Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Katowice: Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 366573 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach , ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych oraz papieru do drukarek, kopiarek i faksów, wymienionych w załącznikach nr 3a, 3b, 3c i 3d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana w częściach przez okres jednego roku, na podstawie cząstkowych zleceń składanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego, za pomocą internetowego systemu zamówień. Zamówienie należy zrealizować w następnym dniu roboczym, a w uzasadnionych przypadkach nie później niż 3-ego dnia roboczego, licząc od dnia następującego po dniu, w którym złożono zamówienie. Wykonawca musi posiadać dostęp do internetowego systemu zamówień i kontrolowania budżetu (tj. stanu wykorzystania umowy w danym momencie, możliwości definiowania limitów wydatków za dowolne okresy i śledzenie historii zamówień), zabezpieczonego przy logowaniu protokołem SSL 128 bitów, przy czym dostęp dla zamawiającego do systemu kontrolowania budżetu ma być uruchomiony nie później niż na dzień podpisania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Wykonawca powinien ponadto posiadać stronę internetową z pełnym oferowanym asortymentem, dostępnym on-line. Dostawa obejmuje przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na wyznaczone miejsce, w godzinach urzędowania zamawiającego, tj. od 7.30 do 15.30. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. 2.8. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba zamawiającego, tj. 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29 - z zastrzeżeniem podziału dostaw papieru do drukarek, kopiarek i faksów (zgodnie z tabelą pomocniczą w załączniku nr 3d do siwz), który dostarczany będzie również do siedzib Oddziałów zamawiającego, tj. do: - Oddziału w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała, - Oddziału w Częstochowie, ul. Warszawska 30, 42-200 Częstochowa, - Oddziału w Gliwicach, ul. Mitręgi 2, 44-100 Gliwice, - Oddziału w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik, - Oddziału w Zawierciu, ul. Okólna 10, 42-400 Zawiercie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w siwz (potwierdzających spełnienie wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: * w celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej); jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej); jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu; 3) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej); jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem ze-zwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie właściwego organu; 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 5 do siwz; * w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykony-wanych dostaw, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa artykułów biurowych i/lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów o wartości co najmniej 100 tys. PLN, realizowana w częściach przez okres minimum 12 miesięcy - załącznik numer 6 do siwz; 6) potwierdzenia od podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, że dostawy, o których mowa w pkt 1.5 zostały wykonane należycie. * w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - § 3 ust. 1 rozporządzenia: 7) fotografie (w formie kolorowego wydruku) wybranych artykułów z przedmiotu zamówienia, które są oznaczone w załącznikach nr 3a, 3b i 3d do siwz symbolem gwiazdki (*) w kolumnie zawierającej jednostkę miary (j.m.) - załącznik numer 7 do siwz. Każdą fotografię należy oznaczyć numerem zgodnym z numerem pozycji danego artykułu w załączniku nr 3a, 3b lub 3d do siwz. 2. Dokumenty, o których mowa w: a) pkt 1.1 siwz mają być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pkt 1.2 i 1.3 mają być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. 3. Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej: jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 - 1.3 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.4 i 1.5 siwz mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza, by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. Zamawiający dopuszcza, by potwierdzenia należytego wykonania dostaw były załączone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: a) warunek wskazany w pkt 1.5 i 1.7 siwz mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego, b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.4 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicah, 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29, pok. nr 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicah, 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29, pok. nr 208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.12.2008 r. w siedzibie zamawiającego o godz. 13:15 w pok. nr 120..
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH (IGŁY, STRZYKAWKI, ELEKTRODY)
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej wykorzystania Funduszy Europejskich na rozbudowę Śląskiego Centrum Wolności i Solidarności w Katowicach w ramach zadania pn. Śląska tożsamość (...)
- Zakup aktualizacji oprogramowania specjalistycznego dla Wydziału Wywiadu Kryminalnego Zarządu w Katowicach CBŚP.
- Obsługa archiwum zakładowego w GDDKiA Oddział w Katowicach.
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas szkoleń organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi outsourcingu druku w zakresie drukowania, kopiowania, skanowania dokumentów oraz utrzymania przez okres 24 miesięcy kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





