eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Bobowa: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa
Numer ogłoszenia: 36594 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 18 35 14 456, faks 18 35 30 627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.efs.bobowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz oświadczy, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Posiadanie przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek i jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał przynajmniej 2 szkolenia odpowiadające przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności: dla I i II części zamówienia: min. jedna sala wykładowa, z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia wyposażona w liczbę miejsc odpowiednią do liczby uczestników; dla III części zamówienia: min. dwie koparko-ładowarkami kl. III o stanie technicznym pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie kursu oraz min. jedna sala wykładowa, z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczba miejsc odpowiednia do liczby uczestników, plac manewrowy odpowiedni do praktycznej nauki; dla IV części zamówienia: jedna koparka jedno naczyniowa kl. II o stanie technicznym pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie kursu oraz min. jedna sala wykładowa, z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczba miejsc odpowiednia do liczby uczestników, plac manewrowy odpowiedni do praktycznej nauki; dla V części zamówienia: min. jedna sala wykładowa wyposażona w taką ilość stanowisk komputerowych z pełnym, legalnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, by każdy uczestnik kursu miał do dyspozycji jedno stanowisko, min. jedna sala wykładowa wyposażoną w minimum trzy rodzaje różnych urządzeń fiskalnych, klasy niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówienia, z pełnym, legalnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, by na jedno stanowisko przypadały max. 2 osoby; dla VI części zamówienia: jedna sala wykładowa wyposażona w taką ilość stanowisk komputerowych z pełnym, legalnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, by każdy uczestnik kursu miał do dyspozycji jedno stanowisko; dla VII części zamówienia: jedna sala wykładowa z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczba miejsc odpowiednia do liczby uczestników, hala z pełnym wyposażeniem by każdy uczestnik kursu miał do dyspozycji jedną spawarkę o stanie technicznym pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie kursu dla VIII części zamówienia: min. jedna sala wykładowa z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczba miejsc odpowiednia do liczby uczestników, plac manewrowy odpowiedni do praktycznej nauki jazdy, min. jeden pojazd o stanie technicznym pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie kursu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dla I i II części zamówienia: minimum dwoma osobami po studiach wyższych z zakresu psychologii, z doświadczeniem w zakresie doradczym, prowadzenia szkoleń lub warsztatów (osoby z doświadczeniem minimum dwa lata lub udział w jednym projekcie współfinansowanym z EFS) lub minimum jednym trenerem, w tym trenerem treningu grupowego bądź specjalistą terapii rodzin; dla III części zamówienia: min. jedna osoba o wykształceniu minimum zasadniczym zawodowym z uprawnieniami instruktora, wykładowcy do prowadzenia kursu Operator koparko-ładowarki oraz min. jedna osoba legitymująca się wykształceniem kierunkowym i specjalistycznym, optymalnym do przeprowadzania kursu Operator koparko-ładowarki dla IV części zamówienia: jedna osoba o wykształceniu minimum zasadniczym zawodowym z uprawnieniami instruktora, wykładowcy do prowadzenia kursu Operator koparki jedno naczyniowej kl. II oraz jedna osoba legitymująca się wykształceniem kierunkowym i specjalistycznym, optymalnym do przeprowadzania kursu Operator koparki jedno naczyniowej kl. II dla V części zamówienia: min. jeden wykładowca z min. rocznym doświadczeniem w przeprowadzaniu kursów komputerowych lub/i innych kursów związanych z obsługą biura dla VI części zamówienia: jedna osoba legitymująca się min. wykształceniem średnim, posiadającą uprawnienia do prowadzenia kursu w zakresie księgowości, oraz jedna osoba legitymująca się wykształceniem kierunkowym i specjalistycznym, optymalnym do przeprowadzenia kursu Mała księgowość dla VII części zamówienia: jedna osoba z min. zasadniczym wykształceniem z uprawnieniami instruktora do przeprowadzania kursu Podstawy spawania metodą MAG 135 oraz jedna osoba legitymująca się wykształceniem kierunkowym i specjalistycznym, optymalnym do przeprowadzenia kursu Podstawy spawania metodą MAG 135 dla VIII części zamówienia: min. jedna osoba z min. wykształceniem średnim, posiadająca uprawnienia do prowadzenia kursu prawa jazdy kat. C w zakresie teoretycznym, min. jedna osoba z min. wykształceniem średnim posiadająca uprawnienia do prowadzenia kursu prawa jazdy kat. C w zakresie praktycznym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej - załącznik nr 10 2) program szkolenia - załącznik nr 13 3) harmonogram szkolenia - załącznik nr 12 4) preliminarz kosztów - załącznik nr 11

