eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 7 pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Gdańsk: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 7 pakietach
Numer ogłoszenia: 366444 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 7 pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 7 pakietach: Pakiet 1 - Defibrylator (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 2 - Zamrażarka niskotemperaturowa (39711130-9;) - szt. 1 Pakiet 3 - Kardiograf impedancyjny (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 4 - Aparat do całodobowego pomiaru ciśnienia tętniczego (33124100-6) - szt. 1 Pakiet 5 - Wytrząsarka orbitalna ( (38436000-0) - szt. 1 Pakiet 6 - Mieszadło magnetyczne (33124100-6) - szt. 2 Pakiet 7 - Wytrząsarka (38426000-06) - szt. 1 2. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia oraz warunki serwisu gwarancyjnego, określa załącznik nr 2 do SIWZ (Pakiet 1 - Pakiet 7). 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty nie może zmieniać ilości oraz parametrów podanych w załączniku nr 2 do SIWZ (Pakiet 1 - Pakiet 7).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 39.71.11.30 - Chłodziarki 38.43.60.00 - Wstrząsarki i akcesoria 38.42.60.00 - Kulometry .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp); 2. Zamawiający wymaga posiadanie certyfikatów i oświadczeń wymienionych szczegółowo w rozdz. IV SIWZ. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ]; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego należy złożyć certyfikaty CE lub deklaracje zgodności CE wystawione przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia -na każdy z oferowanych pakietów, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony internetowej lub na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, budynek Rektoratu III p. pok. 313.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, budynek Rektoratu III piętro, pokój 313.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Defibrylator - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Defibrylator - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Zamrażarka niskotemperaturowa-szt.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Zamrażarka niskotemperaturowa-szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Kardiograf impedancyjny - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Kardiograf impedancyjny - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Aparat do całodobowego pomiaru ciśnienia tętniczego - szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Aparat do całodobowego pomiaru ciśnienia tętniczego - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Wytrząsarka orbitalna- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Wytrząsarka orbitalna- szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Mieszadło magnetyczne - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Mieszadło magnetyczne - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Wytrząsarka- szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Wytrząsarka- szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.60.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.