To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Opole: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW PRZESUWNYCH NA POTRZEBY BIURA POWIATOWEGO ARiMR Z/S W BIAŁEJ PRZY UL.KOŚCIUSZKI 24
Numer ogłoszenia: 366218 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339948 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW PRZESUWNYCH NA POTRZEBY BIURA POWIATOWEGO ARiMR Z/S W BIAŁEJ PRZY UL.KOŚCIUSZKI 24.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia dostawa i montaż regałów przesuwnych oraz podłóg jezdnych w pomieszczeniach składnicy akt Biura Powiatowego ARiMR w Prudniku z/s w Białej przy ul. Kościuszki 24 (dwa pomieszczenia na poziomie piwnicy oraz poddasze). 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące regałów przesuwnych oraz podłóg jezdnych (opis regałów), określa załącznik Nr 1 do SIWZ. Uwaga! Minimalna ilość mb półek użytkowych musi wynosić: 1 598 mb - łączna długość regałów oszacowana przez Zamawiającego.3. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał oględzin pomieszczeń składnicy akt i pomiarów powierzchni przeznaczonych pod zabudowę w celu prawidłowego wyliczenia łącznej długości regałów, sporządzenia oferty (wpisania wymierzonej łącznej ilości metrów bieżących regałów w kolumnie C Formularza Ofertowego) i wykonania przedmiotu umowy. Skutki rezygnacji z dokonania oględzin pomieszczeń składnic akt obciążają Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie. W efekcie rezygnacji z dokonania oględzin pomieszczeń składnicy akt, Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawienia kolumny C Formularza Ofertowego nie wypełnionej, a Zamawiający przyjmie jako ostateczną wyliczoną przez siebie łączną ilość metrów bieżących regałów (wskazaną w kolumnie B Formularza Ofertowego - 1 598 mb). 4. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i dołączenia do oferty aranżacji rozmieszczenia regałów w pomieszczeniach składnicy akt, jedynie w przypadku zaoferowania ilości metrów bieżących regałów większej niż 1598 mb, po dokonaniu oględzin pomieszczeń składnic akt i pomiarów powierzchni przeznaczonych pod zabudowę. 5. Koszty dokonania oględzin poniesie Wykonawca. Wizytacja jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu: - z Panem Janem Salamon - tel. 77 406 71 58, 77 406 71 55, 661 781 629. 5. Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia, tym samym dopuszcza wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (zakresu). 6. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 7. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.20.00 - Systemy aktowe 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJMK MEBLE Sp. z o.o., ul. Bp.H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110070,24
Oferta z najniższą ceną: 87858,04 / Oferta z najwyższą ceną: 113026,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
- Remont elewacji szaletu w Rodzinnym Parku bł. Karoliny
- Remont budynku nr 16 na terenie kompleksu wojskowego w Niedźwiedziu - etap 2
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Budowa dźwigu osobowego oraz dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Dusznikach - Etap I i Etap II
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.