Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-26
Lębork: Przedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Numer ogłoszenia: 366188 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łokietka 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621604, 8622 711.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII liczba osób 7 liczba godzin - 120 KURS- SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ Liczba osób -7 liczba godzin - 120 KURS - PROFESJONALNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI liczba osób - 8 liczba godzin - 60 KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH Liczba osób - 7 Liczba godzin - 80 KURS - OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH ORAZ DZIECI Liczba osób 9 Liczba godzin 120.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa Zamówień Publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia przez wskazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować sprzętem technicznym, dydaktycznym dostosowanym do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje i doświadczenie wymagane w opisie przedmiotu zamówienia - rozdz. III SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r Nr 69, poz. 415).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl www.mops.lebok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
84-300 Lębork ul. Łokietka 13
pok.nr 208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 84-300 Lębork ul. Łokietka 13 pok. nr 216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS - KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII liczba osób 7 liczba godzin - 120 Zakres szkolenia: 1. obliczanie wartości energetycznej i odżywczej produktów spożywczych i potraw; 2. dokonywanie jakościowej i organoleptycznej oceny surowców, półproduktów i gotowych potraw; 3. dokonywanie oceny produktów i napojów pod względem towaroznawczym i ich przydatności kulinarnej; 4. właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów i oszczędne gospodarowanie nimi; 5. przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw i napojów z surowców i półproduktów spożywczych w oparciu o normy receptury gastronomiczne zgodnie z odpowiednimi technikami ich sporządzania oraz w zależności od sposobu ich podawania; 6. dokonywanie obróbki wstępnej i cieplnej surowców odpowiednimi narzędziami, maszynami i urządzeniami; 7. wykończenie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wykonanych potraw i napojów; 8. konserwowanie maszyn i urządzeń; 9. stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp, ppoż, obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS- SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS- SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ Liczba osób -7 liczba godzin - 120 Zakres przedmiotowy kursu obejmuje szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne a w tym: 1. nowoczesne techniki sprzedaży; 2. profesjonalną obsługę klienta; 3. marketing z elementami reklamy; 4. podstawy towaroznawstwa; 5. rachunkowość handlową i gospodarkę kasową; 6. bezpieczeństwo i higienę pracy w placówkach handlowych; 7. minimum sanitarne i HACCP; 8. psychologię pracy i aktywizację zawodową; 9. obsługę kas fiskalnych, podczas zajęć praktycznych z obsługi kas fiskalnych wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jedną kasę fiskalną na trzech uczestników szkolenia; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS - PROFESJONALNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - PROFESJONALNE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI liczba osób - 8 liczba godzin - 60 1. podstawowe wiadomości z zakresu sprzątania i utrzymywania czystości; 2. profesjonalne utrzymywanie w czystości powierzchni wykonanych z różnych materiałów; 3. technologię konserwacji i utrzymywania czystości podłóg; 4. technologię konserwacji i utrzymywania czystości powierzchni pionowych; 5. technologię czyszczenia i pielęgnacji wykładzin podłogowych; 6. technologię sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach biurowych oraz użyteczności publicznej, obiektach przemysłowych; 7. sprzątanie pomieszczeń szpitalnych; 8. organizację procesów sprzątania w zależności od rodzaju obiektów; 9. przepisy BHP i ppoż; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH Liczba osób - 7 Liczba godzin - 80 1. typy wózków i ich zastosowanie; 2. budowę i zasady działania różnych typów wózków; 3. czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu; 4. czynności operatora w czasie pracy z wózkami; 5. wiadomości z zakresu ładunkoznastwa; 6. wiadomości z zakresu BHP i ppoż podczas pracy na wózkach; 7. pierwszą pomoc przedlekarska; 8. praktyczną naukę jazdy i manewrowania osprzętem wózków; 9. uzyskanie wiadomości i praktyczne umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem; 10. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS - OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH ORAZ DZIECI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KURS - OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH ORAZ DZIECI Liczba osób 9 Liczba godzin 120 Szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne obejmują: A 1. rolę i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy ludziom starszym; 2. elementy anatomii z fizjologią; 3. proces starzenia się organizmu człowieka; 4. postawę wobec uczuć i sposobu zachowania pielęgnowanej osoby; 5. choroby wieku podeszłego, obserwację chorego, pomiar parametrów; 6. problemy opieki chorych niepełnosprawnych; 7. pielęgnację chorych w podeszłym wieku; 8. organizację zajęć stosownych do wieku i stanu zdrowia; 9. profilaktykę odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia; 10. aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji; 11. opiekę nad umierającym i towarzyszenie śmierci; 12. widomości o lekach; 13. zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej; 14. zasady żywienia ludzi chorych, starszych i niepełnosprawnych; 15. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. 16. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. B 1. podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka; 2. nowoczesne tendencje pedagogiczne w wychowaniu; 3. sposoby stymulacji wszechstronnego rozwoju dziecka; 4. rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb rozwoju dziecka; 5. różne aspekty opieki nad małymi dziećmi (branie na ręce, kąpanie, ubieranie, układanie w wózku, zapinanie w foteliku itp.); 6. pielęgnację i odżywianie; 7. opiekę nad chorym dzieckiem; 8. metody pracy z dziećmi w różnych grupach wiekowych; 9. rodzaje zabaw dziecięcych; 10. odpowiedzialność prawna opiekuna; 11. udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej w różnych sytuacjach zagrożenia życia lub zdrowia dziecka; 12. inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup i dostawy produktów leczniczych oraz płynów infuzyjnych.
- MODERNIZACJA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W LĘBORKU POPRZEZ ZAKUP NIEZBĘDNEGO SPRZĘTU
- Kompleksowe wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Lęborku
- Budowa dojazdu pożarowego nr 18 w leśnictwie Darżewo - Etap I odcinek od 0+000 do 0+700 km
- Modernizacja i doposażenie w sprzęt medyczny Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPS ZOZ w Lęborku - modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz wiaty dla ambulansów ratunkowych
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Szczerców stawia na kształcenie zawodowe" nr ELD.08.08-IZ.00-0111/23
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej / osoby starszej"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu "Doskonalenie zawodowe kadr i uczniów Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu kluczem do sukcesu na rynku pracy"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Ekologiczny pracownik porządkowy z elementami pielęgnacji roślin"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.