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień warunków umowy w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana liczby uczestników poszczególnych szkoleń - niespełniających wymogów zdrowotnych bądź rezygnujących dobrowolnie z uczestnictwa w projekcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.bobowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa, pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2011 godzina 13:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa, pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą realizowane w ramach projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZKOLENIE - WARSZTATY PSYCHOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować następującą tematykę: - autoprezentacja - poznawanie silnych i słabych stron oraz wzorców motywacyjnych - stawianie celów - jak je wyznaczać i realizować - sposoby radzenia sobie ze stresem - zachowania w trudnych sytuacjach - komunikacja interpersonalna - wypracowanie postawy motywacji do pracy Szkoleniem zostanie objęte 42 osoby (uczestników projektu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZKOLENIE - TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie powinno obejmować następującą tematykę: - Przełamywanie barier - kreatywność i asertywność - Sztuka rozmowy - skuteczne komunikowanie się z ludźmi - Autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej - Likwidowanie barier uniemożliwiających aktywizację społeczną - Kształtowanie indywidualnych i grupowych relacji interpersonalnych - Budowanie własnego wizerunku poprzez komunikację Szkoleniem zostanie objętych 42 osoby (uczestnicy projektu)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL.III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy szkolenia powinien być zgodny z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu operator sprzętu do robót ziemnych (kod zawodu 833204) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.mpips.gov.pl. Liczba godzin dla każdego uczestnika szkolenia nie mniej niż 170, i obejmować będzie solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno-praktyczne do egzaminu końcowego i wykonywania pracy operatora. Szkoleniem zostanie objętych 8 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS OPERATOR KOPARKI JEDNO NACZYNIOWEJ KL.II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy szkolenia zgodnie z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu operator sprzętu do robót ziemnych (kod zawodu 833204) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.mpips.gov.pl. Liczba godzin dla każdego uczestnika szkolenia nie mniej niż 170, i obejmować będzie solidne i profesjonalne przygotowanie teoretyczno-praktyczne do egzaminu końcowego i wykonywania pracy operatora. Szkoleniem zostanie objętych 1 osoba..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS NOWOCZESNY SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ, KOMPUTERA I TERMINALI PŁATNICZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie ma zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca (kod zawodu 522107) dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej www.mpips.gov.pl Szkolenie ma składać sie z następujących bloków tematycznych; I OBSŁUGA KASY FISKALNEJ: - część teoretyczna i część praktyczna z następujących zagadnień: - podstawowe akty prawne związane ze zastosowaniem kas fiskalnych - budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych i terminali płatniczych - przygotowanie kasy, terminali płatniczych i wagi elektronicznej do pracy - sprzedaż, wykonywanie raportów - współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem - praca kasjera (odpowiedzialność, ochrona wartości pieniężnych, raport kasowy, niedobory i nadwyżki w kasie itp) - kontakt z klientem ( aktywny model obsługi klienta, cechy nowoczesnego sprzedawcy, komunikacja w sprzedaży itp) II OBSŁUGA KOMPUTERA: - część teoretyczna i praktyczna z następujących zagadnień : I Metody pracy z pakietem OFFICE - podstawowe procedury Windows (uruchamianie, używanie myszki, terminologia, okno programu użytkowego, wybieranie z menu w Windows, zaznaczanie opcji w okienkach dialogowych, używanie pasków narzędzi, uruchamianie programów użytkowych, posługiwanie się oknami: minimalizacja, maksymalizacja itp) - główne metody pracy z pakietem Office (metody pracy, wprowadzanie tekstu, używanie pasków przewijania, zaznaczanie i zastępowanie tekstu, zaznaczanie i formatowanie obiektów, korzystanie z menu szybkiego dostępu, skalowanie, ustawianie marginesów na stronie, wybór drukarki i drukowanie, zapamiętywanie pliku i ponowne otwieranie, itp) II Przetwarzanie tekstu - w programie Word (wprowadzanie i redagowanie tekstu, formatowanie znaków, akapitów, automatyczne formatowanie tekstu, formatowanie stron, tworzenie tabel, specjalne techniki Worda itp) - w programie Excel ( wprowadzanie nagłówków i danych, wprowadzanie obliczeń, zmiana struktury arkusza, formatowanie arkusza, praca z wieloma arkuszami, specjalne techniki Excela itp) - w programie PowerPoint-przedstawianie danych (o programie PowerPoint, rozpoczynanie i projektowanie prezentacji, tworzenie przeźroczy tekstowych i wykresów, formatowanie wykresów, schematy organizacyjne i tabele, sortowanie przeźroczy, dopasowywanie prezentacji, rysowanie na przeźroczach, tworzenie pokazu przezroczy itp) III Komunikowanie