Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Rusinów: żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rusinowie
Numer ogłoszenia: 366286 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rusinów , ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6727022, faks 0-48 6727023.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusinow.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rusinow.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rusinowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywną dostawę żywności do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rusinowie zgodnie z arkuszem kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Spełnią wszystkie warunki określone w SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (podpisany zał. nr 2 do formularza oferty).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do oferty. - podpisany załącznik nr 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do oferty wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1 do umowy; - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ,którymi będzie dysponował - jeśli dotyczy; - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub kserokopia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzona przez osobę upoważnioną (z potwierdzeniem jego aktualności przez wykonawcę z okresu sześciu miesięcy licząc od daty ukazania się ogłoszenia o przetargu), w przypadku s.c. obowiązuje również załączenie umowy spółki, - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; - oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rusinow.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rusinów , 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, pok. Nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Rusinów , 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RUSINÓW
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Rusinów
- Utworzenie lokalnego centrum integracyjnego w Bąków-Kolonia
więcej: przetargi RUSINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2025 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie
- Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- DOSTAWA NACZYŃ, SZTUĆCÓW I ARTYKUŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.