eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego w Projekcie pn. Szkoła równych szans - program rozwojowy PLOPŁ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego w Projekcie pn. Szkoła równych szans - program rozwojowy PLOPŁ
Numer ogłoszenia: 36650 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka; Zamówienia Publiczne , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 20 11, faks 042 631 20 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w Projekcie pn. Szkoła równych szans - program rozwojowy PLOPŁ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, niezbędnego do realizacji Projektu pn. Szkoła równych szans - program rozwojowy PLOPŁ współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Poniżej zostały określone minimalne parametry urządzeń, co oznacza, że można zaoferować urządzenia o wyższych parametrach jakościowo-wydajnościowych od żądanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia wszystkich określonych parametrów minimalnych. 3. Za oprogramowanie równoważne opisanemu w specyfikacji przy pomocy nazwy oraz źródła pochodzenia uznaje się oprogramowanie posiadające następujące cechy: - zakres funkcjonalny oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym oprogramowania wskazanego - funkcje dostępne są pod taką samą nazwą jak dla oprogramowania wskazanego w zbliżonym układzie menu - formaty danych wejściowych i wyjściowych są identyczne i odpowiadają przynajmniej liczbie i typowi formatów dla programów wskazanych - warunki licencji oprogramowania nie mniej korzystne niż licencje programów wskazanych - oprogramowanie dostarczone na nośnikach CD lub DVD - dokumentacja przynajmniej w formie elektronicznej na dostarczonych nośnikach. _________________________________________________________________ Część 1 Komputer - 12 zestawów 1. Płyta główna: - Zintegrowana karta sieciowa 1 GB - Zintegrowana karta dźwiękowa - Zintegrowana grafika (całkowicie w płycie głównej lub przy zastosowaniu odpowiedniego procesora) - Obsługa AHCI, Raid: 0, 1, 5, 10 - Obsługa RAM DDR3 do 16GB do 1333MHz, 4 złącza. - Złącza zewnętrzne zintegrowane z płytą: 1xPS/2, DVI, D-sub, HDMI, DisplayPort, SPDIF optyczne, 2xUSB3, 4xUSB2, RJ-45, 1xeSATA - Złącza wewnętrzne:2xSATA 600, 3xSATA 300, PCI Express (x16, x16), PCI Express (x16, x4), 2 x PCI Express (x1) - Obsługa systemu Windows 7 2. Procesor: - Czterordzeniowy - Częstotliwość taktowania minimum 2.8 GHz, - 6MB cache L3 - Wysokość testu wg strony www.cpubenchmark.net powyżej 5200 - Obsługa pamięci 1333 MHz - Zintegrowana grafika jeśli jest potrzebna do współpracy z płytą główną 3. Pamięć: DDR3 2x4 GB, 1333MHz 4. HDD: 640 MB, 7200rpm, 64mb cache, NCQ, SATA 600 5. Napęd Optyczny: - DVD+/-R 24x - Interface SATA - Możliwość pracy w pionie - Obsługa lightscribe - Dołączone oprogramowanie do nagrywania płyt 6. Obudowa - Zasilacz 300W z aktywnym PFC - Suma wymiarów obudowy (dł+szer+wys) nie może przekraczać 100 cm - Szerokość obudowy nie może przekraczać 15 cm - Możliwość pracy w pionie lub w poziomie 7. System operacyjny: - OEM Windows 7 Professional 64 bit - Dołączony nośnik z systemem 8. Monitor: - 22 - Rozdzielczość: 1680x1050 - Złącza: D-sub, DVI - Przewód DVI do połączenia z komputerem - Wbudowane głośniki 9. Klawiatura - Bez dodatkowych przycisków (Power, Sleep itp.) - Pomiędzy klawiaturą alfanumeryczną i numeryczną nad klawiszami strzałek ma znajdować się zespół klawiszy: Insert Home PageUP Delete End Page Down - Trzy letnia gwarancja producenta 10. Myszka: - Optyczna, - USB, - Dwa przyciski i rolka - Trzy letnia gwarancja producenta 11. Gwarancja : 3 lata 12. Komponenty składowe muszą być ze sobą kompatybilne Część 2 Serwer - 1 szt. 1. Procesor: - Zainstalowane 2 szt. - Taktowanie minimum 2,26 GHz - Wysokość testu wg strony www.cpubenchmark.net powyżej 4280 dla jednego procesora - Czterordzeniowe - Obsługa wirtualizacji rdzeni - Obsługa pamięci DDR3 1066MHz 2. Płyta Głowna: - 12 slotów DDR3 (6 wolnych) - sloty na karty rozszerzeń: 1 szt. 32-bit/33MHZ 3.3V PCI, 2 szt. PCI-Express 8x (Gen 2 x4 link), 1szt. PCI-Express 8x (Gen 1 x4 link), 1 szt. PCI-Express 16x (Gen 2 x16 link) - Port RJ-45 umożliwiający zdalnie zarządzanie serwerem - Port RJ-45 LAN 10/100/1000 - 8 portów USB (4 dostępne na tylnym panelu) 3. Pamięć: - Zainstalowane 12 GB - W modułach 2 GB - Taktowanie 1066MHz - Advanced ECC 4. HDD: - Zainstalowane 2x 600GB 6G SAS 15K,3,5 HotSwap - Zainstalowany kontroler 6G SAS obsługujący raid 0/1/1+0/5/5+0 (256MB cache) 5. Obudowa: - Typu Tower - Zapewniająca możliwość przekonwertowania na RACK 5U - 4 półki na dyski HotSwap3,5 (2 wolne) - Możliwość rozbudowy o kolejne 4 półki HotSwap - Zamontowany napęd DVD - Zasilacz 1 szt. 460W - Dwa złącza USB dostępne z przodu obudowy 6. Sieć: - 5 x RJ-45 10/100/1000 7. UPS: - Obudowa tower - 1000VA - 900W - Czas pracy przy obciążeniu 100% 7 min - Czas pracy przy obciążeniu 50% 14 min - Zimny start - Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR) - Sinusowe napięcie podczas pracy na baterii - Złącza komunikacyjne: USB, RS232 (załączone przewody) - Możliwość zastosowania komunikacyjnych kart rozszerzających (SNMP, WEB) - Wyświetlacz LCD informujący o parametrach pracy - Możliwość rozszerzenia o dodatkowe zewnętrzne baterie - 6 gniazd wyjściowych - Oprogramowanie do zamknięcia systemu Windows Serwer 2008R2 8. Monitor - 22 - Rozdzielczość: 1680x1050 - Złącza: D-sub, DVI - Regulacja kąta pochylenia monitora - Regulacja wysokości monitora - Wbudowane głośniki 9. Myszka zalecana przez producenta serwera 10. Klawiatura zalecana przez producenta serwera 11. Wsparcie dla systemu Windows Serwer 2008R2 12. Gwarancja: - Na serwer minimum 1 rok z naprawą w miejscu instalacji - Na UPS minimum 2 lata - Na monitor minimum 3 lata Część 3 Oprogramowanie komputera i laptopa - 17 szt. 1. Licencja Microsoft Office std 2010 Molp Edu lub równoważne (do całości zamówienia ma być dołączony jeden nośnik umożliwiający instalację w wersji x86 i wersji x64. Wersje mogą znajdować się na tym samym lub na oddzielnych nośnikach) 2. Licencja Microsoft Windows Server 2008R2 CAL Molp Edu lub równoważna 3. Licencja ESET Smart Security Business Edition Suite na 1 rok lub równoważna Część 4 Oprogramowanie serwera - 1 szt. 1. 1 Licencja Microsoft Windows Server Enterprise 2008R2 Molp Edu lub równoważny (ma być dołączony nośnik umożliwiający instalację) 2. 43 Licencji Microsoft Windows Server Enterprise 2008R2 CAL Molp Edu lub równoważne Cześć 5 Laptop - 4 szt. 1. Procesor dwurdzeniowy 2,5 MHz (z obsługą wirtualizacji rdzeni) 2. Matryca 15 1366x768 3. Dysk twardy 320GB 4. RAM DDR3 2 GB 1066 MHZ (w jednej kości) z możliwością rozbudowy do 8GB 5. Sieć IEEE 802.11b/g/n oraz LAN 10/100/1000 RJ-45 6. Czytnik kart pamięci SDHC 7. System Operacyjny OEM Windows 7 Professional lub równoważny (dołączony nośnik z systemem) 8. Gwarancja 2 lata Część 6 Laptop - 1 szt. 1. Procesor: 1,5 GHz 2. Matryca max 12 1366x768 3. Dysk twardy 250 GB 4. RAM 2 GB 5. Sieć IEEE 802.11b/g/n oraz LAN 10/100/1000 RJ-45 6. System Operacyjny OEM Windows 7 Professional lub równoważny (dołączony nośnik z systemem) 7. Gwarancja 1 rok Część 7 Kserokopiarka - 1 szt. 1. Prędkość kopiowania 25 stron A4/min, 12,5 strony A3/min 2. Technologia laserowa druku, toner jednoskładnikowy 3. Rozmiar kopii A3-A6 4. Pamięć zainstalowana 512 MB, możliwość rozbudowy do 1024 MB 5. Zainstalowany dysk twardy 80GB 6. Zainstalowany Duplaks dukarki 7. Zainstalowany kolorowy skaner. 