Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Polska Cerekiew: Adaptacja budynku mieszkalnego na Centrum Kultury w Polskiej Cerekwi
Numer ogłoszenia: 366094 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi , ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew, woj. opolskie, tel. 077 4801460, faks 077 4801460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polskacerekiew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku mieszkalnego na Centrum Kultury w Polskiej Cerekwi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót wchodzi: 1. Roboty rozbiórkowe: a. rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł, kominów - 90,857m3, b. rozebranie ścian działowych z cegły - 180,228m3, c. wykopy pod stopy fundamentowe - 39,345m3, d. rozebranie pokrycia z dachówki i deskowania- 211,64m2, e. rozebranie i utylizacja pokrycia z płyt azbestowych - 50,22m2, f. rozebranie konstrukcji dachowej - 263,72m2, g. rozebranie posadzek z deszczułek, tworzyw sztucznych, kamieni sztucznych, cegły - 556,3m2, h. zerwanie posadzki cementowej - 431,6m2, i. odbicie tynków wewnętrznych ścian i stropów - 611,446m2, 2. Wzmocnienie konstrukcji: a. roboty ziemne - 180,129m3, b. izolacje przeciwwilgociowe ścian i ław fundamentowych - 196,40m2, c. betonowanie ław, posadzek, konstrukcji ryglowo-słupowych, schodów, stropów - 77,788m3, d. ściany budynku - 162,065m2, e. zbrojenie konstrukcji - 5,5t, 3. Konstrukcja dachu wraz z pokryciem: a. więźba dachowa - 345,085m2, b. pokrycie dachu dachówką ceramiczną - 345,085m2, c. izolacja termiczna - 345,085m2, d. rynny dachowe - 65,30m, e. rury spustowe - 29,5m, 4. Roboty wykończeniowe: a. ściany działowe - 68,577m2, b. tynkowanie ścian - 1689,29m2, c. ściany działowe GR - 214,536m2, d. licowanie ścian płytkami ceramicznymi - 129,515m2, e. posadzki - 594,87m2, f. wymiana okien - 79,582m2, g. wymiana drzwi - 80,50m2, h. malowanie - 2 034,29m2, 5. Renowacja elewacji: a. uzupełnienie tynków - 85,082m2, b. docieplenie ścian - 228,051m2, c. malowanie tynków - 653,46m2, 6. Instalacja wod-kan: a. rurociągi z tworzyw sztucznych wodociągowe - 177,10m, b. rurociągi PVC kanalizacyjne - 136,60m2, c. umywalki - 15 kpl, d. kabiny natryskowe - 6 kpl, e. miski ustępowe - 15 kpl, f. przepływowe podgrzewacze wody - 16 szt., 7. Kotłownia: a. Kocioł stalowy wodny lub parowy - 1 szt., b. pompy obiegowe do C.O. - 3 szt., c. rurociągi i armatura - wg przedmiaru, 8. Instalacja C.O.: a. rurociągi miedziane - 571,6m, b. zbiorniki na ojej opałowy - 3 kpl., c. grzejniki stalowe płytowe - 20 szt.,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł,III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 7.2. Znajdowanie się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zadania. 7.3. Posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia zawodowego oraz potencjału technicznego. 7.4. Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zadania. 7.5. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 pkt 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłatami z tytułu zobowiązań podatkowych lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , e) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy i) w przypadku wnoszenia wspólnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć dokumentu i oświadczenia zgodnie z pkt 6 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polskacerekiew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4 , 47-260 Polska Cerekiew, pok.11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4 , 47-260 Polska Cerekiew, pok.16 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.