eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiOchrona fizyczna osób i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Glinianej 17

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365264 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Piotrków Trybunalski: Ochrona fizyczna osób i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Glinianej 17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331729-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 59062010000000, ul. ul. Gliniana  17, 97300   Piotrków Trybunalski, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 466 873, faks 446 468 123, e-mail word_pt@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): word-piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona fizyczna osób i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Glinianej 17

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dotyczy usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia świadczonej na rzecz Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Glinianej 17. 1. W/w. usługa powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2016 roku pozycja 1432.). 2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia będzie świadczona przez całą dobę przez wszystkie dni tygodnia w okresie czterech lat zgodnie z podpisaną umową. 3. Ochrona obiektu powinna być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej bez broni, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2016 roku pozycja 1432). 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej pięcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jedna osoba na zmianie, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, w wieku poniżej 67 roku życia z udokumentowanym minimum czteroletnim stażem pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej. 5. Pod pojęciem ochrony rozumie się stałą obecność osoby świadczącej ochronę w określonym miejscu i czasie celem udaremnienia zamachu na mienie chronione dla udaremnienia jego zaboru lub uszkodzenia oraz niedopuszczanie osób nieuprawnionych do wstępu na teren chroniony. 6. Wykonawca w toku realizacji umowy zobowiązuje się do postępowania z należytą starannością i powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. 7. Osoby chroniące budynek powinny znać obsługę systemu monitoringu oraz central ppoż. 8. Osoba świadcząca ochronę fizyczną powinna mieć możliwość połączenia się z centralą Wykonawcy i grupą interwencyjną za pomocą własnych środków łączności. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon należący do WORD w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. 9. Wykonawca powinien na bieżąco informować o zaistniałych zdarzeniach odpowiednio: straż pożarną, grupę interwencyjną lub inne służby oraz Zamawiającego, a także odnotować takie sytuacje w dzienniku służb. 10. Do obowiązków pracownika ochrony należeć będzie: a) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i petentom życia, zdrowia i nietykalności osobistej 27.10.2016 Ogłoszenie http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=aebc9b7b-623f-4826-9238-a9d25f738db4&path=2016%5c10%5c20161027%5c331729_2016.html 5/14 wraz z ochroną mienia obiektu WORD, b) sprawdzenie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń budynków po godzinach urzędowania, c) sprawdzenie prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń: pokoi biurowych, okien oraz wyłączenia oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogące spowodować pożar po godzinach urzędowania, d) bieżąca współpraca z pracownikami firmy wykonującej usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach WORD, e) systematyczne dokonywanie obchodów w budynku oraz na posesji w celu wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia mienia kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem lub pożarem itp., f) przestrzeganie porządku publicznego w budynku oraz na posesji, g) codzienne informowanie o spostrzeżeniach i uwagach dotyczących pełnionej służby oraz prowadzenie książki przebiegu służby, a w wypadkach szczególnych dotyczących bezpieczeństwa, zagrożenia itp. Natychmiastowe informowanie odpowiednich służb oraz przedstawiciela zamawiającego, h) ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu i posesji. Za sytuacje szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności: - rabunek w obiekcie chronionym, - wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym, - terroryzm, - pożar w miejscu chronionego obiektu i inne zdarzenie losowe, - kradzież z włamaniem, - niewłaściwe zachowanie osoby w stosunku do pracowników WORD lub innych osób, i) osoby chroniące budynek powinny prowadzić gospodarkę kluczami, tj. wpisywać datę, godzinę, imię i nazwisko osoby pobierającej i zdającej klucze. 11. Do dodatkowych obowiązków ochrony należy: a) codzienne usuwanie nieczystości z chodników , parkingów i dróg wokół budynków WORD, b) podlewanie trawników w okresie letnim, c) usuwanie śniegu oraz oblodzenia z chodników przed budynkami WORD w miarę potrzeb, d) codzienne opróżnianie koszy na śmieci ustawionych wokół budynków i na placu manewrowym WORD, e) bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniu portierni, Sprzęt oraz materiały niezbędne do wykonania dodatkowych obowiązków przez pracowników ochrony określonych w pkt. 11. Rozdziału II. SIWZ zabezpiecza Zamawiający. 12. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w dyspozycji grupę interwencyjną. 13. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie możliwość siedmiu kontroli w ciągu każdego roku czasu przyjazdu grupy interwencyjnej od wezwania. Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. 14. Pracownicy ochrony powinni nosić umundurowanie firmowe umożliwiające identyfikację podmiotu wykonującego ochronę oraz posiadać w widocznym miejscu jednolite identyfikatory umożliwiające identyfikację pracownika. Wykonawca we własnym zakresie wyposaża swoich pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań w tym umundurowanie i bezprzewodowe środki łączności z grupą interwencyjną. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane nieprawidłowym wykonywaniem obowiązków przez pracowników ochrony, a także odpowiedzialność cywilną za wszelkie zdarzenia będące skutkiem wykonywanych zadań. 16. Obiekt WORD jest wyposażony w system monitoringu. 17. W czasie obowiązywania umowy i po rozwiązaniu jej, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa, oraz ochronę danych osobowych będących w posiadaniu Zamawiającego. 18. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w 27.10.2016 Ogłoszenie http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=aebc9b7b-623f-4826-9238-a9d25f738db4&path=2016%5c10%5c20161027%5c331729_2016.html 6/14 wykonywaniu zamówienia najpóźniej w dniu podpisania umowy z danymi określonymi w punkcie 4. Rozdział II SIWZ. 19. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o wszystkich zmianach kadrowych pracowników ochrony WORD w trakcie trwania umowy. 20. Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu " Instrukcję pełnienia służby" w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. Ostateczne podpisanie "Instrukcji pełnienia służby" przez strony umowy nastąpi w terminie nie później niż 30 dni od daty rozpoczęcia usługi 21. W przypadku innych potrzeb Zamawiającego lub uwag co do prawidłowego wykonywania prac związanych z dozorem obiektu WORD na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest zwiększyć obsadę kadrową ochrony. 22. Zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 Ustawy Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się zakłady pracy chronionej lub Wykonawcy, u których ponad 30% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. 23. Wykonawca zapewnia kontrolę prawidłowości pełnienia obowiązków pracowników ochrony co najmniej raz w tygodniu w godzinach nocnych z wpisem do dziennika służb. Obiekt nie jest objęty ewidencją obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie w świetle przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2014 roku pozycja 1099 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT351360.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPU "CZA-TA" Niciak Sp. j.,  ,  Ul. Żabia 15,  97-300 ,  Piotrków Trybunalski,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 432172.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 432172.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1114842.84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.