eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pt. Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Lubartów: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pt. Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 366806 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344464 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Słowackiego 11, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 854 33 29, faks 0-81 854 58 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pt. Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 19 uczestników projektu pt. Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie, (w tym 4 osoby - Indywidualny Program Usamodzielniania IPU i 15 osób Program Integracji Społeczno Zawodowej Osób Niepełnosprawnych PISZON), wg wytycznych dla poszczególnych części zamówienia, zawartych w SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 6 szkoleń zawodowych opisanych poniżej w VI częściach. I Część: Kucharz małej gastronomii z cateringiem i carvingiem - 160 godz.- 5 osób Tematyka: - Zasady BHP i p/poż - Mikrobiologia i higiena żywności - Podstawy żywienia człowieka, organizacja usług gastronomicznych - Technologia z towaroznawstwem - Maszyny, urządzenia i wyposażenie zakładów gastronomicznych - Nowe trendy w gastronomii - Ekspozycja potraw - Zajęcia praktyczne z zakresu przygotowywania potraw - Narzędzia do carvingu: typy, rodzaje, sposoby używania i konserwacji - Sposoby zabezpieczania i pielęgnacji wyrzeźbionych prac - Rzeźbienie motywów kwiatowych w owocach i warzywach takich jak: arbuz, melon, dynia, burak, kalarepa, rzodkiew, ogórek, cukinia, marchew i inne - Tworzenie dekoracji sztuki carvingu poprzez łączenie pojedynczych rzeźb (tworzenie kompozycji przestrzennej) II Część: Magazynier z wózkiem widłowym - 120 godz. - 3 osoby Tematyka: - Wybrane zagadnienia z prawa pracy, pierwszej pomocy, ppoż. i minimum sanitarnego - Gospodarka magazynowa i Towaroznawstwo - Obsługa komputera i komputerowych programów magazynowych - Obsługa maszyn liczących i kas fiskalnych - Obsługa wózków jezdniowych - Podstawowe wiadomości o dozorze technicznym - Rodzaje i typy stosowanych wózków jezdniowych oraz ich wyposażenie - Budowa wózków jezdniowych oraz budowa mechanizmów podnoszenia i układów hydraulicznych z nimi związanych - Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu - Czynności operatora w czasie pracy wózkami - Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa i transport wewnątrzzakładowy - Wiadomości z zakresu BHP, bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych - Praktyczna nauka jazdy i czynności przed, w trakcie i po zakończeniu pracy przez operatora wózka III Część: Opiekun osoby starszej - 100 godz.- 2 osoby Tematyka: - zagadnienia z psychologii kontaktu z osobą starszą, chorą i niepełnosprawną (rodzaje stresu i reakcje na sytuacje stresowe, sposoby radzenia sobie ze stresem, asertywność - definicja, techniki, biologiczne i społeczne czynniki kształtujące starość, fizjologiczne zmiany, socjologiczne aspekty starości); - prawne i etyczne aspekty pracy opiekunki ( instytucje pomocy społecznej; sytuacja ekonomiczna ludzi starszych; reprezentowanie interesów podopiecznego na zewnątrz; interwencja w sytuacjach zagrożenia); - organizacja czasu pracy opiekunki; - żywienie osób starszych (podstawowe składniki w żywności i ich funkcje w organizmie, normy żywieniowe, zapotrzebowanie energetyczne a wiek, produkty zalecane i niedozwolone, zasady układania jadłospisu); - udzielanie pierwszej pomocy; - zasady pielęgnacji osób starszych (problemy zdrowotne osób w podeszłym wieku, higiena osobista i zabiegi ogólnopielęgnacyjne, rekreacja i rehabilitacja w warunkach domowych, problemy pielęgnacyjne osób starszych); IV Część: Kurs stylizacji paznokci i wizażu -120 godz. - 3 osoby Tematyka: - zasady funkcjonowania i organizacja salonu kosmetycznego; - pielęgnacja skóry twarzy i włosów; - diagnostyka kosmetyczna; - higieniczne oczyszczanie skóry; - preparaty kosmetyczne - podział i ich praktyczne zastosowanie; - pielęgnowanie i upiększanie oprawy oczu, henna; - podstawowe zagadnienia masażu kosmetycznego; - zabiegi regeneracyjne, nawilżające, odżywcze, hydromasaż; - specjalistyczne techniki aplikacji preparatów; - właściwości mięśni twarzy, szyi i dekoltu; - pielęgnacja dłoni, masaż i zabiegi regeneracyjne; - techniki stylizacji paznokci; - manicure i pedicure; - depilacja, zabiegi antycellulitowe, parafinowe; - schorzenia skóry; - lecznicze oczyszczanie skóry, zabiegi uzupełniające V Część: Palacz kotłów c.o., parowych, wodnych - 60 godz. - 2 osoby Tematyka: - Wybrane zagadnienia z prawa pracy, bezpieczeństwa i ochrona p/pożarowa przy eksploatacji kotłów - Obsługa i zasady eksploatacji kotłów parowych, wodnych i olejowych - Rysunek zawodowy - Rodzaje instalacji kotłów niskoparametrowych wodnych i parowych oraz z palnikiem olejowym - Pompy i wentylatory - Przepisy o gospodarce energetycznej - Nadzorowanie pracy instalacji ogrzewania - Zajęcia praktyczne VI Część: Prawo jazdy kat C - 60 godz. - 4 osoby (Kurs podstawowy + dodatkowe 10 godzin zajęć praktycznych) - 20 godz. wykładów, - 40 godz. zajęć praktycznych (dla kursantów posiadających już prawo jazdy kat. B) - Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Wykonawca pokryje koszt pierwszego egzaminu teoretycznego, praktycznego oraz egzaminu wewnętrznego. 