Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Siemianowice Śląskie: Usługa polegająca na prowadzeniu indywidualnego wsparcia aktywizacyjnego w formie asystenta rodziny dla potrzeb realizacji projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 366602 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na prowadzeniu indywidualnego wsparcia aktywizacyjnego w formie asystenta rodziny dla potrzeb realizacji projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu indywidualnego wparcia aktywizacyjnego w formie asystenta rodziny, które będzie świadczone przez dwie osoby w wymiarze 80 godzin/miesiąc każda, przez okres 21 miesięcy dla około 40 uczestników projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich W zakres zadań osób prowadzących indywidualne wsparcie aktywizacyjne będzie wchodzić, między innymi: 1. Stała współpraca z uczestnikami projektu w celu realizacji planu reintegracji. 2. Stała współpraca z liderem KIS oraz pracownikiem socjalnym zatrudnionymi do realizacji projektu, w celu pełnego wypełnienia zapisów kontraktu socjalnego. 3. Monitoring realizacji projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich. 4. Diagnoza podstawowych obszarów problemowych rodzin, których członkowie są uczestnikami projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich. 5. Wsparcie rodziny w realizacji podstawowych zadań związanych z kontaktem z instytucjami. 6. Świadczenie szeroko rozumianej pracy socjalnej, a w szczególności: - pomoc w rozwiązywaniu najpilniejszych problemów socjalnych rodzin, - wsparcie w rozwiązywaniu problemów rodzinnych o charakterze psychologicznym, - pomoc w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, - działalność edukacyjna związana z obowiązkami opiekuńczo - wychowawczymi rodzin, - motywowanie do podejmowania konstruktywnych wysiłków w celu zmiany trudnej sytuacji życiowej, - podniesienia swoich kwalifikacji, uzupełnienia wykształcenia, - pomoc w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowi iloczyn godzin świadczonych przez Wykonawcę usług w danym miesiącu kalendarzowym tj. faktycznie przeprowadzonych godzin indywidualnego wsparcia oraz stawki za 1 (jedną) godzinę. Stanowisko asystenta rodziny nie jest tożsame z zapisami ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 9 czerwca 2011 (t.j Dz.U. z 2013r., poz. 135)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w odniesieniu do każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, socjologia lub praca socjalna
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w odniesieniu do wszystkich Części Zamówienia możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługę stanowiąca przedmiot zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. b) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywania obowiązków. W przypadku zmiany osoby, nowy osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla asystenta rodziny. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.siemianowice.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym). Projekt: Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa polegająca na prowadzeniu indywidualnego wsparcia aktywizacyjnego w formie asystenta rodziny dla potrzeb realizacji projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie osoby do prowadzenia indywidualnego wsparcia aktywizacyjnego w formie asystenta rodziny w wymiarze 80 godzin miesięcznie przez okres 21 miesięcy dla około 20 uczestników projektu. Łącznie maksymalna ilość godzin: 1.680..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa polegająca na prowadzeniu indywidualnego wsparcia aktywizacyjnego w formie asystenta rodziny dla potrzeb realizacji projektu Klub Integracji Społecznej w Siemianowicach Śląskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatrudnienie osoby do prowadzenia indywidualnego wsparcia aktywizacyjnego w formie asystenta rodziny w wymiarze 80 godzin miesięcznie przez okres 21 miesięcy dla około 20 uczestników projektu. Łącznie maksymalna ilość godzin: 1.680..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie usługi zakupów, a w tym żywności, przygotowania i dostawy posiłków
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Utrzymanie oznakowania poziomego i pionowego na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej - automatyczna paczkowarka do wody pitnej.
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Sąsiadce
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu prelekcji z profilaktyki zdrowotnej, zajęć o charakterze wykładowym i wykładowo - warsztatowym z zakresu dietetyki i pierwszej pomocy przedmedycznej
- Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty.
- Świadczenie usług Trenera SDR (Szkoły dla Rodziców) w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Grupy wsparcia i warsztaty wzmacniające
więcej: Usługi pracy społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





