Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa soli drogowej niezbrylającej (DR, DS) w ilości 9835 Mg Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, do kontaktów: Renata Kryszkiewicz, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, fax 058 3202025, e-mail: sekretariat@zdw.hnet.pl, www.zdw.hnet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soli drogowej niezbrylającej (DR, DS) w ilości 9835 Mg. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa partii soli do poszczególnych jednostek terenowych zamawiającego - Rejonów Dróg Wojewódzkich. Dostawa obejmuje dwa gatunki soli DR, DS w ilości 9835 Mg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: województwo pomorskie. Kod NUTS: PL 63. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 9835 Mg soli (w tym 8560 DR i 1275 DS). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.04.2006.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 17 100 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność na podstawie dokumentów przewozowych i odbioru dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na pods. art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców składających współną ofertę, warunek musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. 1. Wykonawca musi dysponować opinią Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie, stwierdzającą przydatność oferowanej soli do zimowego utrzymania dróg. - warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich dwóch la, co najmniej dwa zamówienia o wielkości dostaw soli drogowej w ilości minimum 9000 Mg. - warunek winien być spełniony łacznie przez składających wspólną ofertę. 3) Wykonawca musi wykonać całość zamówienia siłami własnymi, tj. bez podwykonawców. - warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarcej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku osób posiadających obywatelstwo polskie - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt od 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja o doświadczeniu wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informaji roboty zostały wykonane należycie. 2. Opinia Instytutu Badawczego Dróg i Mostów w Warszawie stwierdzająca przydatność oferowanej soli do zimowego utrzymania dróg. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZDW-6-335/1/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - 248 PLN. Warunki i sposób płatności: w pieniądzu w kasie w siedzibie zamawiającego lub przelewem na rachunek bankowy w Kredyt Bank S.A. II/O Gdańsk nr 48 1500 1171 1210 2004 3625 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.08.2005, godzina 11:15, siedziba zamawiającego, pokój nr 109.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- "ZAKUP SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG"
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku na potrzeby zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