3. Informacje dotyczące szkoleń: - celem kursów jest teoretyczne i praktyczne nabycie umiejętności i/lub uprawnień do wykonywania zawodu, - każdy kurs zawodowy powinien zawierać minimum programowe określone dla każdego typu kursów, - kursy zawodowe powinny zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ich ukończeniu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - w przypadku konieczności posiadania przez uczestników lub uczestniczki badań lekarskich lub innych dopuszczających do pracy, przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do skierowania takich osób na badania lekarskie na co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem kursu oraz do sfinansowania tych badań i przekazania Zamawiającemu informacji o ich wynikach niezwłocznie po ich otrzymaniu. - serwis kawowy uzupełniany w trakcie zajęć, obejmujący kawę sypaną i rozpuszczalną oraz herbatę, cukier, śmietankę lub mleko do kawy, cytrynę oraz wodę mineralną, soki owocowe, ciastka - w czasie zajęć trwających powyżej 6 godzin powinna zostać zapewniona usługa cateringowa obejmująca obiad składający się z dwóch dań dla każdego uczestnika kursu zawodowego oraz napoje, - zajęcia powinny odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć opracowanym przez Wykonawcę, - liczba godzin szkoleniowych nie może być mniejsza niż 5 i większa niż 8 godzin dziennie, przez godzinę szkoleniową rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych (wykłady, zajęcia praktyczne), - wykonawca jest odpowiedzialny za realizację programu merytorycznego, prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, list potwierdzających skorzystanie z usługi cateringowej i serwisu kawowego przez uczestników kursów zawodowych oraz innych dokumentów wg zaleceń Zamawiającego, - zapewnienie materiałów biurowych i dydaktycznych dla każdego uczestnika, (co najmniej opracowań wykładowców zebranych w skrypt, teczkę, notatnik, długopis) i 1 komplet do dokumentacji projektu. Materiały dydaktyczne muszą zawierać informację o źródle finansowania zajęć z Europejskiego Funduszu Społecznego, z logo Unii Europejskiej, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie, zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. -zwrot kosztów dojazdów dla uczestników, którzy przedstawią stosowną dokumentację (wg zasad rozliczania zwrotu kosztów dojazdów przyjętych przez Wykonawcę, zgodne z zasadami POKL). Zwrot kosztów dojazdów dotyczyć będzie kosztów poniesionych przez uczestnika/uczestniczkę projektu na dojazdy z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji kursów zawodowych. Zwrot kosztów dojazdów rozliczony będzie po zrealizowaniu przez uczestnika kursów zawodowych, - zapewnienie każdemu z uczestników szkolenia, odpowiednio: talonu na odzież roboczą z atestem, w przypadku uczestników szkoleń z części II i V, kompletu garnków, w skład którego wejdzie min. 3 sztuki - dotyczy części I szkoleń zawodowych, dla uczestników biorących udział w szkoleniu wymienionym w części IV zestaw kosmetyków w opakowaniu typu kuferek, - zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych- sale szkoleniowe przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i BHP, dostosowane do liczby uczestników z odpowiednią liczbą miejsc i krzeseł tj. stolików i krzeseł, - metody szkoleniowe: prezentacje, wykłady, zajęcia praktyczne, ćwiczenia. -oznaczenie materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, sal szkoleniowych, zaświadczeń lub certyfikatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczeń projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Wykonawca zobowiązany do ubezpieczenia uczestników kursu na czas trwania szkolenia. - kursy zawodowe wymienione w częściach od I do V Wykonawca zakończy egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować egzamin oraz sporządzić protokół. Następnie w terminie 5 dni po egzaminie winien dostarczyć Zamawiającemu protokół z egzaminu, kopię wydanych zaświadczeń zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz kopię rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji przez uczestników po pozytywnie zdanym egzaminie. Wykonawca powiadamia Zamawiającego, na 7 dni wcześniej o dacie, miejscu i godzinie egzaminu każdego kierunku szkolenia uczestników szkolenia. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, jak również za roszczenia cywilno-prawne osób trzecich spowodowane działalnością lub brakiem działania Wykonawcy/lub Podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie współfinansowany jest przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia, Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR w Lublinie Piotr Wasak ul. Gabriela Narutowicza 62 20-013 Lublin, ul. Gabriela Narutowicza 62, 20-013 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75595,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54897,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54897,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56822,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.