eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-14

Ogłoszenie nr 366589 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.

Sieradz: Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338885-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki  1, 98200   Sieradz, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05, e-mail zamowienia@umsieradz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wzmocnienie nawierzchni drogi ul. Glinianki w Sieradzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.35.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: - roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu, wykop w gruncie z transportem urobku), - roboty w zakresie podbudowy - przełomy i oberwane krawędzie (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa z mieszanki z tłucznia kamiennego, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty nawierzchniowe (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej bitumem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty wykończeniowe (wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z mieszanki z tłucznia kamiennego, utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym, wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych), - roboty towarzyszące (przestawienie krawężników betonowych, przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej). 2. W ramach wzmocnienia nawierzchni planuje się wykonać nową warstwę ścieralną gr. 3 cm z mieszanki mineralno- asfaltowej AC 11S wraz z ułożeniem warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z MMA AC 11W w ilości średnio 100 kg/m2. Przed przystąpieniem do wykonywania warstw bitumicznych należy wyremontować istniejącą nawierzchnię w miejscach przełomów i oberwanych krawędzi. Remont istniejącej nawierzchni polegał będzie na rozbiórce zniszczonych warstw nawierzchni lub oberwanych poboczy wraz z podbudową i wykonaniu nowej podbudowy wraz z warstwą wiążącą do wysokości istniejącej nawierzchni. Po wyremontowaniu najbardziej zniszczonych odcinków drogi całość należy skropić emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2 i ułożyć warstwę wyrównawczo-wzmacniającą na całej powierzchni ulicy od wykonanego wlotu drogi wojewódzkiej do pasa drogowego ulicy Widawskiej. Na włączeniu w ulicę Widawską (na szerokości pasa drogowego ul. Widawskiej) należy wymienić tylko warstwę ścieralną. Pobocza - planuje się wykonać obustronne pobocza szerokości 1 m o konstrukcji: warstwa 10 cm z mieszanki tłucznia kamiennego 0/31,5 oraz warstwy 10 cm z destruktu bitumicznego. Przed wykonaniem poboczy należy wykonać koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem. 3. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 4. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja składająca się z planu sytuacyjnego, opisu technicznego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późniejszymi zmianami): - roboty rozbiórkowe (rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wywiezienie gruzu, wykop w gruncie z transportem urobku), - roboty w zakresie podbudowy - przełomy i oberwane krawędzie (profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, podbudowa z mieszanki z tłucznia kamiennego, skropienie podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty nawierzchniowe (mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej bitumem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych), - roboty wykończeniowe (wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z mieszanki z tłucznia kamiennego, utwardzenie poboczy destruktem bitumicznym, wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych), - roboty towarzyszące (przestawienie krawężników betonowych, przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki brukowej).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT190415.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak,  budtrans@vp.pl,  ul. Uniejowska 170A,  98-200,  Sieradz,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 230603,17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 230603,17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 234305,82
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.