eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA WODOROTLENKU SODU W PŁATKACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Kraków: DOSTAWA WODOROTLENKU SODU W PŁATKACH
Numer ogłoszenia: 366356 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Sanitarne w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 421 18 77, faks 012 421 24 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WODOROTLENKU SODU W PŁATKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wodorotlenku sodu w płatkach w ilości nie mniejszej niż 20 ton i nie większej niż 60 ton w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Opis za pomocą kodu CPV: 24311520-8. 3. Dostawa wodorotlenku sodu odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie. 4. Miejsce dostawy wodorotlenku sodu: Spalarnia odpadów niebezpiecznych przy Ul. Dymarek 7 w Krakowie. 5. Jednorazowa dostawa wodorotlenku sodu obejmować będzie około 3 ton. 6. Wodorotlenek sodu zostanie dostarczony w szczelnych i nie ulegających rozdarciu workach o pojemności 25 kg na paletach. 7. Wykonawca dostarczy określoną w zgłoszeniu telefonicznym ilość wodorotlenku sodu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia. 8. Zamawiający pokryje koszty każdorazowej dostawy zgodnie z ceną zaproponowaną w ofercie i określoną w zawartej umowie w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. W okresie obowiązywania umowy cena jednostkowa zgodna ze złożoną ofertą nie ulegnie zmianie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.15.20-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Spełnienie wymogów podanych w ust 1 niniejszego rozdziału należy potwierdzić poprzez przedłożenie stosownych oświadczeń według załącznika nr 3 i załącznika nr 4 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale X niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony, podpisany i opieczętowany FORMULARZ OFERTOWY(zał. nr 1 do SIWZ). 5. Wypełniony, podpisany i opieczętowany FORMULARZ CENOWY (zał. nr 2 do SIWZ). 6. Oświadczenie Wykonawcy - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 4 do SIWZ). 8. Zatwierdzony i parafowany wzór umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 9. Specyfikacja techniczna substancji niebezpiecznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 10. Karta charakterystyki substancji niebezpiecznej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 11. W razie działania Wykonawcy przez pełnomocnika dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 12. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zakladysanitarne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-531 Kraków Ul. Śniadeckich 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 12:00, miejsce: 31-531 Kraków Ul. Śniadeckich 12 Sekretariat I piętro pokój nr 29.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.