eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa sprzętu komputerowego dla RDLP w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Piła: Dostawa sprzętu komputerowego dla RDLP w Pile
Numer ogłoszenia: 36595 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe- Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile, ul. Kalina 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2124844 w. 32, fax 067 2126478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pila.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: lasy państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla RDLP w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu komputerowego, tj: - komputery stacjonarne typ I - szt. 6 - komputery stacjonarne typ II - szt. 1 - komputer przenośny - szt. 9 - drukarka laserowa - szt. 1 - drukarka atramentowa - szt. 1 oraz zainstalowanie urządzeń i oprogramowania w siedzibie Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3. Dostarczony sprzęt musi mięć parametry nie gorsze niż określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna zał. nr 1. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości oraz warunki serwisowe nie krótsze niż zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1. W przypadku przedłużającej się naprawy gwarancyjnej Wykonawca zapewni Zamawiającemu urządzenie zastępcze, nie gorszej jakości. 5. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia po jego odbiorze, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania określonych wyżej warunków będzie przeprowadzona na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - celowym jest, aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji łącznie z wypełnionym i podpisanym formularzem cenowym, 2) Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4) Opis oferowanych urządzeń, ich parametrów lub karty katalogowe urządzeń w języku polskim. 5) Karta katalogowa sprzętu zawierająca min. markę, typ i producenta oferowanego sprzętu oraz jego podstawowe dane techniczne porównywalne ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 1). 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez sprzęt wszelkich obowiązujących w Polsce wymagań dla tego typu urządzeń, w szczególności określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 6 października 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie wpływać na środowisko. 7) Oświadczenia o: - udzieleniu gwarancji jakości na dostarczone i zamontowane urządzenia o warunkach nie gorszych niż zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 5, Kopie dokumentów należy potwierdzić /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pila.lasy.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat pokój nr 21 - Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Pile, ul. Kalina 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.