eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkPrzedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Lębork: Przedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Numer ogłoszenia: 366188 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łokietka 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621604, 8622 711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII liczba osób 7 liczba godzin - 120 KURS- SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ Liczba osób -7 liczba godzin - 120 KURS - PROFESJONALNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI liczba osób - 8 liczba godzin - 60 KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH Liczba osób - 7 Liczba godzin - 80 KURS - OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH ORAZ DZIECI Liczba osób 9 Liczba godzin 120.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa Zamówień Publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wskazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować sprzętem technicznym, dydaktycznym dostosowanym do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje i doświadczenie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia - rozdz. III SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r Nr 69, poz. 415).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl www.mops.lebok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 84-300 Lębork ul. Łokietka 13 pok.nr 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 84-300 Lębork ul. Łokietka 13 pok. nr 216.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS - KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII liczba osób 7 liczba godzin - 120 Zakres szkolenia: 1. obliczanie wartości energetycznej i odżywczej produktów spożywczych i potraw; 2. dokonywanie jakościowej i organoleptycznej oceny surowców, półproduktów i gotowych potraw; 3. dokonywanie oceny produktów i napojów pod względem towaroznawczym i ich przydatności kulinarnej; 4. właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów i oszczędne gospodarowanie nimi; 5. przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw i napojów z surowców i półproduktów spożywczych w oparciu o normy receptury gastronomiczne zgodnie z odpowiednimi technikami ich sporządzania oraz w zależności od sposobu ich podawania; 6. dokonywanie obróbki wstępnej i cieplnej surowców odpowiednimi narzędziami, maszynami i urządzeniami; 7. wykończenie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wykonanych potraw i napojów; 8. konserwowanie maszyn i urządzeń; 9. stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp, ppoż, obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS- SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS- SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ Liczba osób -7 liczba godzin - 120 Zakres przedmiotowy kursu obejmuje szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne a w tym: 1. nowoczesne techniki sprzedaży; 2. profesjonalną obsługę klienta; 3. marketing z elementami reklamy; 4. podstawy towaroznawstwa; 5. rachunkowość handlową i gospodarkę kasową; 6. bezpieczeństwo i higienę pracy w placówkach handlowych; 7. minimum sanitarne i HACCP; 8. psychologię pracy i aktywizację zawodową; 9. obsługę kas fiskalnych, podczas zajęć praktycznych z obsługi kas fiskalnych wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jedną kasę fiskalną na trzech uczestników szkolenia; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS - PROFESJONALNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - PROFESJONALNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI liczba osób - 8 liczba godzin - 60 1. podstawowe wiadomości z zakresu sprzątania i utrzymywania czystości; 2. profesjonalne utrzymywanie w czystości powierzchni wykonanych z różnych materiałów; 3. technologię konserwacji i utrzymywania czystości podłóg; 4. technologię konserwacji i utrzymywania czystości powierzchni pionowych; 5. technologię czyszczenia i pielęgnacji wykładzin podłogowych; 6. technologię sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach biurowych oraz użyteczności publicznej, obiektach przemysłowych; 7. sprzątanie pomieszczeń szpitalnych; 8. organizację procesów sprzątania w zależności od rodzaju obiektów; 9. przepisy BHP i ppoż; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH Liczba osób - 7 Liczba godzin - 80 1. typy wózków i ich zastosowanie; 2. budowę i zasady działania różnych typów wózków; 3. czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu; 4. czynności operatora w czasie pracy z wózkami; 5. wiadomości z zakresu ładunkoznastwa; 6. wiadomości z zakresu BHP i ppoż podczas pracy na wózkach; 7. pierwszą pomoc przedlekarska; 8. praktyczną naukę jazdy i manewrowania osprzętem wózków; 9. uzyskanie wiadomości i praktyczne umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS - OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH ORAZ DZIECI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH ORAZ DZIECI Liczba osób 9 Liczba godzin 120 Szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne obejmują: A 1. rolę i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy ludziom starszym; 2. elementy anatomii z fizjologią; 3. proces starzenia się organizmu człowieka; 4. postawę wobec uczuć i sposobu zachowania pielęgnowanej osoby; 5. choroby wieku podeszłego, obserwację chorego, pomiar parametrów; 6. problemy opieki chorych niepełnosprawnych; 7. pielęgnację chorych w podeszłym wieku; 8. organizację zajęć stosownych do wieku i stanu zdrowia; 9. profilaktykę odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia; 10. aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji; 11. opiekę nad umierającym i towarzyszenie śmierci; 12. widomości o lekach; 13. zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej; 14. zasady żywienia ludzi chorych, starszych i niepełnosprawnych; 15. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. 16. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. B 1. podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka; 2. nowoczesne tendencje pedagogiczne w wychowaniu; 3. sposoby stymulacji wszechstronnego rozwoju dziecka; 4. rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb rozwoju dziecka; 5. różne aspekty opieki nad małymi dziećmi (branie na ręce, kąpanie, ubieranie, układanie w wózku, zapinanie w foteliku itp.); 6. pielęgnację i odżywianie; 7. opiekę nad chorym dzieckiem; 8. metody pracy z dziećmi w różnych grupach wiekowych; 9. rodzaje zabaw dziecięcych; 10. odpowiedzialność prawna opiekuna; 11. udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej w różnych sytuacjach zagrożenia życia lub zdrowia dziecka; 12. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.