eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubycza Królewska › ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIA MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Pod nazwą KAMIENNY LAS NA ROZTOCZU JAKO MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY LUBELSZCZYZNY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Lubycza Królewska: ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIA MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Pod nazwą : KAMIENNY LAS NA ROZTOCZU JAKO MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY LUBELSZCZYZNY
Numer ogłoszenia: 366308 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330042 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej, ul. Kolejowa 1, 22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie, tel. 084 6617002, 6617462, faks 084 6617412.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ANALIZY I BADANIA MARKETINGOWE W CELU WYKREOWANIA MARKOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Pod nazwą : KAMIENNY LAS NA ROZTOCZU JAKO MARKOWY PRODUKT TURYSTYCZNY LUBELSZCZYZNY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie analiz i badań marketingowych na terenie Roztocza (Powiat Tomaszowski oraz Zamojski), województwo lubelskie w ramach realizacji projektu pn. Kamienny Las na Roztoczu jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny, Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wynikiem czego winny powstać trzy odrębne opracowania, dokumentujące realizację następujących zadań: Zadanie nr 1 - Analiza atrakcyjności turystycznej Roztocza pod kątem rozwoju geoturystyki. Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie badań marketingowych w celu identyfikacji grupy docelowej dla opracowywanego produktu turystycznego. Zadanie nr 3 - Przygotowanie zintegrowanego planu rozwoju i marketingu produktu turystycznego Kamienny Las na Roztoczu jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny, Uwaga: Zamawiający wymaga od wykonawców wnikliwego i szczegółowego zapoznania się z walorami turystycznymi i gospodarczymi wyżej wymienionego obszaru. Wszystkie prace wchodzące w zakres zadań, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone przez Wykonawcę Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres prac dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny Wykonawcy; Zakres opracowań: Zadanie nr 1 - Analiza atrakcyjności turystycznej Roztocza pod kątem rozwoju geoturystyki. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA GMIN ROZTOCZA - 1. położenie geograficzne i administracyjne gmin. 2. środowisko geograficzne gmin 3. rys historyczny 4. gospodarka i tradycje kulturalne WALORY TURYSTYCZNE GMIN POWIATU TOMASZOWSKIEGO I ZAMOJSKIEGO. 1. pojęcie i podział walorów turystycznych w świetle literatury naukowej 2. rodzaje walorów turystycznych występujących na terenie powiatów 3. walory przyrodnicze 4. walory antropogeniczne 5. analiza swot powiatów i gmin. 6. podsumowanie analizy swot ZAGOSPODAROWANIE TURYSTYCZNE POWIATU TOMASZOWSKIEGO I ZAMOJSKIEGO. 1. dostępność komunikacyjna 2. baza noclegowo-żywieniowa 3. baza towarzysząca turystyce TURYSTYKA - WYKREOWANIE PRODUKTU TURYSTYCZNEGO NA BAZIE MUZEUM SKAMIENIAŁYCH DRZEW W SIEDLISKACH SZANSĄ ROZWOJU GOSPODARCZEGO POWIATU TOMASZOWSKIEGO I ZAMOJSKIEGO. Zadanie nr 2 - Przeprowadzenie badań marketingowych w celu identyfikacji grupy docelowej dla opracowywanego produktu turystycznego. 1. Badania preferencji i popytu na produkt turystyczny - Kamienny Las na Roztoczu jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny, w tym: a. analiza skojarzeń dotyczących geoturystyki, b. analiza atrakcyjności oferty turystycznej Roztocza budowanej w oparciu o geoturystykę d. analiza potencjału rozwoju geoturystki na Roztoczu, e. określenie cech geoturystyki decydującej o wyborze przez klienta, f. określenie zestawu produktów jakie mogłyby pojawić się w ramach oferty geoturystyki na Roztoczu. 2. Określenie optymalnej grupy docelowej dla tworzonego produktu turystycznego poprzez określenie profilu odbiorcy usług w zakresie geoturystyki. Należy dokonać segmentacji rynku, określając grupy klientów potencjalnie zainteresowane ofertą produktu turystycznego budowaną w oparciu o geoturystykę. Istnieje duża dowolność w określaniu kryteriów wyboru i czynników różnicowania segmentów rynku. Należy określić grupy docelowe - tj. takie, dla których planowane jest przygotowanie produktu (niekoniecznie takie jak obecnie korzystają z niego). Ważne jest głębokie przeanalizowanie atrakcyjności poszcz. segmentów oraz ocena realności ich rozwoju. Na pierwszym miejscu powinna się znaleźć najważniejsza grupa, a potem grupy uzupełniające i niszowe. Zadanie nr 3 - Przygotowanie zintegrowanego planu rozwoju i marketingu produktu turystycznego Kamienny Las na Roztoczu jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny, 1. Opracowanie koncepcji rozwoju produktu turystycznego Kamienny Las na Roztoczu a) Wskazanie kluczowych komponentów i specyfiki funkcjonowanie produktu turystycznego b) Przedstawienie istoty produktu turystycznego w aspekcie przestrzennym. c) Opisanie struktury produktu turystycznego w aspekcie kształtowania oferty d) Wskazanie koncepcji funkcjonowania zintegrowanego produktu turystycznego w przyszłości z uwzględnieniem aspektu organizacyjno - finansowego. 2. Opracowanie planu promocji produktu turystycznego Kamienny Las na Roztoczu a) określenie działań komunikacyjnych w celu umiejętnego zarządzania wizerunkiem i marką produktu turystycznego Kamienny Las na Roztoczu, b) określenie rekomendowanych kanałów komunikacji (PR, reklama, outdoor, indoor, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży) c) opracowanie szczegółowej koncepcji funkcjonowania geoportalu w zakresie rozwoju geoturystyki na Roztoczu d) opracowanie zestawu narzędzi do komunikacji marketingowej e) opracowanie planu kampanii promocyjnej produktu turystycznego Kamienny Las na Roztoczu ze szczególnym uwzględnieniem początkowej fazy wdrażania kampanii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.20.00 - Usługi testowania rynku 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Województwo Lubelskie realizacja projektu pn. Kamienny Las na Roztoczu jako markowy produkt turystyczny Lubelszczyzny, Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.2 Promocja kultury i turystyki w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYNERGIA Sp. z o.o., ul. Czeremchowa 21, 20-807 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8608,77 / Oferta z najwyższą ceną: 79900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.