eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoPojazd ciężarowy- śmieciarka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Opoczno: Pojazd ciężarowy- śmieciarka
Numer ogłoszenia: 365762 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pojazd ciężarowy- śmieciarka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n. Pojazd ciężarowy- śmieciarka, Oznaczenie Grupy wg CPV: 34.14.45.10-6 Pojazdy do transportu odpadów, 34.14.45.12-0 Zgniatarki. 2. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego samochodu typu śmieciarka na podwoziu samochodu ciężarowego, przeznaczonego do odbioru i wywozu nieczystości stałych z pojemników typu od SM110 do SM-1100. 3. Zamawiający stawia następujące wymagania techniczno-eksploatacyjne: 1) Zamówienie obejmuje dostawę śmieciarki dwukomorowej, przeznaczonej do selektywnej zbiórki odpadów. 2) Wymogi dotyczące podwozia: a) dopuszczalna masa całkowita pojazdu - nie mniejsza niż 18000 kg. b) kabina krótka. 3-osobowa, w kolorze białym, c) okno w tylnej ścianie kabiny, d) wywietrznik dachowy, e) przedni zderzak stalowy. f) reflektory halogenowe z tworzywa sztucznego odporne na uszkodzenia, g) silnik o mocy minimum 200 KM, minimum EURO 4, h) elektroniczny ogranicznik prędkości do 85 i 35 km/h. i) podwozie przystosowane pod zabudowę komunalna, j) przednie zawieszenie resorowe. k) tylne zawieszenie pneumatyczne na minimum 4 poduszkach, sterowane elektronicznie, l) blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, m) system antyblokujacy ABS, n) koła: 295-80-R22,5 o) zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 litrów, p) sygnał ostrzegawczy o cofaniu, q) komputer pokładowy z menu w języku polskim, r) szyba przednia barwiona, elektrycznie podgrzewana, osłona przeciwsłoneczna, s) lusterka sterowane elektrycznie, podgrzewane, t) radioodtwarzacz CD, u) CB radio, v) podwozie przystosowane do pracy w temperaturach spadających poniżej 18 oC, w) belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem PGK OPOCZNO. 3) Wymogi dotyczące nadbudowy: a) pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniejsza niż 17 m3, b) drzwiczki rewizyjne po obu stronach skrzyni, c) skrzynia ładunkowa podzielona na dwie komory, d) dwa niezależne układy załadunku, ugniatania odpadów oraz opróżniania komór skrzyni, e) jeden układ załadunku dostosowany do opróżniania pojemników o objętości od 110 do 240 dm3, drugi do opróżniania pojemników o objętości od 110 do 1100 dm3, f) stopień ugniatania odpadów- 1:5, g) sterowanie prasą i układem podnoszącym pojemniki z obu stron pojazdu, h) możliwość przejścia ze sterowania automatycznego na ręczne, i) automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu, j) układ centralnego smarowania, k) oświetlenie i oznakowanie zgodne z obowiązującymi przepisami, l) kolor nadbudowy: niebieski, 4. Zamawiający wymaga ponadto: 1) zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w miejscu użytkowania pojazdu, 2) zapewnienia w ramach ceny ofertowej szkolenia pracowników w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu u Zamawiającego, 3) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na cały pojazd na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres minimum 18 miesięcy od daty wydania pojazdu Zamawiającemu, 4) dołączenia do dostarczonego pojazdu wszystkich wymaganych prawem dokumentów, koniecznych do prawidłowego korzystania, w szczególności deklarację zgodności oraz instrukcję obsługi w języku polskim a także dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego- ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot dostawy do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 34.14.45.12-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu pojazdami ciężarowymi, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wg wpisu z KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-wg oświadczenia wykonawcy, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- nie zalegają z daninami publiczno-prawnymi oraz na dzień otwarcia ofert, posiada polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne OC, z klauzulą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, z sumą gwarancyjną minimum 50.000,00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- wg oświadczenia wykonawcy, 2. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4. akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ). Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania. (zarówno uchwała jak i umowa spółki uważana będzie za aktualną jeżeli wystawiona lub potwierdzona zostanie przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. aktualną na dzień upływu terminu składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne OC oraz ubezpieczenia odpowiedzialności na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, z sumą gwarancyjną minimum 50.000,00 zł, 6. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie jest karalne. Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii- dokument pełnomocnictwa winien być złożony w oryginale. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- pieczęć firmowa oraz podpis czytelny albo nieczytelny i pieczęć imienna. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących formularz oferty. Powyższe wymagania dotyczą wszystkich dokumentów, których złożenie jest konieczne do oceny oferty. Zamawiający zażąda oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - TERMIN REALIZACJI - 8
  • 3 - OKRES GWARANCJI - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krótka1, 26-300 Opoczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w sekretariacie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.