIERZU ( ZADANIE NR 5 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 5 - remont nawierzchni utwardzonych na placach w Zgierzu ; przedmiar robót ( załącznik nr 16 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 17 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: REMONT OGRODZENIA W ZGIERZU ( ZADANIE NR 6 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 95/ZP/13) jest robota budowlana : REMONT OGRODZENIA W ZGIERZU ( ZADANIE NR 6 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 6 - remont ogrodzenia w Zgierzu przedmiar robót ( załącznik nr 18 do SIWZ ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 19 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.22.32.10-1, 45.26.22.10-6, 45.34.20.00-6, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.