Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Wadowice: Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
Numer ogłoszenia: 366396 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Trybunalska 8, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8721100, faks 033 8720860.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i smalcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy mięsa, wędlin, podrobów i smalcu w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Karczek wieprzowy b/k - 450kg, Łopatka wieprzowa b/k - 4100kg, Mięso wołowe b/k - 3200kg, Kiełbasa szynkowa - 550kg, Kiełbasa wiejska - 350kg, Kiełbasa zielonogórska - 650kg, Kiełbasa zwyczajna - 2100kg, Kiełbasa mortadela - 1400kg, Szynka drobiowa - 900kg, Szynka w bloku z indyka - 900kg, Parówki cielęce - 410kg, Parówki śląskie - 1400kg, Parówkowa - 1600kg, Pasztet pieczony - 900kg, Pasztetowa - 700kg, Salceson - 1100kg, Kaszanka - 700kg, Wątroba wołowa - 1100kg, Podgardle wędzone - 250kg, Smalec - 200kg. Wszystkie artykuły muszą być w klasie I jakości handlowej. Mięso wołowe b/k - 3200 kg W tym - mięso wołowe pieczeniowe około 1200 kg, trzy razy w tygodniu po około 8 kg. - mięso wołowe gulaszowe - około 2000 kg, elementy mięsa wołowego bez kości, bez ścięgien i tkanki łącznej, o zawartości tłuszczu do 10 %, pochodzące z części zasadniczych półtuszy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie prowadzona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (wykazał/niewykazał).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie prowadzona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (wykazał/niewykazał).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie prowadzona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (wykazał/niewykazał).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie prowadzona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (wykazał/niewykazał).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie prowadzona na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (wykazał/niewykazał).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Utrzymanie stałej ceny - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny
ul. Trybunalska 8
34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Zakład Karny ul. Trybunalska 8 34-100 Wadowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Budowa przejścia dla pieszych i chodnika ul. Widok i Łazówka
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
- Modernizacja istniejących boisk sportowych przy SP nr 4 w Wadowicach
- Modernizacja dróg gminnych wiejskich - nawierzchnie bitumiczne
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+586 - 0+786 w m. Lanckorona
- Wykonanie "Ogrodu Pielgrzyma" przy ul. Kościelnej w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny"
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w II półroczu 2024 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.