eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › ochrona obiektów należących do Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Olsztyn: ochrona obiektów należących do Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 365825 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Targowisk Miejskich , ul. Dąbrowszczaków 33, 10-548 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340494, 089 5340447, faks 089 5340494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów należących do Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. dozór fizyczny obiektu Miejska Hala Targowa Zatorzanka w Olsztynie ul. Kolejowa 13 2. ochrona siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Dąbrowszczaków 33 poprzez podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionym obiekcie dosystemu dyskretnego ostrzegania o alarmie 3. konserwacja systemu alarmowego, o którym mowa w ust. 2 4. konwojowanie wartości pieniężnych Harmonogram dokonywania czynności, o których mowa wyżej określa zał. nr 6 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy ( z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp) oraz nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum: 1) każdy z Wykonawców powinien spełniać warunki określone ust 1 pkt 4 ), 2) co najmniej jeden Wykonawca powinien spełniać warunki określone ust 1 pkt 1-3 ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, b) koncesję, zezwolenie lub licencję, iż posiadają uprawnienie do dokonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych usług o charakterze ciągłym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych usług, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania usług, nazwę Zamawiającego (załącznik Nr 6). Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp); b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 7. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia tj: polisa ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na pełen zakres przedmiotu zamówienia. (przed podpisaniem umowy wykonawca musi okazać ważną polisę OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na cały czas trwania usług. 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj:oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp 5. W przypadku, gdy wartość oferty Wykonawcy dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, Wykonawcy działający na podstawie Kodeksu Spółek Handlowych muszą dodatkowo złożyć przed podpisaniem umowy uchwałę wspólników spółki do zaciągnięcia zobowiązania. UWAGA Dokumenty dodatkowe dołączone do oferty nie będą brane pod uwagę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum: 6. pisemne pełnomocnictwo udzielone przez podmioty występujące wspólnie do reprezentowania konsorcjum w postepowaniu o udzielenie zamówienia, zawierające : -określenie postępowania którego dotyczy, -oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; -okreslenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, -wskazanie pełnomocnika z imienia i nazwiska, -oznaczenie czasu trwania pełnomocnictwa, -zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkie upoważnione do tego osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych wykonawców (KRS, wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej) oraz przez pełnomocnika. Ww. pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 7. W przypadku konsorcjum przed podpisaniem umowy oferent musi dostarczyć zamawiającemu do wglądu oryginał umowy konsorcjum. 8. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie dokumenty wymienione w ust 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 2 i 3 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa ust. 4 składane jest wspólnie przez Wykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawcę z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski będą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr. 87, poz. 605), zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lit.a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. W przypadku podpisania oferty lub poświadczenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez osobę nie wymienioną w dokumencie dopuszczającym do obrotu ( np. odpis KRS), należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać treści formularza oferty. Należy wypełnić wszystkie miejsca pozostawione do uzupełnienia przez dokonanie odpowiednich wpisów...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Targowisk Miejskich 10-548 Olsztyn ul. Dąbrowszczaków 33 p.11 ( sekretariat ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Targowisk Miejskich 10-548 Olsztyn ul. Dąbrowszczaków 33 p.11 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.