Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Łódź: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań.
Numer ogłoszenia: 365308 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33, faks
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie na bazie zwycięskiego projektu w konkursie na Na opracowanie koncepcji programu działań media relations do projektu Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja- szczegółowych miesięcznych harmonogramów powstawania i dystrybucji materiałów prasowych ze wskazaniem mediów stanowiących kanał komunikacji dla poszczególnych działań oraz wybranych narzędzi: wydarzenia medialne, konferencje, briefingi, oraz realizację tych działań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.41.60.00 - Usługi public relations .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art. 110 uPzp, w którym nagrodą na podstawie art. 111 ust. 1 pkt. 3) uPzp było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora wybranej pracy konkursowej w celu zawarcia umowy odpłatnej, dotyczącej szczegółowego opracowania pracy konkursowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
/3PR/ Consulting, Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 3/ZP/2025/S Świadczenie usług cateringowych w ramach Konferencji International Colloquium on Amphipoda organizowanej przez Uniwersytet Łódzki.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do wizualizacji oraz oprogramowania wraz z licencjami dla systemów operacyjnych (serwer) dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- ZP 17/25 Dostawa leków.
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Barber od podstaw"
- Remont wybranych pomieszczeń i lokalne wykonanie izolacji przeciwwodnych budynku Wydziału Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Pomorskiej 46/48 w Łodzi
- DZP.26.147.2025 Wymiana instalacji C.O. w budynkach "C" i "D" przy ul. Wólczańskiej 225 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kampanii promocyjnej
- Organizacja wydarzeń promujących ideę uczenia się przez całe życie w społecznościach lokalnych województwa lubuskiego oraz popularyzujących misję edukacyjną pod ogólnym hasłem "Edukacja bez granic"
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Usługę emisji 30-sekundowych spotów filmowych dotyczących programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Helios, Cinema City i Multikino
- Produkcja spotów telewizyjnych i radiowych do kampanii promującej Fundusze Europejskie na Podkarpaciu
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.