Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Świecie: Przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
Numer ogłoszenia: 365280 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia oraz wyposażenie ich w podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu gospodarki magazynowej; 2) zajęcia muszą obejmować realizację co najmniej 75 godzin (1 godzina = 45 minut) z czego: a) 44 godziny zagadnień teoretycznych z obsługi wózków jezdniowych dla każdej grupy, b) 15 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej grupy nie większej niż 3 osoby, c) 3 godziny zajęć teoretycznych z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych dla każdej grupy, d) 5 godzin samodzielnej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy, e) 8 godzin zajęć z zakresu gospodarki magazynowej; 3) zajęcia teoretyczne odbywać się muszą w grupie 10 osobowej, liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia teoretyczne muszą odbywać się na terenie szkoły, w sali wyznaczonej i nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez dyrektora szkoły; 6) zajęcia praktyczne realizowane na utwardzonym placu manewrowym powinny odbywać się na dowolnym placu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem; 7) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) wiadomości na temat typów stosowanych wózków jezdniowych, b) budowę i wyposażenie wózków jezdniowych, c) czynności operatora przy obsłudze wózków jezdniowych, d) czynności operatora w czasie pracy wózkami, e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) wiadomości z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy, g) wiadomości o dozorze technicznym, h) praktyczną naukę jazdy, i) bezpieczną wymianę i obsługę butli z gazem propan - butan w wózkach jezdniowych, j) dokumentację magazynową, k) gospodarkę magazynową, l) przyjmowanie/wydawanie towarów do magazynu, m) sporządzanie zamówień, n) odbiór ilościowy i jakościowy, o) sposoby rozmieszczania towarów w magazynie. 8) Wykonawca zobowiązany jest opracować Program zajęć z obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia zgodnie z w/w zagadnieniami, według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz liczbą godzin wskazaną pkt 2 a - d , a także program zajęć z zakresu gospodarki magazynowej z uwzględnieniem zagadnień opisanych w pkt 2 e - o; 9) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu, b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć. Kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć; 11) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 12) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć 13) Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: a) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; b) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; c) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanejna temat równości płci na pierwszych zajęciach; d) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników. Test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; e) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnym Koordynatorem Projektu i dyrektorem szkoły harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych; f) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; g) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; h) niezwłoczne informowanie Szkolnego Koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; i) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; j) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; k) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; l) opłacenie jednego egzaminu w UDT uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, w celu uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozory Technicznego; m) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru i kopii wydanych zaświadczeń, itp. w terminie do 10 dni od ich zakończenia; n) wykonywania innych czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy, jeżeli wynikają one z dokumentów programowych, umów i porozumień oraz są związane z prawidłowym przebiegiem realizacji Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-038/12.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eduk@tor Kursy i szkolenia Ewa Kotowska - Wyrwas, Al. 23 Stycznia 18, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5020,00
Oferta z najniższą ceną: 5020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5020,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ilość osób biorących udział w realizacji Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV wzrosła. Instytucja Pośrednicząca wyraziła zgodę na zwiększenie liczby uczestniczek i uczestników Projektu z przeznaczeniem na zorganizowanie dodatkowych zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych. Zamówienie podstawowe na przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w zamówieniu podstawowym tj. w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym w dn. 19.02.2013r. na przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV. Zamówienie podstawowe - realizowane jest przez Wykonawcę - Eduk@tor Kursy i szkolenia Ewa Kotowska - Wyrwas z siedzibą przy Al. 23 Stycznia 18, 86 - 300 Grudziądz. W związku z powyższym zaproszono w/w Wykonawcę do negocjacji. Negocjacje odbyły się w dn. 2.09.2013r. Realizację przeprowadzenia zajęć - Magazynier z obsługa wózków jezdniowych dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp powierzono Wykonawcy - Eduk@tor Kursy i szkolenia Ewa Kotowska - Wyrwas z siedzibą przy Al. 23 Stycznia 18, 86 - 300 Grudziądz. Jest to zamówienie powierzone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem parkowym i zagospodarowaniem parku, na odcinku od ul. Żwirki i Wigury do ROD Relaks w Świeciu - etap II
- Dostawa, montaż, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji systemu kontroli przejazdów wraz z usługą Biura Obsługi Klienta (BOK) na terenie wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1218C - ul. Podgórna w Nowem
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Świeciu w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 3 części - V Tura.
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Usługa przeprowadzenia kursu "Obsługa dronów- szkolenie z pilotażu STS-01" podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji studentów i studentek UPP w Poznaniu-postępowanie powtórzone
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności dla uczestników projektu pn. "Lepszy start z OHP"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.