eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Wojkowice: Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach
Numer ogłoszenia: 365468 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314376 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Wojkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z:Wywozem i zagospodarowaniem odpadów z Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów ( osad ściekowy, piasek z piaskownika, skratki), powstających na Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach, w ciągu 36 miesięcy od daty od dnia podpisania umowy. 3. Zakres rzeczowy obejmuje wywóz i zagospodarowanie odpadów: - osad ściekowy o kodzie 1908 05 w ilości 2110,00 Mg przez cały okres umowy, - piasek z piaskownika o kodzie 1908 02 w ilości 113,00 Mg przez cały okres umowy, - skratki o kodzie 1908 01 w ilości 45 Mg przez cały okres umowy. Podane wyżej ilości odpadów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia odpadów w mniejszej ilości odpadów. Poprzez zagospodarowanie rozumie się działania zgodne z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach. Częstotliwość wywozu poszczególnych odpadów zależnie od potrzeb technologicznych oczyszczalni, osad ok. 2- 3 razy w miesiącu, piasek z piaskownika ok. 1 raz na miesiąc, skratki ok. 2 razy w roku, po telefonicznym zgłoszeniu i konieczności wywozu- czas reakcji max 2 dni. Zamawiający otrzyma od wykonawcy kartę przekazania odpadu oraz kartę aplikacji na koniec. 4. Całość prac związanych z odbiorem osadów powinna obejmować: - podstawienie pustego kontenera na osad, skratki, piasek - po zgłoszeniu telefonicznym wywóz pełnego kontenera z osadem, skratkami, piaskiem i podstawienie pustego, - transport do miejsca zagospodarowania, - zagospodarowanie osadów zgodnie z rozporządzeniem ministra środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych, - wykonanie badań gruntu, na którym będzie aplikowany osad, - wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego instrukcji stosowania osadów oraz przygotowanie sprawozdawczości do Urzędu Marszałkowskiego. 5. Sposób realizacji odbiory: - odbiór będzie realizowany sukcesywnie ( partiami) w sposób zapewniający ciągłość pracy oczyszczalni, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy, - łączna ilość odbieranych odpadów może być mniejsza lub przekroczyć wielkości podane w pkt. 3. - pojazdy transportujące odpady poza teren oczyszczalni powinny być szczelne, sprawne (zgodnie z wymogami Kodeksu Drogowego), czyste ( bez pozostałości odpadów na ogumieniu i kontenerze), - po odbiorze odpadów Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z nimi zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. W okresie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca musi udostępnić na własny koszt wydruki kursów pojazdów transportujących osady ściekowe na miejsce aplikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MUSTANG - Usługi Wielobranżowe Marek Pierzchała, ul. Wrocławska 4A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230552,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207623,52

  • Oferta z najniższą ceną: 207623,52 / Oferta z najwyższą ceną: 207623,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.