8. Wbudowana funkcja drukarki sieciowej z obsługą języka PCL 6 i PostScript Level 3 9. Interface Ethernet RJ-45 10/100BaseTX 10. Kasety na papier 2x500 arkuszy, ręczny na 200 arkuszy 11. Zoom 25-400% co 1 % 12. Możliwość instalacji podajnika oryginałów ADF 13. Sortowanie elektroniczne 14. Możliwość uruchomienia kodów dostępu dla użytkowników 15. Zarządzanie urządzeniem przez sieć komputerową 16. Panel obsługi w języku polskim 17. Stolik na urządzenie 18. Wydajność bębna 300.000 stron 19. Wydajność tonera 20.000 stron 20. Gwarancja 2 lata lub 300.000 stron Część 8 Projektor multimedialny - 3 szt. 1. Rozdzielczość 1024x768 (XGA) 2. Jasność 4000 ANSI Lum. (3200 w trybie cichym) 3. Kontrast 2500:1 4. Poziom hałasu 34 dB w trybie normalnym i 29 dB w trybie cichym 5. Korekcja Keystone +/- 40 stopni 6. Żywotność lampy 2000 godz w trybie normalnym i 3000 godz w trybie cichym 7. Wbudowane głośniki 8. Pilot 9. Dołączony obiektyw 10. Zoom optyczny oraz cyfrowy 11. Złącza: - 2x D-sub 15-pin - 1xRCA (video) - 1xS-Video - 1xHDMI - 1xRJ-45 - 2xRCA (audio) - 1xRS232 12. Gwarancja producenta 2 lata Część 9 Tablica interaktywna - 1 szt. 1. Powierzchnia robocza - min. 1456x1091 2. Technologia - elektromagnetyczna pasywna 3. Obsługa - pisakiem lub wskaźnikiem elektronicznym 4. Zasilanie - port USB komputera 5. Możliwość podłączenia do komputera - za pomocą portu USB lub portu RS 232, możliwość przedłużenia kabla łączącego komputer z tablicą do 30 m bez konieczności stosowania aktywnych przedłużaczy 6. Zgodność z systemami operacyjnymi - Windows XP, Vista, 7 (32 i 64 Bit), Linux i Mac Os - wymagane polskie wersje językowe i pliki pomocy dla każdego z wymienionych systemów w języku polskim 7. Dodatkowe wymagania - możliwość jednoczesnego pisania dwoma pisakami w dowolnym miejscu tablicy 8. Pasek skrótów - tylko po jednej stronie tablicy: przycisk kalibracji bez konieczności podchodzenia do komputera na bocznym pasku skrótów 9. Waga tablicy - max 17 kg 10. Akcesoria dołączone (wymagane) - 2 pisaki elektroniczne zasilane bateriami, 2 pisaki elektroniczne nie wymagające wymiany baterii (zasilane kondensatorem) + ładowarka zasilana z portu USB umożliwiająca ustawienie na stole lub montaż na ścianie. Pełne ładowanie w ciągu 20 sekund (Zamawiający nie dopuszcza pisaków zasilanych akumulatorem), elektroniczny wskaźnik teleskopowy o długości min. 53 cm umożliwiający obsługę tablicy bez zasłaniania, oprogramowanie w języku polskim, multimedialna instrukcja obsługi oprogramowania w postaci filmu krok po kroku z komentarzem lektora 11. Gwarancja - tablica: 5 lat, pisaki i wskaźnik do tablicy: 3 lata ____________________________________________________________________ 4. Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcące Politechniki Łódzkiej w Łodzi, al. Politechniki 6. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków gwarancji i serwisu oferowanego sprzętu. Serwis gwarancyjny odbywał się będzie w miejscu wskazanym w pkt 4. W przypadku konieczności naprawy sprzętu w innym miejscu, wysyłka sprzętu będzie dokonana na koszt i ryzyko Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.21.30.00 - Komputery osobiste 38.65.21.00 - Projektory 48.82.00.00 - Serwery 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w pkt 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane na piśmie za zgodą Stron pod rygorem nieważności. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: a) terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ; b) zmiana stawki VAT. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy; b) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Komputerowe Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 175, 90-924 Łódź, I piętro, Sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 14:30, miejsce: Centrum Komputerowe Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 175, 90-924 Łódź, I piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Szkoła równych szans - program rozwojowy PLOPŁ współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.