eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › przebudowa dróg gminnych w Gminie Tymbark



Ogłoszenie z dnia 2006-07-13

POZYCJA 36530

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tymbark: przebudowa dróg gminnych w Gminie Tymbark Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Tymbarku, do kontaktów: Marcin Bogacz, Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 018 3325637, fax 018 3325632, e-mail: ug.tymbark@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tymbark.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tymbarku, Marcin Bogacz, 34 -650 Tymbark, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 18 33-25-637, fax 18 33-25-632, e-mail: ug.tymbark@interia.pl, www.tymbark.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych w Gminie Tymbark. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tymbark, Zamieście, Podłopień. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych o łącznej długości 2456 mb obejmująca wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 3-3,5 m na podbudowie tłuczniowej , budowę chodników, nawierzchnia z kostki kamiennej, remont kanalizacji deszczowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zadania powyżej 60.000 euro. 1. Droga \Pasterniki\ dł.1120 mb, cały zakres projektowanego odcinka posiada nawierzchnię z tłucznia kamiennego, wymagającą odpowiedniego wyprofilowania i wzmocnienia tym samym materiałem. Projektowana przebudowa - modernizacja polega na ułożeniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr.6 cm na istniejącej podbudowie tłuczniowej wyprofilowanej i wzmocnionej warstwą tłucznia kamiennego gr. Śr.15 cm. 2. Droga \Sołtystwo\ dł.500 mb, cały projektowany odcinek drogi posiada nawierzchnię z masy bitumicznej odpadowej, wymagającej przed ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej, odpowiedniego wyprofilowania. 3. Droga \Dworkowa\ dł.450m, W odcinku początkowym dł.293 mb wykonana jest z kostki betonowej. Nawierzchnia drogi jest zdeformowana, występują lokalne ubytki i obniżenia wymagające remontu. Projekt przewiduje przebudowę chodnika na długości 293 mb z wykonaniem nowego krawężnika i odnową nawierzchni bitumicznej. Dalsze odcinki będą utwardzone masą mineralną-asfaltową na szer.3.0m i ułożoną na podbudowie z tłucznia kamiennego z wykonaniem lewostronnego rowu odwadniającego. 4. Droga \Armii Krajowej\ dł.386 mb, Powierzchnia jezdni jest wykonana z kostki kamiennej o szer.9m, jest zniszczona z występującymi licznymi obniżeniami po przekopach i innymi ubytkami wymagającymi remontu. Projekt przewiduje zmniejszenie szerokości jezdni o 1m, co umożliwi wykonanie przebudowy prawostronnego chodnika i poszerzenie jego szerokości. Jednym z niezbędnych etapów jest remont kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem istniejących kolektorów i studzienek w celu odwodnienia tej ulicy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 - letni staż pracy w zawodzie, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 3 - letni staż pracy w zawodzie, 2. wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 4 zadania z zakresu budowy dróg , w tym: - 2 zadania z zakresu budowy dróg publicznych z mieszanek mineralno - bitumicznych o wartości zadania min. 500.000 zł każde, - 1 zadanie z zakresu budowy dróg publicznych, chodników, placów z kostki kamiennej o wartości zadania min. 200.000 zł , - 1 zadanie z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości zadania min. 150.000 zł 3. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające rozpoczęcie realizacji zadania o wysokości min. 500.000 zł, 2.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: 1) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; 2) spółką jawną - wspólnika; 3) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; 4) spółką komandytową - komplementariusza; 5) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; 6) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6. oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 7. w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników 8. wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudnią: 1) kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy dróg publicznych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 - letni staż pracy w zawodzie, 2) kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnych, deszczowych, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego min. 5 - letni staż pracy w zawodzie, 9. wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych (odpowiadających swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: min. 4 zadania z zakresu budowy dróg i sieci kanalizacji , w tym: - 2 zadania z zakresu budowy dróg publicznych z mieszanek mineralno - bitumicznych o wartości zadania min. 300.000 zł każde, - 1 zadanie z zakresu budowy dróg publicznych, chodników, placów z kostki kamiennej o wartości zadania min. 500.000 zł , - 1 zadanie z zakresu budowy sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości zadania min. 150.000 zł Prace, które zostaną wymienione w wykazie sporządzonym wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do niniejszej IDW muszą być wykonane należycie i zakończone przed terminem składania ofert. 3. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartości zamówienia, e) wskazanie daty wykonania, f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b) 2.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1.000.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_tymbark/Wprowadzenie/. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Urzędu Gminy Tymbark /w przypadku odbioru w siedzibie Zamawiającego/ lub przelewem na wskazany przez Zamawiajacego nr konta. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy w Tymbarku - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Dofinansowanie realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - ZPORR 2004-2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.