Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: przeprowadzenie remontu budynku socjalno-biurowego Stacji Obsługi Samochodów w Katowicach przy ul. Kilińskiego 25
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Agnieszka Gwóźdź, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 33, fax 032 200 20 60, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Agnieszka Gwóźdź, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 33, fax 032 200 20 60, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Magdalena Mucha, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 50, fax 032 200 20 60, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zespół Zamówień Publicznych KWP, Magdalena Mucha, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 200 20 50, fax 032 200 20 60, e-mail: zzpkwp@policja.katowice.pl, www.policja.katowice.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie remontu budynku socjalno-biurowego Stacji Obsługi Samochodów w Katowicach przy ul. Kilińskiego 25. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, roboty w zakresie instalacji budowlanych, roboty budowlane w zakresie budynków, roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Katowice, ul. Kilińskiego 25. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 864 929,00 zł brutto. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.08.2006;
III.1) Wymagane wadium: 15 000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Prawa zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. b/ dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie co najmniej 3 (trzech) zamówień w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzająe należyte wykonanie muszą zawierać zakres wykonanych robót i być podpisane przez inwestorów. Każda robota zostanie uznana przez Zamawiającego jeśli będzie odpowiadać zakresem takim jak przedmiot zamówienia a jej wartość będzie wynosić co najmniej 800 000 zł brutto. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum firm) wymagania odnoszą się do każdego uczestnika konsorcjum indywidualnie w zakresie jaki przyjmują na siebie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Jeśli jeden uczestnik konsorcjum wykaże się wykonaniem trzech robót o wartości oferowanej części zamówienia w zakresie ogólnobudowlanym a drugi trzech robót o wartości oferowanej części zamówienia w pozostałym zakresie, wówczas konsorcjum spełnia warunek udziału w postępowaniu. c/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach zawodowych: kierownik budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownik robót w specjalności instalacji elektrycznych, kierownik robót w specjalności instalacji sanitarnych, kierownik robór w specjalności instalacji wentylacji mechanicznej. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie jaki przyjmują na siebie z wyjątkiem sytuacji gdy jeden z członków konsorcjum dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w całości. d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie etapu zamówienia do otrzymania pierwszej płatności od zamawiającego. Wykonawca musi posiadać środki finansowe na rachunku bankowym lub posiadać zdolność kredytową na kwotę 500 000 zł. Niezbędne jest przedstawienie jednoznacznej opinii banku, jaką kwotą wykonawca może rzeczywości dysponować w dniu wystawienia opinii banku. W informacji z banku musi zostać określona konkretna kwota posiadanych środków finansowych na rachunku bankowym lub jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście wykonawca dysponuje w ramach zdolności kredytowej minimum na kwotę 500 000 złotych, wówczas warunek zostanie spełniony. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje środkami w ten sposób, że jeden, niektórzy lub każdy z członków konsorcjum wniesie do realizacji określoną część składającą się na łączną wymaganą kwotę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ustawy 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia* osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 z 27.11.2002r. poz. 1661), wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. A/ Wykaz w części dotyczącej osób zawierać ma: osoby, które będą pełnić funkcje: Kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej, kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych, kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnych oraz kierownika robót w specjalności instalacji wentylacji mechanicznej wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenia na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). B/ Wykaz części, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie konkretnego podwykonawcy, wykonawca przekaże po wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z art. 647 kodeksu cywilnego. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji wystawionych przez inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z pkt. VI. 1b SIWZ). 8. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt. VI. 1d SIWZ). 9. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2, 3, 4, 5 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, 3, 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, 2, 3, 4 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005, Opłata za siwz: a/ w przypadku odbioru osobiście 42,06 zł; b/ w przypadku przesyłki listowej 51,82 zł. Warunkiem otrzymania/wysłania SIWZ jest okazanie dowodu wpłaty lub przesłanie faxem dokonanego polecenia przelewu. KASA pokój 504 - V piętro budynek "C" KWP w Katowicach ul. Lompy 19 czynna w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 11:00-13:00, w środę w godzinach 13:00-15:00. PRZELEW NBP O/O Katowice nr 76 1010 1212 0050 5013 9150 0000 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 13:30, Zespół Zamówień Publicznych KWP Katowice, ul. Lompy 19 pok. 711.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





