To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Stary Folwark: Dostawa napojów oraz napojów alkoholowych na potrzeby Domu Pracy Twórczej w Wigrach
Numer ogłoszenia: 36686 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19491 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pracy Twórczej w Wigrach, Wigry, 16-412 Stary Folwark, woj. podlaskie, tel. 087 5637000, fax 087 5637000.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa napojów oraz napojów alkoholowych na potrzeby Domu Pracy Twórczej w Wigrach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa napojów oraz napojów alkoholowych na potrzeby Domu Pracy Twórczej w Wigrach Wspólny słownik zamówień (CPV): 15900000-7 - napoje. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany jest zgodnie z normami jakościowymi HACCP. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2006r., nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). Dostarczone przez Wykonawcę produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania ilościowe oraz jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w obowiązujących przepisach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Szczegółowy opis zamówienia: w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilości towaru określone w opisie przedmiotu zamówienia są orientacyjne przewidywane na czas trwania umowy i mogą się zmieniać odpowiednio do potrzeb Zamawiającego. Wartość przedmiotu zamówienia - poniżej progu unijnego;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.90.00.00-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56203 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Redo Sp. z o.o., ul. Tytoniowa 10, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56203.00
- Oferta z najniższą ceną: 56203.00 / oferta z najwyższą ceną: 56203.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Bistro
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.