się ( E-mail, wysyłanie i odczytywanie wiadomości, zarządzanie pocztą elektroniczną, korzystanie z internetu). Szkoleniem zostanie objęte 22 osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS MAŁA KSIĘGOWOŚĆ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe zagadnienia z zakresu księgowości, kadr i płac I. Organizacja rachunkowości w firmie: .Podstawy formalno - prawne prowadzenia rachunkowości finansowej i podatkowej, .Nadrzędne zasady rachunkowości i podstawowe pojęcia z zakresu prawa bilansowego, .Dokumentacja operacji gospodarczych i organizacja obiegu dokumentów. II. Środki pieniężne i rozrachunki: .Rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe, .Gospodarka kasowa w firmie, .Papiery wartościowe, .Kredyty i pożyczki, .Rozrachunki: klasyfikacja, dokumentowanie i rozliczanie (w tym rozrachunki z pracownikami) III. Wynik działalności gospodarczej i podstawowe sprawozdania finansowe: .Podstawowe kategorie kształtujące wynik finansowy - przychody, koszty, straty i zyski nadzwyczajne, .Obliczanie wyniku finansowego brutto, netto i marży handlowej, .Uproszczone formy podstawowe sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych). IV. Bilans .majątek trwały - klasyfikacja i wycena składników majątku trwałego i obrotowego .źródła pochodzenia majątku - pasywa V. Zasady wynagradzania i rozliczanie wynagrodzeń za pracę: .Systemy wynagrodzeń .Składniki wynagrodzeń .Płaca brutto i netto .Systemy premiowe .Rozliczanie godzin nadliczbowych, urlopów i okresów niezdolności do pracy .Rozliczanie umów cywilnoprawnych .Podatek od dochodowy od osób fizycznych .Rozliczanie składek na fundusz pracy i na FGŚP .Delegacje i ryczałty .Odprawy, nagrody jubileuszowe VI. Płace i księgowa ewidencja płac: .Płaca jako dochód pracownika .Płaca jako koszt pracy .Listy płac. Zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej I. Zobowiązania podatkowe .Rodzaje podatków .Podatek VAT i podatek akcyzowy .Podatek dochodowy .System ulg i zwolnień II. Formy ewidencji podatkowej małej firmy A. Karta podatkowa .- Stawki i ulgi podatkowe .- Zakres ewidencji .- Rozliczenie z Urzędem Skarbowym ( sporządzanie deklaracji). B. Formy ewidencji oparte o ryczałt .- Zakres i sposób ewidencji .- Wielkość i sposób ustalania podatku .- Rozliczenie z Urzędem Skarbowym ( sporządzanie deklaracji). C. Podatkowa księga przychodów i rozchodów .- Zakres i sposób ewidencji .- Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów .- Uzupełniająca ewidencja analityczna .- Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT) Zobowiązania i rozliczenia z tytułu ubezpieczeń w tym ZUS - posługiwanie się programem Płatnik I. Rozliczenia i dokumentacja z tytułu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego: .Podstawy prawne ubezpieczeń społecznych .Ubezpieczenia emerytalno - rentowe (fundusze emerytalne, wysokość składek emerytalnych podstawowych i dobrowolnych (I, II i III filar),) .Ubezpieczenia zdrowotne .Świadczenia emerytalno-rentowe i podstawa ich naliczania (warunki nabywania uprawnień emerytalno-rentowych, dokumentacja wniosków) .Świadczenia zasiłkowe z ubezpieczenia społecznego (ustalanie prawa do zasiłków, podstawa wymiaru, dokumentacja). .Obliczanie zasiłków (chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych) .Sankcje za nieprawidłowość rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych .Postępowanie odwoławcze w sprawach świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych. Szkoleniem zostanie objętych 4 osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KURS SPAWACZ SPOIN PACHWINOWYCH I CZOŁOWYCH METODĄ MAG 135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi zostać zrealizowane z wykorzystaniem nowoczesnych metod dydaktycznych i parku maszynowego, natomiast zakres szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (W-99/IS-13, W-01/IS-09) i musi zawierać: zajęcia teoretyczne w zakresie spawania blach spoinami pachwinowymi w osłonie gazów aktywnych metodą MAG, zajęcia praktyczne: metoda MAG. Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN-EN 287-1:2004. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym zorganizowanym zgodnie z wytycznymi określonymi przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Tematyka zajęć obejmuje szczegółowe poznanie aspektów wykonywania zawodu Spawacza w technologii MAG takich jak: - zastosowanie elektryczności do spawania łukowego - urządzenia spawalnicze - BHP - bezpieczna praca na hali produkcyjnej - materiały dodatkowe do spawania - kwalifikowanie spawaczy - budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG - elektrody wolframowe i materiały dodatkowe do spawania - podstawowe informacje o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia - spawalność, złącza sprawne i odkształcenia złączy ze stali - materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych - korozja i obróbka cieplna po spawaniu - szkolenie praktyczne MAG Szkoleniem zostanie objętych 2 osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KURS PRAWA JAZDY KAT. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie i jego zakres przedmiotowy musi zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów. Dz.U.Nr 217 poz.1834). Szkoleniem zostanie objętych 5 osoby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.