eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › BUKIECIARSTWO dla grupy 10 osób bezrobotnych niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-11

Pleszew: BUKIECIARSTWO dla grupy 10 osób bezrobotnych niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 36669 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11275 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUKIECIARSTWO dla grupy 10 osób bezrobotnych niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: Bukieciarstwo dla grupy do 10 osób bezrobotnych niepełnosprawnych Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 11 marca 2013r. Czas realizacji: do dwóch miesięcy Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - Ogółem minimum 200 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ w tym: - minimum 60 godzin zajęć teoretycznych - minimum 140 godzin zajęć praktycznych Opis przedmiotu zamówienia. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego wykonywania pracy w bukieciarstwie. Zajęcia powinny dobrze przygotować uczestników szkolenia do pracy w kwiaciarni, przekazać umiejętność praktycznego poznania technik układania kompozycji z kwiatów żywych i sztucznych. W ramach szkolenia uczestnicy powinni zapoznać się m.in. z technikami układania i tworzenia kompozycji, bukietami i dekoracjami okolicznościowymi, bukietami, wiązankami i dekoracjami tworzonymi z kompozycji roślinnych na różnego rodzaje okoliczności, metodami konserwowania i suszenia roślin, aranżacją wystaw i sklepów itp. Szkolenie powinno gwarantować uczestnikom solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno-praktyczne do samodzielnej pracy w bukieciarstwie. Po zakończeniu szkolenia uczestnik powinien znać podstawowe zasady dotyczące pracy w bukieciarstwie a także umieć je zastosować praktycznie w danej sytuacji. Szkolenie z zakresu bukieciarstwa musi być realizowane z wykorzystaniem materiałów roślinnych w formie żywej i sztucznej. Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze minimum 200 godzin zegarowych przypadających na każdego uczestnika szkolenia. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia. Uczestnikami szkolenia będą osoby niepełnosprawne. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. Wykonawca musi zapewnić więcej niż jednego wykładowcę do realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji szkolenia, które muszą być opatrzone logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI, a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których będą prowadzone zajęcia dydaktyczne dla osób niepełnosprawnych oraz zapewnić tym osobom swobodny dostęp do sprzętu wykorzystywanego w realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę i ciastka lub kanapki. Wykonawca zapewni szkolenie na terenie powiatu pleszewskiego. Wykonawca zapewni do realizacji zamówienia materiały roślinne w formie żywej i sztucznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Szkolenie będzie się odbywało w dni powszednie od poniedziałku do piątku nie więcej niż 7 godzin zegarowych dziennie i kończyło się najpóźniej o godz. 16.00. Szkolenie nie może być krótsze niż 5 godzin dziennie. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia oceniających dany kurs. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej. Wykonawca wystawi odpowiednie zaświadczenie każdemu uczestnikowi szkolenia po jego zakończeniu, które musi być zgodne z §18 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz certyfikat opatrzony logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów unijnych, zawierający numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz inne wymagane dokumenty. Na certyfikacie musi być umieszczona informacja o współfinansowaniu ze środków EFS oraz nazwa projektu BEZ BARIER, zgodna z przedstawioną w SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji, która musi być opatrzona logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin; b) list obecności na zajęciach szkolonych uczestników; c) list odbioru zaświadczeń po zakończonym kursie wraz z kserokopiami wydanych zaświadczeń Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy odpowiadające szkoleniu osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10 osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przygotowania stanowisk szkoleniowych zarówno zajęć teoretycznych jak i praktycznych oraz warunków higieniczno-sanitarnych dla szkolenia osób niepełnosprawnych dzień wcześniej lub w dowolnym dniu po rozpoczęciu szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT BEZ BARIER Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 - Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 - Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienie na regionalnym rynku pracy Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.