Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Warszawa: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych
Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 365812 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy , ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280712, faks 022 6269132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście, zamieszkałych na terenie Śródmieścia, w okresie od 1 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010 r. Wielkość szacunkowa zamówienia wynosi: 132120 posiłków z podziałem na następujące części: 1) Rejon 1- 15120 posiłków tj. średnio 42 posiłków dziennie, 2) Rejon 2- 30600 posiłków tj. średnio 85 posiłków dziennie, 3) Rejon 3- 27360 posiłków tj. średnio 76 posiłków dziennie, 4) Rejon 4- 30240 posiłków tj. średnio 84 posiłków dziennie, 5) Rejon 5- 7560 posiłków tj. średnio 21 posiłków dziennie, 6) Rejon 6 - 21240 posiłków tj. średnio 59 posiłków dziennie,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ (załącznik nr 2 do SIWZ) z załącznikami, które stanowią: a) formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ), b) oświadczenie z art. 22 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), c) przykładowy tygodniowy jadłospis wraz z gramaturą i kalorycznością posiłków (załącznik nr 5 do SIWZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W związku z art. 26 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r. Nr 10, poz. 24). Wykonawca, ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym zakresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Wskazane usługi powinny być poparte dokumentami wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot (załącznik nr 6 do SIWZ), f) oświadczenie, dotyczące potencjału technicznego (załącznik nr 7 do SIWZ), g) odpis polisy ubezpieczeniowej aktualnej w czasie wykonywania umowy a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz dowód opłacenia składki na cały okres wykonywania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-srodmiescie.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Żurawia 43, 00-680 Warszawa pok 113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15120 posiłków tj. średnio 42 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30600 posiłków tj. średnio 85 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 27360 posiłków tj. średnio 76 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30240 posiłków tj. średnio 84 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon V.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7560 posiłków tj. średnio 21 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon VI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21240 posiłków tj. średnio 59 posiłków dziennie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawy sprzętu i akcesoriów RTV
- Modernizacja sztankietów wraz z osprzętem na Dużej Scenie - Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
- Dostawa licencji HCL Domino Notes wraz ze wsparciem technicznym
- Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wiązań drzew w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Przywrócenie funkcjonalności zbiorników przeciwpowodziowych Zarządu Zlewni Nysa (usługi), części od 1 i 2.
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.:" Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 10 OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY MARKOWA W OKRESIE OD 01.07.2025 R. DO 30.06.2027 R.
- Pełnienie funkcji asystenta rodziny, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica
- Realizacja usług opiekuńczych w miejscu zamieszkani
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze modelowego systemu pracy z rodziną, wraz z spotkaniami informacyjnymi w 6 makroregionach
- "Organizacja i prowadzenie Indywidualnego poradnictwa Psychologa dla dzieci oraz Grupowych warsztatów terapeutycznych w projekcie "Silne rodziny w Gminie Biała Podlaska" - 2 postępowanie".
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.